quote:A native of Southern California,began playing banjo as a teenager and soon added the fiddle. By his late teens, he had acquired a reputation as California's best young instrumentalist, winning the Topanga Canyon banjo and fiddle competition five times.
Is het je nooit opgevallen dat Prep tamelijk into Americana en singer/songwriters isquote:
* Sack_Blabbath haakt even afquote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef GLO het volgende:
't is iemand in het straatje van Prep.
Goeie vraag. Geen idee.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:54 schreef GLO het volgende:
En wie mag dit wezen?
Neequote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef GLO het volgende:
Is het je nooit opgevallen dat Prep tamelijk into Americana en singer/songwriters is
Is nergens voor nodig, want het straatje van Prep wordt niet louter door obscure lieden bevolkt. Integendeel.quote:
Nu gaat er een lichtje brandenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef GLO het volgende:
Als begeleider is zijn naam vooral verbonden met één singer/songwriter, die ook al 35 jaar dezelfde coupe draagt...
hahaha, tis toch echt vioolquote:
quote:is the consummate musician's musician. A much-respected session player,
has added his melodic string playing to albums by a lengthy list of artists, including Bob Dylan, Rod Stewart, Linda Ronstadt, Rory Block, Ry Cooder, Warren Zevon, Terry Reid, David Blue, James Taylor, David Crosby, and Graham Nash. From 1971 until 1981, Lindley played a guiding role on
's recordings and concert performances.
's eclectic approach provided the foundation for his own bands, Kaleidoscope (1967 — 1970) and El Rayo X (1981 — 1990).
Ha, zie je wel, je wist het welquote:Op zondag 22 mei 2005 00:46 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nu gaat er een lichtje branden
Speelde hij met Jackson Brown? Zoja, dan is het David Lindley
Anders heb ik geen idee![]()
nee, niet de pa van..quote:
David Lindley is voor mij anders best obscuurquote:Op zondag 22 mei 2005 00:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig, want het straatje van Prep wordt niet louter door obscure lieden bevolkt. Integendeel.
Tja, dat zegt meer iets over jou dan over David Lindleyquote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
David Lindley is voor mij anders best obscuur
ja, vooral toen je zei met die andere songwriter.. Jackson Brown staat bekend om zijn lange haar en natuurlijk de banjo + viool..toen ging er een lichtje brandenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, zie je wel, je wist het wel
Nog vóór de bio
Prep +1
Inderdaad, was dat zo makkelijk?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
Warren Zevon en dat hitje was Werewolves Of London
quote:
Wat jij zegt... prachtigquote:Heb jij The wind thuisliggen? Zoja, wat vind je ervan?
hehe, ik heb de dvd ook.. Ik kon het niet drooghouden toen ik dat zagquote:
De dvd... hm, ben niet zo dol op muziekdvd's.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
hehe, ik heb de dvd ook.. Ik kon het niet drooghouden toen ik dat zag![]()
![]()
Ik ga denk ik maar eens slapen, voordat mijn ouders thuiskomen![]()
k normaal gesproken ook niet echt, maar dit was meer een documentaire over hoe dat album werd gemaakt.. Dan zie je ook dat zn fans afscheid nemen, zeer emotioneelquote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef GLO het volgende:
[..]
De dvd... hm, ben niet zo dol op muziekdvd's.
Trust
If I read that as Green Day, you've got yourself a point buddyquote:Op zondag 22 mei 2005 01:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Groen Dag
Oh kay, ik zal er 's naar uitkijken...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
k normaal gesproken ook niet echt, maar dit was meer een documentaire over hoe dat album werd gemaakt.. Dan zie je ook dat zn fans afscheid nemen, zeer emotioneel![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:11 schreef GLO het volgende:
Te obscuur voor mijdie rechter lijkt op mijn nichtje, dat kan niet waar zijn...
Obscure metal had best gemogenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]Yes, eindelijk heb ik iets niet-metal en niet-hiphop gevonden wat te obscuur is voor GLO
't wachten is nu waarschijnlijk op ranja
Neinquote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef GLO het volgende:
Hm, dan roep ik maar iets: Shampoo?
Oh, als ranja het niet kent, is dat niet goedquote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef GLO het volgende:
Hm, dan roep ik maar iets: Shampoo?
quote:The Southern dream pop duo ofbegan their rise in 2001 when former
members
and
joined Crooked Fingers/Archers of Loaf's
for something musically enchanting. A little more stripped than
and their other outfit, Little Red Rocket,
, and
shaped a delicate soundscape for their 2001 critical self-titled debut. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |