Eetlepel. En dan van Bertolli.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedankt voor je schema. s'Avonds gebruik je olijfolie. Doe je dat in een shake? Of op een lepel en naar binnen werken? Welke olijfolie gebruik je?
Veel goede vetten zitten erin en ik haal ze bij de AH.quote:Je eet ook veel amandelen. Is daar een reden voor? Waar haal je die amandelen? Heb gekeken op amandelen.nl Kon niets vinden![]()
Ik neem zelf altijd eiwitten en havermout mee + m'n hele vitamine en mineralen zooi.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:30 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Reformhouse heeft meestal van die noten enz..
Trainen gaat nu weer super sinds ik mijn examens heb gehaald. Ga nu alleen 3 weken op vakantie, en heb een hotel met een sportschool
Ik weet alleen niet of ik whey meeneem, ze zullen wel denken dat het drugs is ofzo![]()
Bedankt voor je reactie. Een eetlepel Bertolli. Zo naar binnen werken? Brrr. Ik zal het is proberen. Kom ik dan niet ongelofelijk aan de schijt?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:44 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Eetlepel. En dan van Bertolli.
[..]
Veel goede vetten zitten erin en ik haal ze bij de AH.
In havermout zit én plantaardige eiwitten en meervoudige koolhydraten. Het laatste wil zeggen dat je suikerspiegel op een stabiel niveau blijft en je dus niet zo snel het hongergevoel krijgt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:51 schreef mister_popcorn het volgende:
waar is al die havermout goed voor?
En is dat ongeveer dezelfde catagorie als mueslie ed?
En ik heb 's voor de gein een eetlepel olijfolie gegeten, binnen 30 min begon de schildpad al kopjes te geven... Ik snap niet echt waarom je zo los zo'n eetlepel naar binnen giet.
Geen last van.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Een eetlepel Bertolli. Zo naar binnen werken? Brrr. Ik zal het is proberen. Kom ik dan niet ongelofelijk aan de schijt?
Zo af en toe bak ik in olijfolie...
Is havermout zo goed dan? wauwquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In havermout zit én plantaardige eiwitten en meervoudige koolhydraten. Het laatste wil zeggen dat je suikerspiegel op een stabiel niveau blijft en je dus niet zo snel het hongergevoel krijgt.
Mueslie bevat minder eiwitten...
Hmz.... kun je niet beter omega-3 vetzuren nemen? (olijfolie is vooral omega-9)quote:
Neem al Becel Light op brood.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hmz.... kun je niet beter omega-3 vetzuren nemen? (olijfolie is vooral omega-9)
Hmz. Gebruik je ook iets van visolie?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hmz. Gebruik je ook iets van visolie?
Vooral 't laatste stukje is weer een ander geluid dan wat men de laatste 2 jaar laat horen.quote:Omega-3 is alweer een macro-nutrient, zulke dingen moet je veelal beslissen om basis van je voeding. Als je voldoende gezond eet, zoals veel vis, gebruik maakt van olijfolie in plaats van dressing en zo, dan betwijfel ik ten sterkste dat je dit nodig hebt. Ook als je hoog in vet zit, dan is dit niet zo aan te raden, tenzij je een deel van je vet vervangt erdoor. Veelal krijg je dan meer waar voor je geld ook door drie maal per dag lijnzaadolie of zo te nemen (1 soeplepel).
Daarenboven is nog het nut van enkele vetzuren, nog alle mogelijke werkingen ervan volledige uitgelegd. In de natuur komen die dingen zelden apart voor, en daar moet ook een reden voor zijn.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
die hards drinken rauwe eieren met een dooiertje erin.
Dynamo is wel ok geloof ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef prinsrob het volgende:
[..]
En weet jij dat niet, een goede gym in Eindhoven.
dat laatste boek heb ik ook wel over krachttraining. er staan op zich wel oefeningen in en je ziet goed welke spier je ermee belast. maar bijna alles wat er in stond wist ik al. maar het is wel een mooi duidelijk boek ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:10 schreef Celt het volgende:
vind zelf wel mooie boekjes, zijn er mensen hier die ze ook kennen, wat vinden jullie ervan?
Dat boek van Delavier is echt prachtig. Geen moment spijt van de aankoop gehad, en nadien ook een keer cadeau gedaan aan iemand. Een aanrader!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:10 schreef Celt het volgende:
vind zelf wel mooie boekjes, zijn er mensen hier die ze ook kennen, wat vinden jullie ervan?
Dat is niet creatief dat is ranja bij je havermoutpapquote:Op zondag 3 juli 2005 17:47 schreef Devlinsect het volgende:
Bedoel je nu havermoutsepap? Dat vind ik ook niet te eten.
Wat wel te eten is:
* 400 ml melk
* scheutje ranja van je favo smaak
* 50 gram droge havermoutvlokken
Dat in een maatbeker, staafmixer erop, klaar! Drinken die koude klets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |