Ik zou zeggen van wel ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een gloednieuwe digitale camera gekocht, die ik natuurlijk gelijk goed ging uitproberen. Ik heb ook diverse foto's geschoten van mijn vrouw, die aan het strijken was in de kamer waarin over een paar maandjes ons babytje zal komen te slapen. Ik heb de hele serie foto's vandaag op mijn computer gezet, en ze een voor een bekeken. Tot ik opeens op één foto op de babykamer, rechts naast mijn vrouw, een duidelijke orb zag. Op de rest van alle tweehonderd foto's kwam ik die niet tegen, dus een stofdeeltje is het niet. Leek me sowieso al sterk, met een nieuwe cam. Mijn vermoeden is nu dat dit mijn veel te vroeg overleden moeder is, die alvast een kijkje komt nemen op de kamer van haar kleinkind. Zou dit mogelijk kunnen zijn ? Ik hoop het wel, ik vermoed dat mijn moeder ook komt kijken als de baby er eenmaal is...
Wat is er freaky aan als ik vragen mag ?quote:Op maandag 4 juli 2005 08:28 schreef Jo0Lz het volgende:
Freaky hoor dit soort dingen.
Ik hou er niet van.
doet me denken aan een thriller.
hahahhahaaaquote:Op maandag 4 juli 2005 10:34 schreef Laniboekje het volgende:
Dus ik vroeg de schim wat hij hier deed en of hij misschien mijn oom was. En waarom hij bij mij was, en niet in de hemel etc. De schim bewoog serieus, ik schrok me de tering, rende naar de badkamer, heb daar heel hard lopen janken. Mijn pa werd er wakker van, vond me in de badkamer en ik hem uitleggen wat er gebeurd was, natuurlijk had hij de uitleg dat ik misschien een enge droom had gehad, ik wist wel beter.
Na dit voorval, is het noooit meer voorgekomen. Rust zacht..
Veel orbs zijn inderdaad stofdeeltjes, of kleine waterdruppeltjes, die door de cameraflts belicht worden en als ronde vlekken op de foto komen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:30 schreef Djeez het volgende:
Ik heb vrijdag een gloednieuwe digitale camera gekocht, die ik natuurlijk gelijk goed ging uitproberen. Ik heb ook diverse foto's geschoten van mijn vrouw, die aan het strijken was in de kamer waarin over een paar maandjes ons babytje zal komen te slapen. Ik heb de hele serie foto's vandaag op mijn computer gezet, en ze een voor een bekeken. Tot ik opeens op één foto op de babykamer, rechts naast mijn vrouw, een duidelijke orb zag. Op de rest van alle tweehonderd foto's kwam ik die niet tegen, dus een stofdeeltje is het niet. Leek me sowieso al sterk, met een nieuwe cam. Mijn vermoeden is nu dat dit mijn veel te vroeg overleden moeder is, die alvast een kijkje komt nemen op de kamer van haar kleinkind. Zou dit mogelijk kunnen zijn ? Ik hoop het wel, ik vermoed dat mijn moeder ook komt kijken als de baby er eenmaal is...
Mijn XTC wat doe je.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:34 schreef Laniboekje het volgende:
En ja hoor, de week daar op alweer. Toen besloot ik eens te gaan praten, want die vriendin van me geloofde wel in 'geesten' en had mij verteld dat ik maar wat moest gaan praten. Dus ik vroeg de schim wat hij hier deed en of hij misschien mijn oom was. En waarom hij bij mij was, en niet in de hemel etc. De schim bewoog serieus, ik schrok me de tering, rende naar de badkamer, heb daar heel hard lopen janken. Mijn pa werd er wakker van, vond me in de badkamer en ik hem uitleggen wat er gebeurd was, natuurlijk had hij de uitleg dat ik misschien een enge droom had gehad, ik wist wel beter.
Na dit voorval, is het noooit meer voorgekomen. Rust zacht..
Niks geen pillen, kom op zeg.. Ik was 12 jaar =D Ook niks geen schim meer. Ik weet ook helemaal niet wat dit allemaal kon betekenen, maar een vriendin van me heeft me min of meer aangepraat dat dat mijn oom kon zijn.quote:
Ik post eigenlijk nooit in True, maar lees er wel veel in, vind het nu eenmaal interessant.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:39 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Alsik eraan denk krijg ik van die blij angst tranenWeet niet of iemand dat nog volgt
Ooit geweten dat er in een bos de meest kleine fijne stukjes rondzweven? Van sporen tot zand etc.quote:
ja, dat weet ik natuurlijk ook wel, en dat denk ik ook meestal, maar toen zij het zomaar zei; moest ik er wel aan denken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:15 schreef Enyalius het volgende:
ogen kunnen ook gewoon nat worden om de reden die hij zei. namelijk dat je opeens een brok in je keel krijgt van iets uit het niets. emoties doen soms rare dingen met mensen
Het heeft me altijd getrokken, geesten, onverklaarbare voorvallen. Ik ben alleen als de dood dat ik ook een keer wat zie. Hier op fok lees ik vaak mee en ik kijk ook vaak op tv programma's over geesten. Ik heb weleens gehoord dat wanneer je er interesse in hebt, of er bang voor bent, je er extra gevoelig voor bent. Leuk vooruitzicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef Kimmster het volgende:
-knip-
Verder nog mensen die het wel interessant vinden maar er zelf absoluut niet op zitten te wachten ?
Waarom zou je daar bang voor zijn? Zolang je de bewuste controle over jezelf niet verliest aan bv alcohol of drugs ben je er (letterlijk) altijd zelf bij.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het heeft me altijd getrokken, geesten, onverklaarbare voorvallen. Ik ben alleen als de dood dat ik ook een keer wat zie. Hier op fok lees ik vaak mee en ik kijk ook vaak op tv programma's over geesten. Ik heb weleens gehoord dat wanneer je er interesse in hebt, of er bang voor bent, je er extra gevoelig voor bent. Leuk vooruitzicht.
...
Ik heb ook wel het gevoel dat er mij ooit ook iets is voorgevallen, maar wat weet ik niet
dat ik er bang voor ben, komt voornamelijk door de hollywood-horror verhalen. Dus dat de geest me pijn zal doen. Maar het is ook angst voor het onbekende en het onverklaarbare. Wat gebeurt er als ik een geest zie? hoe reageer ik er zelf op?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Waarom zou je daar bang voor zijn? Zolang je de bewuste controle over jezelf niet verliest aan bv alcohol of drugs ben je er (letterlijk) altijd zelf bij.
En je eigen plek in dit geheel zien komt ook vanzelf wel, kun je niet forceren. Misschien moet je eerst van alles meegemaakt hebben, om de sporen van andere herinneringen te kunnen herkennen. Als je bv nooit gevoeld hebt hoe het is om een dierbaar iemand te verliezen, zal je flarden van dat soort herinneringen van anderen die nog in de lucht hangen ook niet kunnen herkennen. Of in ieder geval moeilijker.
Dit is bij mij dus ook het geval.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat ik er bang voor ben, komt voornamelijk door de hollywood-horror verhalen. Dus dat de geest me pijn zal doen. Maar het is ook angst voor het onbekende en het onverklaarbare. Wat gebeurt er als ik een geest zie? hoe reageer ik er zelf op?
het lijkt me wel een heel bijzondere ervaring, dus op die manier sta ik er wel open voor. maar de angst overheerst
JIJ bent de baas, JIJ hebt de regie, ga daar van uit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dat ik er bang voor ben, komt voornamelijk door de hollywood-horror verhalen. Dus dat de geest me pijn zal doen. Maar het is ook angst voor het onbekende en het onverklaarbare. Wat gebeurt er als ik een geest zie? hoe reageer ik er zelf op?
het lijkt me wel een heel bijzondere ervaring, dus op die manier sta ik er wel open voor. maar de angst overheerst
Ik denk niet dat die dierbaren als individuen voortbestaan: het individu is (volgens mij althans) een concept dat juist uitgewerkt is in en gebonden aan een materiele tijdsgebonden context. Wat daarna komt dan wel komt weet ik ook niet. Iig is, volgens mij wederom, het zien van een individu of een individuele invloed het resultaat van het isoleren van al het andere en slechts dát stukje of díe aspecten uit het 'alles' bekijken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:15 schreef Kimmster het volgende:
Dit is bij mij dus ook het geval.
Zolang het bij andere mensen gebeurd en zij er blij mee zijn, prima, maar bij mij hoeft het echt niet.
Sommigen zeggen dat als een dierbare weet dat je ze echt niet "op bezoek" wilt hebben ze zich ook niet aan je zullen tonen, maar in hoeverre dat waar is ?
de mensjes voor het raam.....quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:49 schreef draculettetje het volgende:
Ik heb een hele tijd gehad dat ik s'nachts wakker werd door drie "mensjes" voor het raam.
In het begin was ik er bang voor. Gewoon omdat ik niet wilde open staan voor dit soort dingen omdat ik er last van had (dus geloofde er wel in), was heel bang voor slecht nieuws, dus toen heb ik geleerd een hand op mijn hoofd te leggen.
het werkte wel op dat moment maar ja moest toch eerst wakker worden om dat te doen....
Later kwam ik er via via achter dat de "mensjes" geen slecht nieuws kwamen brengen maar dat het overleden familie leden waren ( die ik zelf niet eens heb gekend) die kwamen kijken of het met mij goed ging.
Mijn zussie heeft last van "mensen" die haar aan de haren trekken of van bijvoorbeeld het bankje bij de bushalte wilden duwen. Daar reageerde zij dan op en werd door de omgeving wel raar aangekeken.
Hoezo dan onrustig? Gedroomd? Of zie of voel je dingen om je heen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
na het lezen van dit topic was ik al bang dat ik 's nachts niet goed zou kunnen slapen. En heb ik gisteravond ook nog eens Godsend gekeken..
Het was geen rustig nacht
de hele tijd denken dat ik iets hoor of voel. heb dicht tegen vriendlief aangelegen. En de hele nacht mijn ogen dicht gehad, bang om iets te zien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hoezo dan onrustig? Gedroomd? Of zie of voel je dingen om je heen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |