quote:One of America's greatest, most influential, and legendary cult bands,came out of the San Francisco area in 1965 playing greasy, bluesy, rock & roll dashed with a liberal sprinkling of British Invasion panache, in an era soon to be dominated by hippie culture and hyperextended raga-rock freakouts. Caught in a double bind of playing the wrong kind of music at the wrong time (as well as not looking the part),
were almost completely forgotten as the Fillmore/Avalon Ballroom scenes, dominated by the Dead, the Jefferson Airplane, et al., rendered them anachronistic. The plain truth, however, was that despite not being in tune with the zeitgeist,
made great music, and managed to sustain a career that lasted for over two decades.
What madesuch a formidable band was the double dynamite supplied by guitarist Cyril Jordan and singer/wildman Roy A. Loney.
...wat niet helemaal strookt met de omschrijving "One of America's greatest, most influential, and legendary cult bands", maar dat terzijde-tvpquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mark, TSE, GP, Neleos en ondergetekende hebben al opgezocht en kennen de band niet
Ik zal jullie ook zeggen: Ik zocht The Kinks op bij allmusic en toen stond dit bandje bij followers, misschien gewoon te onbekendquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:04 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
...wat niet helemaal strookt met de omschrijving "One of America's greatest, most influential, and legendary cult bands", maar dat terzijde-tvp
quote:
Nee..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:10 schreef Grobbel het volgende:
De Flaming wie?![]()
Prep2Fight, zijn er nog speciale essentiele nummers of albums van deze band die ik nodig zou moeten beluisteren?
Teenage Head is hét album, daarna Supersnazz en Flamingo. Shake Some Action is de beste uit hun comebackperiode c.q. nadagen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:10 schreef Grobbel het volgende:
De Flaming wie?![]()
Prep2Fight, zijn er nog speciale essentiele nummers of albums van deze band die ik nodig zou moeten beluisteren?
Ha die GLOquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef GLO het volgende:
Ook goeienavond
Heeft weer niemand The Flamin' Groovies herkend?
Was voor mijn generatie idd een legendarische cultband
Klopt op zich wel, maar de schrijver is vergeten de nadruk te leggen op het woord 'cult'. Daardoor moet dat 'most influential' ook met een korreltje zout genomen worden. De Groovies waren vooral een critics' band, echte press darlings. De plaatverkoop hield niet over en op de radio hoorde je ze zelden. Ik heb ze indertijd (jaren '70) door de Engelse bladen leren kennen. Die waren helemaal lyrisch over ze. Pas later volgden de NL bladen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:04 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
...wat niet helemaal strookt met de omschrijving "One of America's greatest, most influential, and legendary cult bands", maar dat terzijde-tvp
Natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:32 schreef bukgeit het volgende:
Franz Ferdinand
Natuurlijk. Morgen fris zijn hè?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:43 schreef bukgeit het volgende:
Nou, ik moet naar bed dus trek ik de vraag in.
Chip Taylorquote:
Maar onsterfelijk gemaakt door Merrilee Rushquote:Hij heeft de prachtige Wild Thing geschreven en niet te vergeten Angel in The morning (lekker verraped door Shaggy)
weetje dat ik die versie geeneens kenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Chip Taylor
[..]
Maar onsterfelijk gemaakt door Merrilee Rush
Gigantische hit geweest... in 1968quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:50 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
weetje dat ik die versie geeneens ken
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Hij ziet er heel bekend uit![]()
Ligt wel een beetje in mijn straatje hea?
En hoe heten jullie dan nbdbd? En zitten daar ook nog meer FOK!kers in?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
en
![]()
Fok Of Seagulls veel succes morgen!
maar ook weer niet zoveel dat jullie boven ons eindigen
quote:A native of Southern California,began playing banjo as a teenager and soon added the fiddle. By his late teens, he had acquired a reputation as California's best young instrumentalist, winning the Topanga Canyon banjo and fiddle competition five times.
Is het je nooit opgevallen dat Prep tamelijk into Americana en singer/songwriters isquote:
* Sack_Blabbath haakt even afquote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef GLO het volgende:
't is iemand in het straatje van Prep.
Goeie vraag. Geen idee.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:54 schreef GLO het volgende:
En wie mag dit wezen?
Neequote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef GLO het volgende:
Is het je nooit opgevallen dat Prep tamelijk into Americana en singer/songwriters is
Is nergens voor nodig, want het straatje van Prep wordt niet louter door obscure lieden bevolkt. Integendeel.quote:
Nu gaat er een lichtje brandenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef GLO het volgende:
Als begeleider is zijn naam vooral verbonden met één singer/songwriter, die ook al 35 jaar dezelfde coupe draagt...
hahaha, tis toch echt vioolquote:
quote:is the consummate musician's musician. A much-respected session player,
has added his melodic string playing to albums by a lengthy list of artists, including Bob Dylan, Rod Stewart, Linda Ronstadt, Rory Block, Ry Cooder, Warren Zevon, Terry Reid, David Blue, James Taylor, David Crosby, and Graham Nash. From 1971 until 1981, Lindley played a guiding role on
's recordings and concert performances.
's eclectic approach provided the foundation for his own bands, Kaleidoscope (1967 — 1970) and El Rayo X (1981 — 1990).
Ha, zie je wel, je wist het welquote:Op zondag 22 mei 2005 00:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nu gaat er een lichtje branden
Speelde hij met Jackson Brown? Zoja, dan is het David Lindley
Anders heb ik geen idee![]()
nee, niet de pa van..quote:
David Lindley is voor mij anders best obscuurquote:Op zondag 22 mei 2005 00:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig, want het straatje van Prep wordt niet louter door obscure lieden bevolkt. Integendeel.
Tja, dat zegt meer iets over jou dan over David Lindleyquote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
David Lindley is voor mij anders best obscuur
ja, vooral toen je zei met die andere songwriter.. Jackson Brown staat bekend om zijn lange haar en natuurlijk de banjo + viool..toen ging er een lichtje brandenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, zie je wel, je wist het wel
Nog vóór de bio
Prep +1
Inderdaad, was dat zo makkelijk?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
Warren Zevon en dat hitje was Werewolves Of London
quote:
Wat jij zegt... prachtigquote:Heb jij The wind thuisliggen? Zoja, wat vind je ervan?
hehe, ik heb de dvd ook.. Ik kon het niet drooghouden toen ik dat zagquote:
De dvd... hm, ben niet zo dol op muziekdvd's.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
hehe, ik heb de dvd ook.. Ik kon het niet drooghouden toen ik dat zag![]()
![]()
Ik ga denk ik maar eens slapen, voordat mijn ouders thuiskomen![]()
k normaal gesproken ook niet echt, maar dit was meer een documentaire over hoe dat album werd gemaakt.. Dan zie je ook dat zn fans afscheid nemen, zeer emotioneelquote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef GLO het volgende:
[..]
De dvd... hm, ben niet zo dol op muziekdvd's.
Trust
If I read that as Green Day, you've got yourself a point buddyquote:Op zondag 22 mei 2005 01:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Groen Dag
Oh kay, ik zal er 's naar uitkijken...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
k normaal gesproken ook niet echt, maar dit was meer een documentaire over hoe dat album werd gemaakt.. Dan zie je ook dat zn fans afscheid nemen, zeer emotioneel![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:11 schreef GLO het volgende:
Te obscuur voor mijdie rechter lijkt op mijn nichtje, dat kan niet waar zijn...
Obscure metal had best gemogenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]Yes, eindelijk heb ik iets niet-metal en niet-hiphop gevonden wat te obscuur is voor GLO
't wachten is nu waarschijnlijk op ranja
Neinquote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef GLO het volgende:
Hm, dan roep ik maar iets: Shampoo?
Oh, als ranja het niet kent, is dat niet goedquote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef GLO het volgende:
Hm, dan roep ik maar iets: Shampoo?
quote:The Southern dream pop duo ofbegan their rise in 2001 when former
members
and
joined Crooked Fingers/Archers of Loaf's
for something musically enchanting. A little more stripped than
and their other outfit, Little Red Rocket,
, and
shaped a delicate soundscape for their 2001 critical self-titled debut. .
Ja, dan was het een makkie geweest. Maar met de hints die je opgaf kon je dus best bij het goede antwoord uitkomen...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:21 schreef ranja het volgende:
Nou ja Glo je moet maar net weten dat Mark E met ze heeft gespeeld
Foute gokquote:Op zondag 22 mei 2005 01:26 schreef ranja het volgende:
Hm misschien ken ik ze wel maar herken ik ze niet... gokje op Sing-sing
Nou ik ga even kijken bij m'n favorieten hoe die 'normaal' klinken. Maar dat is nog al lastig als je een website volledig in het hongaars hebt. Waar zal ik eens op klikken....quote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ranja heeft z'n eigen prive Eurovisie Songfestival?
quote:The Southern dream pop duo ofbegan their rise in 2001 when former Bright Eyes members Orenda Fink and Maria Taylor joined Crooked Fingers/Archers of Loaf's Eric Bachmann for something musically enchanting. A little more stripped than Bright Eyes and their other outfit, Little Red Rocket, Fink, and Taylor shaped a delicate soundscape for their 2001 critical self-titled debut. The next winter,
issued the November EP on Saddle Creek, which featured collaborative work with Andy Lemaster (Now It's Overhead). Sophomore effort Burn and Shiver followed in spring 2002 and exuded a more serene soundscape and slick production work from Bachmann. Fink and Taylor also collaborated with
on the song "The Great Escape" for his 2002 release, 18. A year later, Funk and Taylor continued their steady pace of writing and recording. Their naturally warm tone was polished up for Hold On Love.
Misschien hept deze site...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ik ga even kijken bij m'n favorieten hoe die 'normaal' klinken. Maar dat is nog al lastig als je een website volledig in het hongaars hebt. Waar zal ik eens op klikken....
TORNE
ok, krijg ik een nieuw menu... ALAMASOK of JEGYRENDELES
Laatste helft kloptquote:
Ik ga nog even een nieuwe rebus doen voor 't eerste deel van de naamquote:
Totdat hun nieuwe manager de zanger omruilde voor een rattig figuur dat op een goede dag zijn SM-kledingboetiek kwam binnenlopen...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:57 schreef GLO het volgende:
Welke roemruchte band heette aanvankelijk The Swankers?
Sterker nog, dat zijn de Sex Pistolsquote:Op zondag 22 mei 2005 02:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat klinkt als de Sex Pistols
OK, sleep tightquote:Op zondag 22 mei 2005 02:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:, maar ik ga wel slapen nu...geen nieuwe vraag dus
![]()
Waarom altijd als ik er niet ben...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:57 schreef GLO het volgende:
Welke roemruchte band heette aanvankelijk The Swankers?
Dat is omdat je er niet bent...quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:28 schreef peaceman het volgende:
The last Resort?
en dat met een katerquote:Op zondag 22 mei 2005 10:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Peaceman +1
tsssssssssssss wat een ge-edit
Yep Berkery +1quote:Op zondag 22 mei 2005 10:37 schreef Berkery het volgende:
R.E.M. ?
succesquote:Op zondag 22 mei 2005 11:18 schreef belsen het volgende:
Wij gaan naar de Nationale Popquiz!
Jullie krijgen nog wel verslag.
Succes!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:18 schreef belsen het volgende:
Wij gaan naar de Nationale Popquiz!
Jullie krijgen nog wel verslag.
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:59 schreef Mark het volgende:
Gok: Saybia?
Gecontroleerd, schijnt te kloppen; stel maar rustig een nieuwe vraag. Nog nooit van de band gehoord overigens.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:32 schreef Mark het volgende:
Hence the outfit's name => Band of Susans?
ja kloptquote:Op zondag 22 mei 2005 13:32 schreef Mark het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:32 schreef Mark het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Whiplash?
Die tellen allemaal als een losse persoonquote:Op zondag 22 mei 2005 14:35 schreef peaceman het volgende:
Alleen personen dus? En dus alle leden van een band of mag dat niet?
Dido niet, anderen wel. Nog 18 te gaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:41 schreef Mark het volgende:
McCartney aan de top, Dido, Elton John om te beginnen
En de complete lijst:quote:Op zondag 22 mei 2005 14:44 schreef peaceman het volgende:
3. Tom Jones 4. Clif Richard 5. Mick Jagger 6. Keith richard 7. Ringo Star 8. Ron Wood 9. Brian May 10. Roger Taylor 11. Mark Knopfler 12. George Michael 13. David Bowie 14.Jimmy Page 15. Robert Plant 16. Sting 17. Phil Collins 18. Bono 19. The Edge 20. Adam Clayton 21. Roger Waters 22. David Gilmour
Peaceman+1quote:1. Paul McCartney, $750 million
2. Elton John, $500 million
3. Mick Jagger, $225 million
4. Keith Richards, $220 million
5. Tom Jones, $149 million
5 (tie). Engelbert Humperdinck, $149 million
7. David Bowie, $145 million
8. Sting, $143 million
8 (tie). Phil Collins, $143 million
10. George Harrison, $128 million
11. Ringo Starr, $111 million
12. Eric Clapton, $108 million
13. U2, $105 million each
13 (tie). George Michael, $105 million
15. Rod Stewart, $101 million
16. Charlie Watts (Rolling Stones), $96 million
17. Cliff Richard, $89 million
18. David Gilmour (Pink Floyd), $86 million
19. Robert Plant and Jimmy Page (Led Zeppelin), $85 million each
20. Ronnie Wood (Rolling Stones), $82 million
20 (tie). Mark Knopfler (Dire Straits), $82 million
22. Roger Waters (Pink Floyd), $74 million
23. John Deacon, Brian May, and Roger Taylor (Queen), $67 million each
24. Nick Mason (Pink Floyd), $64 million
25. Rick Wright (Pink Floyd), $61 million
26. Jim Kerr (Simple Minds), $60 million
27. Mick Hucknall (Simply Red), $57 million
28. Van Morrison, $52 million
29. The Bee Gees, $49 million each
30. Chris de Burgh, $45 million
31. Victoria Beckham (Spice Girls), $37 million
32. Noel Gallagher (Oasis), $36 million
33. Dave Stewart (Eurythmics), $34 million
34. Melanie Chisholm and Melanie Brown (Spice Girls), $33 million each
35. Emma Bunton (Spice Girls), $31 million
36. Liam Gallagher (Oasis), $28 million
37. Geri Halliwell (ex-Spice Girl), $25 million
38. Annie Lennox (Eurythmics), $22 million
39. Fatboy Slim, $21 million
40. Robbie Williams, $16 million
waarom niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:52 schreef Curchulain het volgende:
Lijkt mij dat Madonna en de heren van U2 niet in dat lijstje kunnen staan... verder misschien nog Norman Cook?
Omdat dat geen Britten zijn. Madonna is Amerikaanse en U2 is Iers.quote:
Ierland is ook brits.. Groot Britannie..quote:Op zondag 22 mei 2005 14:53 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Omdat dat geen Britten zijn. Madonna is Amerikaanse en U2 is Iers.
Ja, inderdaad. Vaag dat U2 er bij staat. Naja, het zij zo.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:53 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Omdat dat geen Britten zijn. Madonna is Amerikaanse en U2 is Iers.
Ierland hoort niet bij Groot Brittanniequote:Op zondag 22 mei 2005 14:54 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ierland is ook brits.. Groot Britannie..
Het Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië en Noord-Ierland omvat dus niet Ierland. Dat is een ander land.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:54 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ierland is ook brits.. Groot Britannie..
ooh ok, ik houd me mond alquote:Op zondag 22 mei 2005 14:56 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Het Verenigd Koninkrijk van Groot-Brittannië en Noord-Ierland omvat dus niet Ierland. Dat is een ander land.
Een hertelling leert ons overigens dat jijzelf met Robbie Williams de 20e noemde...quote:
Dat is als je U2 niet mee telt danquote:Op zondag 22 mei 2005 14:59 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Een hertelling leert ons overigens dat jijzelf met Robbie Williams de 20e noemde...
En wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:59 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Een hertelling leert ons overigens dat jijzelf met Robbie Williams de 20e noemde...
quote:was born in Ottawa, Canada, in 1979, the daughter of foreign service parents who played piano and guitar in their spare time. At five,
began to study classical violin, which continued through her early teens. At that point, the
family moved overseas. Removed from the influence of mainstream North American pop music,
delved into her older brother's collection of Bob Dylan, Neil Young, and early Tom Petty
Dat sack wat mij betreft jou het punt mag geven als hij besluit dat U2 inderdaad niet mag meetellen. Die lijst zou heel goed kunnen gaan over artiesten die in Engeland woonachtig zijn of daar een (tweede, derde, vierde ofzo) huis bezitten. Oh en natuurlijk ook dat je je geografische kennis iets mag bijschavenquote:
Haha, nee dat puntje hoef ik niet, die gun ik peaceman maar al te graagquote:Op zondag 22 mei 2005 15:09 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dat sack wat mij betreft jou het punt mag geven als hij besluit dat U2 inderdaad niet mag meetellen. Die lijst zou heel goed kunnen gaan over artiesten die in Engeland woonachtig zijn of daar een (tweede, derde, vierde ofzo) huis bezitten. Oh en natuurlijk ook dat je je geografische kennis iets mag bijschaven![]()
Ik geef 't punt toch aan Peaceman. Ik ga er maar even vanuit dat de makers van die lijst er een bedoeling mee hadden om U2 ook in de lijst op te nemen.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:09 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dat sack wat mij betreft jou het punt mag geven als hij besluit dat U2 inderdaad niet mag meetellen. Die lijst zou heel goed kunnen gaan over artiesten die in Engeland woonachtig zijn of daar een (tweede, derde, vierde ofzo) huis bezitten. Oh en natuurlijk ook dat je je geografische kennis iets mag bijschaven![]()
Nee, geen vioolspeelster, ze kan het wel, maar speelt voornamelijk gitaar..quote:Op zondag 22 mei 2005 15:18 schreef Curchulain het volgende:
Mkay, over tot de orde van de dag: 26-jarige Canadese vioolbespeelsters/zangeressen. Opgezocht en nog noooooooooit van gehoord.
Ronan Keating zou een voorbeeld van beiden zijn denk ik... Liam Howlett zou ook wel rijker kunnen zijn dan Norman Cook (Fatboy Slim) hoewel hij een en ander natuurlijk heeft moeten delen... Vreemde lijst indeed.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geef 't punt toch aan Peaceman. Ik ga er maar even vanuit dat de makers van die lijst er een bedoeling mee hadden om U2 ook in de lijst op te nemen.
Ik heb bij nader inzien trouwens toch m'n twijfels over de lijst. Zo weet ik zeker dat iemand als Ozzy Osbourne over de 16 miljoen dollar zit die Robbie Wiliams zou hebben. En zo zijn er nog een aantal die ik wel in die lijst had verwacht en er niet in staan. Maar goed, 't punt blijft bij Peaceman, met een pluim voor Prep![]()
quote:
Klopt, ik had het al opgezocht. Ga door!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Kathleen Edwards is het
quote:, formed in 1991, includes John Zorn (b. 1953, New York, NY) on alto sax, Bill Laswell (b. 1950) on bass, and onetime Napalm Death drummer Mick Harris. Zorn is a well-known bebop and free jazz artist, while Laswell has played free jazz with several groups and produced albums for jazz, metal, alternative, and pop artists; both are very active on the New York City avant-garde jazz scene.
Namens TSE: Uzumaki_Nadinges +1quote:Op zondag 22 mei 2005 19:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Wildhearts
ik vroeg er maar 4quote:Op zondag 22 mei 2005 18:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Infernal Love
Troublegum
Suicide pact - you first
Semi-detached
Shameless
High anxiety
quote:maakt net als op het debuut 'Fused Together In Revolving Doors' een mix van (math-) hardcore, grind, death en traditionele metal met veel tempo wisselingen maar ook lompe breakdown mosh stukken. Het grote manco van bands die dit soort muziek maken is vaak dat je al snel sufgebeukt bent waardoor alles een beetje op elkaar gaat lijken. Op een of andere manier zorgt
ervoor dat dit op '
' niet gebeurt en je warempel de knop steeds maar in wil drukken als de 37 minuten zijn afgelopen
kloptquote:Op zondag 22 mei 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Kathleen Edwards is het
Whehe, dat snapt hij ook nog welquote:
quote:Wading through the waste stormy winter
And there’s not a friend to help you through
Trying to stop the waves behind your eyeballs
Drop your reds drop your greens and blues
Thank you for your wine, california
Thank you for your sweet and bitter fruits
Yes, I’ve got the desert in my toenail
And hid the speed inside my shoe
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:23 schreef belsen het volgende:
Hotel California?
Geen Ron Sexsmith, veel bekenderquote:Op zondag 22 mei 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
Ron Sexsmith, maar hoe heet het nummer...?
aha... ik dacht t omdat het een favo van je is..quote:
Haha, ook nietquote:Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
aha... ik dacht t omdat het een favo van je is..
Rod Stewart dus...
Maar nu het nummer nogquote:
But come on come on downquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Sweet Virginia van The Rolling Stones.
fantastische rebus Belsen!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:53 schreef belsen het volgende:
Als rebus:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:formed in London in 2002 around vocalist/guitarist Johnny Borrell and guitarist/vocalist and Swedish ex-pat Björn Ågnen. Joined by bassist Carl Dalemo and drummer Christian Smith-Pancorvo, the combo recorded some early demos at London's Toe Rag studios, and those songs led to radio exposure and the initial stirrings of hype.
Ik heb ze er afgelopen jaar gezienquote:Op zondag 22 mei 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
Idd leuk album... wel iets voor LL....
Waarom ben ik daar niet bij geweest?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb ze er afgelopen jaar gezienDit jaar verwacht ik ze dus niet
Noppe, ik ben tv kijken voor een uurtjequote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar niet bij geweest?![]()
![]()
Foto''s zucht.....
Gokje maar dan: The Kills?
Klopt, leuk album, ik ben weer back 2 the telly!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:48 schreef Grobbel het volgende:
The Stills.
Danke! Het doel [1e 5] is weer gehaald!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Gefeliciteerd met de 5de plek newbie, klasse!
quote:I am the son
And the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and heir
Of nothing in particular
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |