* Niet inademtquote:
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:48 schreef Shreever het volgende:
Of plaats de foto gewoon nog een keer, veel makkelijker![]()
Smoothquote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.
* Stuur bijdraaitquote:
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...quote:
Richting bed zometeenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...
Morgen vast weer spijt dat ik deze link gepost heb, maar goed.quote:
bij deze danquote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...
Weer tegen een boom aangereden hé?quote:
de kwali's zijn toch pas om 9:30uquote:Op zondag 22 mei 2005 01:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Richting bed zometeen![]()
voor de duidelijkheid; omdat mijn wekker om 7 uur gaat![]()
En daarna zet je 'm uit om vervolgens om elf uur uit bed te stappen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:56 schreef Shreever het volgende:
Richting bed zometeen![]()
voor de duidelijkheid; omdat mijn wekker om 7 uur gaat![]()
Nope, ik word om 8 uur opgehaald door mijn paps om gezellig naar Vleuten te gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 01:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En daarna zet je 'm uit om vervolgens om elf uur uit bed te stappen?
Euh... Kwali's?quote:
Ach, ik kan best een keer een kwali missenquote:
Oh. Incrowd slang voor kwalificatierondes.quote:
Hm, ik vind je inmiddels veel mooierquote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.
de race zie je wel?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach, ik kan best een keer een kwali missen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |