Natuurlijk. Morgen fris zijn hè?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:43 schreef bukgeit het volgende:
Nou, ik moet naar bed dus trek ik de vraag in.
Chip Taylorquote:
Maar onsterfelijk gemaakt door Merrilee Rushquote:Hij heeft de prachtige Wild Thing geschreven en niet te vergeten Angel in The morning (lekker verraped door Shaggy)
weetje dat ik die versie geeneens kenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Chip Taylor
[..]
Maar onsterfelijk gemaakt door Merrilee Rush
Gigantische hit geweest... in 1968quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:50 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
weetje dat ik die versie geeneens ken
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Hij ziet er heel bekend uit![]()
Ligt wel een beetje in mijn straatje hea?
En hoe heten jullie dan nbdbd? En zitten daar ook nog meer FOK!kers in?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
en
![]()
Fok Of Seagulls veel succes morgen!
maar ook weer niet zoveel dat jullie boven ons eindigen
quote:A native of Southern California,began playing banjo as a teenager and soon added the fiddle. By his late teens, he had acquired a reputation as California's best young instrumentalist, winning the Topanga Canyon banjo and fiddle competition five times.
Is het je nooit opgevallen dat Prep tamelijk into Americana en singer/songwriters isquote:
* Sack_Blabbath haakt even afquote:Op zondag 22 mei 2005 00:38 schreef GLO het volgende:
't is iemand in het straatje van Prep.
Goeie vraag. Geen idee.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:54 schreef GLO het volgende:
En wie mag dit wezen?
Neequote:Op zondag 22 mei 2005 00:41 schreef GLO het volgende:
Is het je nooit opgevallen dat Prep tamelijk into Americana en singer/songwriters is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |