Ik ben maar een amateuristisch mannetje wat ook naar de sportschool gaat, maar is het niet makkelijker om triceps en borst op dezelfde trainingsdag te doen? Omdat die spiergroepen bij de meeste apparaten toch samengaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:13 schreef Mr.J het volgende:
Mijn schema:
Dag1 : Schouders + Triceps
Dag2 : Hamstrings + Kuiten + Buik
Dag3 : Rug + Traps + Onderarm
Dag4 : Quads + Kuiten + Buik
Dag5 : Borst + Biceps
Elke 2 maanden wordt m’n schema omgegooid. Dag1 --> Dag5, Dag2 --> Dag4 en vice versa.
De oefeningen zijn bijna nooit dezelfde als de week daarvoor en zeker altijd in een andere volgorde.
Rug/Schouders/Borst : 4 oefeningen, 3 setjes, 4-8 reps
Quads : 3 oefeningen, 4 setjes, 4-8 reps
Biceps/Triceps/Hamstrings : 3 oefeningen, 3 setjes, 4-8 reps
Traps : 2 oefeningen, 3 setjes, 8 reps
Kuiten/Onderarm : 2 oefeningen, 3 setjes, 12 reps
Buik : 3 oefeningen, 2 setjes, 15-30 reps
Maar geldt dit ook niet een beetje voor de Schouders/Triceps combi? (Of voer ik de push oefeningen compleet fout uit?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:59 schreef Mr.J het volgende:
Neuh, want m'n triceps is te vermoeid van borst trainen om hem goed aan te spreken dan.
Idem voor rug/biceps.
Met schouders doe ik maar 1 press oefening, dus die belasting valt mee.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:43 schreef Wuder het volgende:
[..]
Maar geldt dit ook niet een beetje voor de Schouders/Triceps combi? (Of voer ik de push oefeningen compleet fout uit?)
Ik heb veel te lang spierpijn om dat schema uit te voerenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:59 schreef Mr.J het volgende:
Neuh, want m'n triceps is te vermoeid van borst trainen om hem goed aan te spreken dan.
Idem voor rug/biceps.
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 27 juni 2005 18:17 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja dat lijkt mij ook wel een probleem. ik train 3 keer in de week en train dan alle spiergroepen. vaak 1 dag rust er tussen. en als ik een goede training heb gehad heb ik zoiezo wel 2 of 3 dagen spierpijn in die spiergroep. bv triceps en als je dan weer borst moet trainen of schouders dan word dat niks 2 dagen later. biceps rug idem.
Maaar strax zitten er allemaal gemuteerde Salmonella bacteriëen die door de creatine extra gegroeid zijn en ook speciaal je spiercellen aanvallenquote:Op woensdag 29 juni 2005 07:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
01 juni 2006. ik ga er vast nite dood aan.
Je realiseert je dat 2006 pas volgend jaar is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
01 juni 2006. ik ga er vast nite dood aan.
Heb er even naar gekeken. En eet je dit dan dag in, dag uit, iedere dag hetzelfde? Hoe hou je het vol zeg. Komt die havenmout, kip, rijst en roerbakgroenten niet je neus uit na een week?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef Mr.J het volgende:
Tip:
Mijn voedingsschema staat in in een .xls bestandje. Hier wordt automatisch je kcals, totaal kcals en de verhoudingen uitgerekend.
http://home.planet.nl/~geem0008/voedingsschema.xls
Voor iedereen natuurlijk vrij te gebruiken. Geen dank...
Bedankt voor je schema. s'Avonds gebruik je olijfolie. Doe je dat in een shake? Of op een lepel en naar binnen werken? Welke olijfolie gebruik je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:28 schreef Mr.J het volgende:
Eet dit ma t/m vrij.
In 't weekend improviseer ik (nee, geen MacD).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |