Nadat ik gister verhalen heb gelezen dat de canon 300D nogal donkere foto's maakte begin ik toch wel erg te twijfelen.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is een leuke camera![]()
ik dacht dat je de 300 wou ?
D70 is zeker ook een mooie, ookal heb ik met de 300 ook hele mooie foto's gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2005 00:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nadat ik gister verhalen heb gelezen dat de canon 300D nogal donkere foto's maakte begin ik toch wel erg te twijfelen.
De canon 350D lijkt niet echt lekker te werken met de lensen enzo.
D70 heb ik toch wel goeie verhalen over gehoort
Na stuk of 20 camera's waaronder ook compacte in mijn handen te hebben gehad beviel de D70 toch wel heel erg goed
Van wiequote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook , morgen communie![]()
half tien in de kerk![]()
kind schoonbroerquote:
Nou, het zal best leuk zijn hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 00:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
kind schoonbroer
leuk? dat zie ik morgen wel, heb er zelf niet zo'n vertrouwen in
er is een verassing en ook een koffietafel![]()
Uhm als het zo leuk is als de verjaardagen zijn we snel terugquote:Op zondag 22 mei 2005 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het zal best leuk zijn hoor
Veel plezier in ieder geval![]()
Leuk dat er bij jullie nog kermis isquote:Op zondag 22 mei 2005 00:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm als het zo leuk is als de verjaardagen zijn we snel terug
Dankje anders gaan we 's middags lekker naar de kermis
Je wil niets lekkers meer?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was een grapje
nu weer ff genoeg gegeten
Wonen die ver bij jou vandaan danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet hier, bij mijn ouders in de buurt
jij mag wel eten hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 00:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He wat jammer nou , ik wist wel wat
maar als je toch geen zin meer hebt![]()
Okay, duidelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 00:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anders ging ik er niet bijna elke zondag heen![]()
morgen toevallig niet .
welterusten Bquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
![]()
D.droom fijn straks..
Toch gek hoe iedereen 's nachts altijd zijn of haar bed kwijt is...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
D.droom fijn straks..
Oke danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
D70 is zeker ook een mooie, ookal heb ik met de 300 ook hele mooie foto's gemaakt![]()
gecondoleerdquote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Er is gewoon nog leven hier!
Ik moet even m'n frustraties kwijt... Voor het eerst in m'n leven een complete songfestival uitzending gezien.
Maar de wijn smaakt goed.
Ach, we hebben leuk meegezongen toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Er is gewoon nog leven hier!
Ik moet even m'n frustraties kwijt... Voor het eerst in m'n leven een complete songfestival uitzending gezien.
Maar de wijn smaakt goed.
Ik ben nog net niet helemaal dood en begraven hoor...quote:
Doe een auto-bodquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef D.Rose het volgende:
ik ben moe, maar wil nog iets op eBay winnen
Welterusten Bengelquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
D.droom fijn straks..
Als de ironie maar duidelijk was...quote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach, we hebben leuk meegezongen toch?
Zwitserland met 'Koeweit why did you kill me' en Spanje met 'Plantje in de grond, tot er een bloemetje op komt (Beetje water d'rbij)'
Cool was dat![]()
Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef D.Rose het volgende:
ik ben moe, maar wil nog iets op eBay winnen
Je hebt echt wat gemist!quote:
Okay, dan moet je lekker opblijvenquote:
Maar hij heeft toch net een auto in het buitenland gekocht? Moet 'ie nou nog eentje?quote:
Ken je eBay termenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?
Kost nog centjes ook...
ik wil het meeste bieden danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Winnen? Da's toch gewoon een kwestie van het meeste bieden?
Kost nog centjes ook...
Geen enkele rechtgeaarde Hollander wil dat.quote:
een autootjequote:Op zondag 22 mei 2005 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar bied je op D.Rose?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |