Nadat ik gister verhalen heb gelezen dat de canon 300D nogal donkere foto's maakte begin ik toch wel erg te twijfelen.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is een leuke camera![]()
ik dacht dat je de 300 wou ?

D70 is zeker ook een mooie, ookal heb ik met de 300 ook hele mooie foto's gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2005 00:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nadat ik gister verhalen heb gelezen dat de canon 300D nogal donkere foto's maakte begin ik toch wel erg te twijfelen.
De canon 350D lijkt niet echt lekker te werken met de lensen enzo.
D70 heb ik toch wel goeie verhalen over gehoort
Na stuk of 20 camera's waaronder ook compacte in mijn handen te hebben gehad beviel de D70 toch wel heel erg goed

Van wiequote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook , morgen communie![]()
half tien in de kerk![]()

kind schoonbroerquote:

Nou, het zal best leuk zijn hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 00:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
kind schoonbroer
leuk? dat zie ik morgen wel, heb er zelf niet zo'n vertrouwen in
er is een verassing en ook een koffietafel![]()

Uhm als het zo leuk is als de verjaardagen zijn we snel terugquote:Op zondag 22 mei 2005 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het zal best leuk zijn hoor
Veel plezier in ieder geval![]()

Leuk dat er bij jullie nog kermis isquote:Op zondag 22 mei 2005 00:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm als het zo leuk is als de verjaardagen zijn we snel terug
Dankje anders gaan we 's middags lekker naar de kermis

Je wil niets lekkers meer?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was een grapje
nu weer ff genoeg gegeten

Wonen die ver bij jou vandaan danquote:Op zondag 22 mei 2005 00:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet hier, bij mijn ouders in de buurt

jij mag wel eten hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 00:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He wat jammer nou , ik wist wel wat
maar als je toch geen zin meer hebt![]()

Okay, duidelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 00:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anders ging ik er niet bijna elke zondag heen![]()
morgen toevallig niet .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |