Maar je wil wel zo weinig mogelijk overbieden natuurlijk...quote:
als ik nu ga bieden maar ik wellicht slapende honden wakker....quote:Op zondag 22 mei 2005 00:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen enkele rechtgeaarde Hollander wil dat.
Haha. Zo'n kleintje? Voor de collectie zeker...quote:
Linkje? Kan ik meedoen.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef D.Rose het volgende:
als ik nu ga bieden maar ik wellicht slapende honden wakker....
dat drijft de prijs op
de 'kunst' is zoveel mogelij kwaar voor zo min mogelijk geldquote:Op zondag 22 mei 2005 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar je wil wel zo weinig mogelijk overbieden natuurlijk...\
Ik heb volgens mij zelfs nog nooit iets op e-Bay opgezocht...
juistquote:Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Haha. Zo'n kleintje? Voor de collectie zeker...
*check*quote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Shreever het volgende:
Goedenavond mensen
Time for some more wine![]()
eejjjjjjjjjjjjj Shreeviequote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Shreever het volgende:
Goedenavond mensen
Op dit moment wit, maar ik kan van een rode wijn even goed genietenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*check*
Er is net voor mij ingeschonken.
Ben jij een wit drinkertje of een rood drinkertje?
Jij hebt wél gekeken toch???quote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Shreever het volgende:
Goedenavond mensen
90 Pleurootjes voor zo'n miniatuurdingetje? Pfoei. Wat voor eentje mag dat zijn dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:52 schreef D.Rose het volgende:
juist
is nu ¤30 voor geboden en is meer dan 3x dat waard
+ nog een ander model
Hoi Shreeverquote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Shreever het volgende:
Goedenavond mensen
Wit is niet mijn ding. Saaie zooi. Blijf je van drinken. Rood heeft tenminste wat punch. Maar na een litertje krijg je soms hoofdpijn de volgende dag. Dat lukt dan weer niet met wit.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:53 schreef Shreever het volgende:
Op dit moment wit, maar ik kan van een rode wijn even goed genieten
Ik heb heel goed gekeken....quote:
Krijg het na 3 glaasjes rode wijn al behoorlijk warm, wat af en toe natuurlijk erg leuk kan zijn maar niet als je in de bioscoop zitquote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wit is niet mijn ding. Saaie zooi. Blijf je van drinken. Rood heeft tenminste wat punch. Maar na een litertje krijg je soms hoofdpijn de volgende dag. Dat lukt dan weer niet met wit.
Ik neem aan dat dat eenretorische vraag is?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
Hey Shreever
Heb jij zin in zondag middag 14:00![]()
?
Inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2005 00:59 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat eenretorische vraag is?![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:58 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb heel goed gekeken....
Orlando *zwijmel*
[afbeelding]
Die zou ik best lusten
Ik zou er op straat echt nog geen moment naar omkijken vrees ikquote:Op zondag 22 mei 2005 00:58 schreef Shreever het volgende:
[..]
Orlando *zwijmel*
[afbeelding]
Die zou ik best lusten
De Antonie Kamerling van Hollywood.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:58 schreef Shreever het volgende:
Orlando *zwijmel*
[afbeelding]
Die zou ik best lusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |