Maar kon je je wel vinden in de uitslag?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gebroken - 80.000 jury's, kwam geen eind aan
Ssssttt, ik zou jouw klonen toch ook niet verklappen en als ik als MM post zet ik een andere pet op om er voor te zorgen als golfer niet Tong voorbij te streven met mijn postaantallen.quote:
quote:
Waar?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus, worden die gothicmetalrockmongolen nou nooit moe van al dat gekrijs dat al uren uit de speakers dreunt
Hier SCHallen de moody bluezzquote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus, worden die gothicmetalrockmongolen nou nooit moe van al dat gekrijs dat al uren uit de speakers dreunt
Dat zag ik jaquote:Op zondag 22 mei 2005 02:10 schreef Eilanden het volgende:
EIgenlijk ben ik JM en Bloes, maarreeeeeehSssssssssssh
2 huizen verder, feestje met ca 60 van die randdebielen. Lang haar, zwarte kleren, zelfs de kerels zwarte lippenstift enzo ..... En zo te horen schreeuwen ze nog wel ff doorquote:
Ze even waarschuwen dat de zon al schijnt en dat ze voordat ze het daglicht kunnen verdragen met die witte smoeltjes wegjagen?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2 huizen verder, feestje met ca 60 van die randdebielen. Lang haar, zwarte kleren, zelfs de kerels zwarte lippenstift enzo ..... En zo te horen schreeuwen ze nog wel ff door![]()
En een kruisteken en een spies?quote:
ze geven ook zomaar iedereen een banner hequote:Op zondag 22 mei 2005 09:39 schreef Arcee het volgende:Wie hebben 't vaakst in HOOLS gepost?
(Zie hier de lijst van een half jaar geleden)
35. 1701 Dylan Dog
50. 793 PyTh
Dat is recentquote:Op zondag 22 mei 2005 10:48 schreef JaWi het volgende:
30. 2212 JaWi
Een half jaar terug, benieuwd hoe het nu is. Heb je ook recent materiaal?
Ah, nu al niet nuchter meerquote:Op zondag 22 mei 2005 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is recent, lees die post nog eens
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:48 schreef JaWi het volgende:
30. 2212 JaWi
Een half jaar terug, benieuwd hoe het nu is. Heb je ook recent materiaal?
Morgen Suijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |