Wat denk je, is dit iets waar Wilders wat mee kan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:59 schreef speedfreak1 het volgende:
SCH is geband, letterlijk UPG dus:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
quote:L.s,
Vriendelijk bedankt voor het opsturen van het boekwerk " een verdrag tot vaststelling van een Grondwet voor Europa".
Echter, gezien de tijd dat het geduurd heeft om deze informatie te verspreiden, vind ik dat wel een klacht waard.
Op de achterkant van het boekwerk staat de tekst :
"Deze publicatie bevat de tekst van het Verdrag tot vaststelling van een Grondwet voor Europa. dat op 29 oktober 2004 in Rome is ondertekend en op 16 december 2004 in het publicatieblad van de Europese Unie (C-reeks, nr. 310) is bekendgemaakt."
Medio april heeft uw departement een kopie voor het Nederlandse volk aangeboden dat per maximaal 2 per gezin kosteloos besteld kan worden. Op 4 mei heb ik daar gebruik van gemaakt. U stuurde mij een bericht terug dat de voorraad op was en dat er binnen 2 weken weer exemplaren voorradig zouden zijn. Bij deze is dat per vandaag binnengekomen.
Inmiddels is het 21 mei 2005, met nog 10 dagen te gaan voordat Nederland gemachtigd is om een ja of nee-advies uit te brengen aan de 2e kamer over dit voorstel. Mijns inziens gaat het over een onderwerp waar niet te luchtig mee omgesprongen dient te worden, terwijl bekend is dat dit boekwerk dus al ruim een half jaar geleden gepubliceerd blijkt te zijn voor een selecte groep, blijkens de tekst op het boekwerk en wetende dat de eerder verspreidde gedrukte versie op krantepapier slechts een oplage had van 250.000.
Mijn inziens is de geboden tijd niet voldoende voor eenieder om zich voor te kunnen bereiden tot een zorgvuldig afgewogen oordeel en zal dan ook verschillende partijen een kopie van deze mail toesturen.
Met vriendelijke groet,
H.S
Ik weet dus niet aan wie het de moeite is om zoiets te sturen. Waarschijnlijk krijg je toch een wollig antwoord terugquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeer goed, Harry! Geef die regenten onder uit de zak!
Dat neemt niet weg dat dit schandalig laat was.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef chairman.fx het volgende:De grondwet staat toch online, je had het al tienduizend keer kunnen lezen!
Het is niet normaal dat je online leeft hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef chairman.fx het volgende:De grondwet staat toch online, je had het al tienduizend keer kunnen lezen!
Stuur maar naar de VVD, die zijn gevoelig voor Duitse namen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik weet dus niet aan wie het de moeite is om zoiets te sturen. Waarschijnlijk krijg je toch een wollig antwoord terug
Lol, jezelf uitgezonderd zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat je online leeft hoor
Het is alleen jammer dat ze zelf niet beseffen hoe diep ze aan het zinken zijn.quote:de commisie kan zomaar besluiten je de onteigenen van je onroerend goed
Wat een kul. ''Kleine onzinfeitjes''? Er is hier schromelijk laat een begin gemaakt met voorlichting over een halszaak. Ik ben geheel en al voor ''zelfredzaamheid'' van burgers in de politiek, maar we hoeven toch waarachtig niet alles zelf op te zoeken zolang er een overheid bestaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef chairman.fx het volgende:
[..]. Wat een gezeik weer van de tegenstemmers, alle kleine onzinfeitjes worden opgehaald om te laten zien hoe wanhopig het tegenkamp is.
Ik heb eerder de indruk dat de wanhoop in het Ja-kamp ligt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Lol, jezelf uitgezonderd zeker?
serieus: Iedereen heeft tegenwoordig toegang tot internet, je kan de grondwet binnen tien seconden downloaden en rustig nalezen. Wat een gezeik weer van de tegenstemmers, alle kleine onzinfeitjes worden opgehaald om te laten zien hoe wanhopig het tegenkamp is.
Geen idee, mail het hem, je krijgt waarschijmlijk gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat denk je, is dit iets waar Wilders wat mee kan?
[..]
Onzin, hoeveel mensen gaan nou werkelijk het hele document lezen. HOeveel mensen hebben werkelijk het EG verdrag gelezen. Hoeveel mensen weten eigenlijk dat er een EG verdrag bestaat?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat een kul. ''Kleine onzinfeitjes''? Er is hier schromelijk laat een begin gemaakt met voorlichting over een halszaak. Ik ben geheel en al voor ''zelfredzaamheid'' van burgers in de politiek, maar we hoeven toch waarachtig niet alles zelf op te zoeken zolang er een overheid bestaat.
Dat is een denkpatroon dat je jezelf hebt aangeleerd, zoeken naar oplossingen als het antwoord niet bereikbaar is. Middelen moeten voor iedereen bereikbaar zijn, dus ook voor bejaarden, mensen die de Nederlandse taal niet machtig zijn, zwervers, digibeten e.d.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Lol, jezelf uitgezonderd zeker?
serieus: Iedereen heeft tegenwoordig toegang tot internet, je kan de grondwet binnen tien seconden downloaden en rustig nalezen. Wat een gezeik weer van de tegenstemmers, alle kleine onzinfeitjes worden opgehaald om te laten zien hoe wanhopig het tegenkamp is.
Hoeveel zin hebben retorische vragen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:18 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Onzin, hoeveel mensen gaan nou werkelijk het hele document lezen. HOeveel mensen hebben werkelijk het EG verdrag gelezen. Hoeveel mensen weten eigenlijk dat er een EG verdrag bestaat?
Nee, van wanhoop is geen sprake wanneer je het morele gelijk aan je kant hebt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:16 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat de wanhoop in het Ja-kamp ligt.
Ja, en voor blinden moet een voorlezer worden ingeschakeld. Er bestaat nog steeds zoiets als redelijkheid. Niks is absoluut, het internet is sufficient.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is een denkpatroon dat je jezelf hebt aangeleerd, zoeken naar oplossingen als het antwoord niet bereikbaar is. Middelen moeten voor iedereen bereikbaar zijn, dus ook voor bejaarden, mensen die de Nederlandse taal niet machtig zijn, zwervers, digibeten e.d.
Die hebben namelijk net zoveel stemrecht als jij
Welk moreel gelijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Nee, van wanhoop is geen sprake wanneer je het morele gelijk aan je kant hebt.
Ja, en het is niet meer dan redelijk dat de overheid op effectieve wijze met het volk communiceert. Daar is drukwerk nog altijd de meest geeigende methode voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef chairman.fx het volgende:
Er bestaat nog steeds zoiets als redelijkheid.
Mag ik even HUILEN. OMG, jongen, wordt wakken. Waarom zou de grondwet in GODSNAAM zoiets regelen. Praat niet duistere bronnen na en laat mij het artikel zien. Deze leugens blijven maar komen, en steeds komt er nieuwe onzin.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:22 schreef DaveM het volgende:
[..]
Welk moreel gelijk?
Dat het met de Europese Grondwet voortaan ok is om op een menigte te schieten?
Grapjas, het is ook alleen maar dat je toevallig weet dat ik me bij het 'Nee-kamp' heb aangesloten, anders zou je niet over een wanhoopspoging van het nee-kamp reppen. Die voorkeur kun je namelijk niet uit de brief halenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ja, en voor blinden moet een voorlezer worden ingeschakeld. Er bestaat nog steeds zoiets als redelijkheid. Niks is absoluut, het internet is sufficient.
quote:Ik stem tegen want zo met die Euro en die dingen enzo alles is veel duurder geworden sinds de euro en het woord 'euro' zit ook 'europese grondwet' en zo met die Turken enzo dat is ook niet goed want Europa moet niet Islamitisch worden en met die grondwet wordt dat zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PIM I LUF YA 4 EVER!!!!!!!!!!!!
THEO IK DENK NOG STEEDS AAN JE!!!!!!!!
Vandaar dat ze er zo erg weinig hebben afgedrukt. En wij maar denken dat ze geheel niet vooruitzien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:24 schreef Sidekick het volgende:
Alleen ja-stemmers krijgen een kopie.
Hier is het anders een serene rust hor, het is weekend, het is hier heel redelijk weer, en het bier staat reeds koud te worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:26 schreef Sidekick het volgende:
Damn, nog 11 dagen tot het referendum, en het is nu al gekkenhuis.
Er zijn zat samenvattingen, etc uitgedeeld, dat is een betere wijze om met het volk te communiceren. De volledige grondwet distribueren is geen noodzaak, omdat haast niemand het hele document zal doorlezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en het is niet meer dan redelijk dat de overheid op effectieve wijze met het volk communiceert. Daar is drukwerk nog altijd de meest geeigende methode voor.
wat een zelfingenomenheid. Iedereen heeft het recht om het te kunnen lezen hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:29 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Er zijn zat samenvattingen, etc uitgedeeld, dat is een betere wijze om met het volk te communiceren. De volledige grondwet distribueren is geen noodzaak, omdat haast niemand het hele document zal doorlezen.
Iedereen heeft dat recht dan ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat een zelfingenomenheid. Iedereen heeft het recht om het kunnen lezen hoor
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:33 schreef Harry_Sack het volgende:
ja bemoei jij je er ook nog effe mee
* Harry_Sack speelt Nid & Sancy - 10 - so where's your acid, brothers?quote:
De beroving van het leven wordt niet geacht in strijd met dit artikel te zijn geschied ingeval zij het gevolg is van het gebruik van geweld, dat absoluut noodzakelijk is:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:25 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Mag ik even HUILEN. OMG, jongen, wordt wakken. Waarom zou de grondwet in GODSNAAM zoiets regelen. Praat niet duistere bronnen na en laat mij het artikel zien. Deze leugens blijven maar komen, en steeds komt er nieuwe onzin.
In de Slotakte, om precies te zijn: Titel 1, Artikel 2, nummer 3.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:01 schreef chairman.fx het volgende:
Misschien is het handig als het artikelnummer even vermeldt, en de rest van het artikel ...
Je kunt je ook afvragen waar jij al deze leugens de wereld in helpt terwijl je geen moeite hebt gedaan het artikel goed te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef DaveM het volgende:
[..]
In de Slotakte, om precies te zijn: Titel 1, Artikel 2, nummer 3.
Je kunt je afvragen waarom het recht op leven voorin wordt genoemd en de uitzonderingen daarop helemaal achteraan zijn weggemoffeld.
Je hebt gelijk, het bestond al.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:01 schreef chairman.fx het volgende:
Wat in het arikel staat is dus nu al reeds toepasbaar, onze nationale rechter kan immers toetsen aan het betreffende verdrag.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:12 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen waar jij al deze leugens de wereld in helpt terwijl je geen moeite hebt gedaan het artikel goed te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |