* Niet inademtquote:
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:48 schreef Shreever het volgende:
Of plaats de foto gewoon nog een keer, veel makkelijker![]()
Smoothquote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.
* Stuur bijdraaitquote:
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...quote:
Richting bed zometeenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...
Morgen vast weer spijt dat ik deze link gepost heb, maar goed.quote:
bij deze danquote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat er echt een richting was...
Weer tegen een boom aangereden hé?quote:
de kwali's zijn toch pas om 9:30uquote:Op zondag 22 mei 2005 01:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Richting bed zometeen![]()
voor de duidelijkheid; omdat mijn wekker om 7 uur gaat![]()
En daarna zet je 'm uit om vervolgens om elf uur uit bed te stappen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:56 schreef Shreever het volgende:
Richting bed zometeen![]()
voor de duidelijkheid; omdat mijn wekker om 7 uur gaat![]()
Nope, ik word om 8 uur opgehaald door mijn paps om gezellig naar Vleuten te gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 01:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En daarna zet je 'm uit om vervolgens om elf uur uit bed te stappen?
Euh... Kwali's?quote:
Ach, ik kan best een keer een kwali missenquote:
Oh. Incrowd slang voor kwalificatierondes.quote:
Hm, ik vind je inmiddels veel mooierquote:Op zondag 22 mei 2005 01:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou vooruit, hier dan. Maar ter verdediging: ik had toen minstens zo veel drank op als nu en heb precies vijf minuutjes over deze foto gedaan.
de race zie je wel?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach, ik kan best een keer een kwali missen![]()
hij heeft een buikjequote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog steeds een mooi figuur, maar met een zekere nonchalance in zich
Dat zeker! Die wil ik echt niet missenquote:
ik ook nietquote:Op zondag 22 mei 2005 02:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat zeker! Die wil ik echt niet missen
Wie heeft een buikje?quote:
Truste Shreev. Was nog even benieuwd naar je kast maar dat lees ik aldaar wel!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Shreever het volgende:
Hmmm.. ik voel me heerlijk woozy..
Tijd om naar bed te gaan![]()
FIjne nacht verder allen!
Uquote:Op zondag 22 mei 2005 02:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wie heeft een buikje?
Hè? Over wie heb je het nou?
Ik voel me ook aardig boozy.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Shreever het volgende:
slaap lekker, tot morgenquote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Shreever het volgende:
Oh. Ik. Maar da's een foto van al een tijdje terug hoor.quote:
Oh ja. Een vraag die nog openstond:quote:
vandaarquote:Op zondag 22 mei 2005 02:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh. Ik. Maar da's een foto van al een tijdje terug hoor.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh ja. Een vraag die nog openstond:
Wat is verdelingsmiddel?
die indruk kreeg ik alquote:Op zondag 22 mei 2005 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty is nog steeds een erg mooie man vind ikIk val alleen niet per se op gespierd, dus hij kan tien jaar niet meer sporten en veel te veel eten en dan vind ik Arty volgens mij nogsteeds erg mooi. Zijn bouw bevalt me gewoon
Nog steeds.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty is nog steeds een erg mooie man vind ikIk val alleen niet per se op gespierd, dus hij kan tien jaar niet meer sporten en veel te veel eten en dan vind ik Arty volgens mij nogsteeds erg mooi. Zijn bouw bevalt me gewoon
Jammer hè. Een post die reeds gequote is, kan je schijnbaar niet meer anoniem aanpassen.quote:
nog 10 jaar?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nog steeds.
Maar ik heb nog tien jaar begrijp ik.
Nou laat ik dan als bijval maar gelijk een stem tegen al die anorexia wijven inbrengen. D'r hoort in ieder geval een béétje vlees aan een vrouw te zitten.
ik ontken allesquote:Op zondag 22 mei 2005 02:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jammer hè. Een post die reeds gequote is, kan je schijnbaar niet meer anoniem aanpassen.
Dat zeggen ze, ja. Nou, met een beetje mazzel heb ik als Dude helemaal uitgelubberd is de vrouwengemeenschap aan m'n voeten liggen. Nieuw vlees voor het uitkiezen! Een geruststellend toekomstbeeld.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:19 schreef D.Rose het volgende:
nog 10 jaar?
mannen worden toch alleen maar beter naarmate ze ouder worden
Het is niet meer nodig. Bespaar je de moeite. De bewijzen spreken inmiddels tegen je.quote:
ach, niet te ver vooruit kijken, we leven nuquote:Op zondag 22 mei 2005 02:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ja. Nou, met een beetje mazzel heb ik als Dude helemaal uitgelubberd is de vrouwengemeenschap aan m'n voeten liggen. Nieuw vlees voor het uitkiezen! Een geruststellend toekomstbeeld.
ik zeg 1 woord: manipulatiequote:Op zondag 22 mei 2005 02:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is niet meer nodig. Bespaar je de moeite. De bewijzen spreken inmiddels tegen je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |