Lees jij de kleine lettertjes nooit ?quote:Ik ga bij de bende van Teardrop!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga ook plassen en dan mn zus pesten en ff boodschappen doentot later
Ik vind dat we 100 moeten openen als megter er isquote:
Kleine lettertjes? Wie bepaald wat klein is? Wat is de essentie van klein? En waarom is iets groter.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lees jij de kleine lettertjes nooit ?![]()
tot strakkiesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Daarvoor moet je bij megter zijn, is zijn OPquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 1 ding, r-alph en ik willen samen in de OP bij uitgaan en vrije tijd vernoemd worden!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Maar met jou weet je het maar nooit, geil sletje van mequote:
Kwamen er geslachtsdelen bij aan te pas?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar dit was een leuk opdrachtje.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar met jou weet je het maar nooit, geil sletje van me
Wij hebben iets van 8 koffieautomaten in totaalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom heeft de koffieautomaat hier kuren?
Zo kan ik toch niet werken?
Als jij het zo wilt noemenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef knox_ het volgende:
[..]
Kwamen er geslachtsdelen bij aan te pas?![]()
Waarom laat je geen koffie halen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom heeft de koffieautomaat hier kuren?
Zo kan ik toch niet werken?
wij meer dan 10quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij hebben iets van 8 koffieautomaten in totaal
waarom moet jij dan bij vrije tijd?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga echt op tijd weg
Wij 2quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wij hebben iets van 8 koffieautomaten in totaal
Heb mn eigen kamer, dus kan niemand zo gek maken die ie voor mij gaat halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Waarom laat je geen koffie halen?
en diegene dat oplossen...
nu pasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb geen zin meer
En de mensen op de 2e verdieping dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij 2eentje hier naast me op de 3e verdieping en eentje op de begane grond
tjah, lichaamsbeweging enzo.. speciale afdeling van gemaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En de mensen op de 2e verdieping dan ?![]()
Das minder.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb mn eigen kamer, dus kan niemand zo gek maken die ie voor mij gaat halen
Die moeten lopen, net als die op de 4 verdieping en die in de andere vleugelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En de mensen op de 2e verdieping dan ?![]()
Daar trapt ie niet inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das minder.....
Belle? goh baas heb net me been gestoten.. en toch zo een droge keel... koffie zou misschien helpen?
iets in die trend dan?
Ik zou willen dat ik m'n eigen kamer had!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb mn eigen kamer, dus kan niemand zo gek maken die ie voor mij gaat halen
Heb je ondertusse al een naamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, lichaamsbeweging enzo.. speciale afdeling van gemaakt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik m'n eigen kamer had!
niet iedereen zit in dezelfde schaal iq als jijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das minder.....
Belle? goh baas heb net me been gestoten.. en toch zo een droge keel... koffie zou misschien helpen?
iets in die trend dan?
Idd want bij mij werkt het welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet iedereen zit in dezelfde schaal iq als jij
Doe ik!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat je even weten of het gelukt is?
veel plezier!![]()
Stoot je been zachtjes tegen je tafel... et voilá je hebt waarheidquote:
dat doet me deugdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef knox_ het volgende:
[..]
Doe ik!
Ik zal aan je denken als ik bezig ben!
Alsof ik dan niet meer kan lopen, ben geen wijfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Stoot je been zachtjes tegen je tafel... et voilá je hebt waarheid
Ben ik nou de enige die niet snapt waar deze man het over heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef Ballicious het volgende:
Hoppa #1
neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die niet snapt waar deze man het over heeft
Ik vermoed tquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de baas nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof ik dan niet meer kan lopen, ben geen wijf![]()
Zoveel keer heb jij dat nog niet gezegt in dit topic hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Houniet het volgende:
hoppa #2434
nee, me neitherquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
goed lezen meidquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:17 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zoveel keer heb jij dat nog niet gezegt in dit topic hoor
ik heb net de andere stagiair hier koffie laten halenquote:
quote:
Lang leve de automaten waar slootwater uit komtquote:
Doet hij ook fok!ken?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb net de andere stagiair hier koffie laten halen
en jij krijgt het eerste kopjequote:
Jewel, die heeft me vorige week bijna naar huis geschopt omdat ik zo ziek was dat ik eigenlijk niet meer kon lopenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de baas niet![]()
En zo kan het ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb net de andere stagiair hier koffie laten halen
We hebben een mannen stop op dit topic.... mannelijke stagiairs worden niet meer toegevoegd in de OPquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We hebben een mannen stop op dit topic.... mannelijke stagiairs worden niet meer toegevoegd in de OP![]()
nee, hij zit heel de dag op tweakersquote:
DE SADDIST!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jewel, die heeft me vorige week bijna naar huis geschopt omdat ik zo ziek was dat ik eigenlijk niet meer kon lopen
Neeeej niet zo'n tweakers nerd !quote:
dan eis ik een sexchange voor tearquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We hebben een mannen stop op dit topic.... mannelijke stagiairs worden niet meer toegevoegd in de OP![]()
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, hij zit heel de dag op tweakers
en 't is een kneus
Ga maar teruglezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:20 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
MTP is ? Ik ben niet zo bekend met het FOK! Jargon...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:20 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
MTP is ? Ik ben niet zo bekend met het FOK! Jargon...
hij heeft echt geen leven, gisteren vroegen we over wat hij thuis in z'n vrije tijd deed, jaa eeh een beetje met linux spelen, magic spelen of hij vrienden had.. nee, dat 't hem niet intereseerde dat iedereen hem uitlacht en nog meer van die ongeinquote:
Linuxquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij heeft echt geen leven, gisteren vroegen we over wat hij thuis in z'n vrije tijd deed, jaa eeh een beetje met linux spelen, magic spelen of hij vrienden had.. nee, dat 't hem niet intereseerde dat iedereen hem uitlacht en nog meer van die ongein
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij heeft echt geen leven, gisteren vroegen we over wat hij thuis in z'n vrije tijd deed, jaa eeh een beetje met linux spelen, magic spelen of hij vrienden had.. nee, dat 't hem niet intereseerde dat iedereen hem uitlacht en nog meer van die ongein
juist en hij zit tegenover mijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Linux
Tweakers
Magic
Ik weet genoeg........
erm ik weet niet waar jij geil van wordt, maar ik wil het ook niet weten eigenlijkquote:
we gaan er voorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef leolinedance het volgende:
FF weg, sprongetje van 95 naar 98
100 wordt zeker gehaald vandaag...
Zo'n gast is maar goed voor 1 ding...... koffie halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist en hij zit tegenover mijgelukkig 2 beeldschermen ertussen en zegt hij niet zoveel meer
ligt wel in de lijn der verwachtingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef leolinedance het volgende:
wat hij net dus deedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo'n gast is maar goed voor 1 ding...... koffie halen![]()
Msn smiliesquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
geen grap, kan je samen met spanjaard aan beginnen
Das gemeen....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Noordquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das gemeen....
zit jij btw ook op oost?
Goed van jouquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Msn smilies
Ik heb allemaal fok smilies in mn msn gezet
ROFLMAO you n00b ! i own u !quote:
Die Draco dude is spanjaard?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef knox_ het volgende:
Zo, dat doet een mens deugt
MTP-en is echt een aanrader voor iedere stagiairDe muur is nu bruin met witte vlekken
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef knox_ het volgende:
MTP-en is echt een aanrader voor iedere stagiairDe muur is nu bruin met witte vlekken
MTP-en doe je toch gewoon in de pot?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef knox_ het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
das goed ik zal een baksteen meenemen
Ik eis dat je me aanspreekt met meneer...quote:
Het ging er per ongeluk naastquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
MTP-en doe je toch gewoon in de pot?
Die moet in de OPquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
Geniet, maar drink met stage-fokkers
Neem er meer mee... dalijk gooi je mis.. kunnen we nie hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
das goed ik zal een baksteen meenemen
dude...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik eis dat je me aanspreekt met meneer...
Hoe de rest me noemt maakt nie uit die hebben mijn respect (shabba) maar jij moet wel edele heer zeggen...
En half ja
n00bquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef Fisher het volgende:
[..]tear verdomme, ik dacht nou echt van dat n00b af te zijn
blaaaaaaaaa, ik moet niksquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik eis dat je me aanspreekt met meneer...
Hoe de rest me noemt maakt nie uit die hebben mijn respect (shabba) maar jij moet wel edele heer zeggen...
En half ja
Ik gooi natuurlijk niet naar mede PSV fans.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Neem er meer mee... dalijk gooi je mis.. kunnen we nie hebben![]()
true, maar oefening baart kunstquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:29 schreef knox_ het volgende:
[..]
Je moet het maar eens proberen, het is moeilijker dan je zou denken
Je maakt je wel geliefd hierzoquote:
ehmz, dat was hij al niet vanaf 't begin dat hij hier kwamquote:
Houniet als undercover psv supporterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik gooi natuurlijk niet naar mede PSV fans.
denk dat ik houniet een keer meeneem
Ja, ik denk dat ik de techniek nog niet echt door heb. Doe jij het staand met je anus richting de pot of ga je er op zitten?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de techniek nog niet echt door heb. Doe jij het staand met je anus richting de pot of ga je er op zitten?![]()
Hier niet, hier hebben we aircoquote:
ik ga zitten, zo ver mogelijk naar achteren toe, werkt vooralsnog 't beste...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de techniek nog niet echt door heb. Doe jij het staand met je anus richting de pot of ga je er op zitten?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:13 schreef Oeps_Een_Scheetje het volgende:
Lekker hard in de reet neuken
undercover om een baksteen naar mij te gooien...quote:
Ja sorry hoor! Ik word van alle kanten aan gevallen hier. Ik zal het gezellig proberen te houden ok?quote:
Gewoon terugbijten. Werkt het beste. Lekker Rellen, met een hoofdletter R.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:34 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
Ja sorry hoor! Ik word van alle kanten aan gevallen hier. Ik zal het gezellig proberen te houden ok?
van achter zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
dan wordt ze gepakt door haar stagebegeleider
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
Die moet ik maar eens aan gaan schaffen
Hackers moet dan Teardrop zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
Met mooie prenten?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
is wel goeie film, alleen beetje langdradig zeg maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iemand kingdom of heaven gezien ? heb hem thuis op DVD liggen maar wil ff weten of hij de moeite waard is om te kijken...
het is mtpquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
Nu weet ik nog niet wat MTP is...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
Hij is wel leuk om een keer te zien op zich...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iemand kingdom of heaven gezien ? heb hem thuis op DVD liggen maar wil ff weten of hij de moeite waard is om te kijken...
Moeite waard op te kijken?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:37 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
is wel goeie film, alleen beetje langdradig zeg maar![]()
Of je zegt gewoon "ik wil even interessant doen en zeggen dat ik die film al heb".quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Of je houdt natuurlijk gewoon even je bek dichtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon "ik wil even interessant doen en zeggen dat ik die film al heb".
Bal heeft een punt ( dat ik dit zegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon "ik wil even interessant doen en zeggen dat ik die film al heb".
Of hij is gewoon jaloers dat hij hem niet heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of je houdt natuurlijk gewoon even je bek dicht
Kusjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of je houdt natuurlijk gewoon even je bek dicht
Misschien had je die vraag moeten stellen toen je em ging downloadenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bal heeft helemaal geen punt, elke mongool kan tegenwoordig de nieuwste films downloaden dus dat is niet meer interessant..... wilde gewoon ff weten of het de moeite waar is om die film te kijkenquote:
Nee hoor want ik vind het gewoon cool om een film verzameling te hebben van DVD's maakt niet uit of het goede of slechte films zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:39 schreef Blinker het volgende:
[..]
Misschien had je die vraag moeten stellen toen je em ging downloaden
Mja, weet ik daarom.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bal heeft helemaal geen punt, elke mongool kan tegenwoordig de nieuwste films downloaden dus dat is niet meer interessant..... wilde gewoon ff weten of het de moeite waar is om die film te kijken
Vind het een beetje zonde van de schijfjesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoor want ik vind het gewoon cool om een film verzameling te hebben van DVD's maakt niet uit of het goede of slechte films zijn
40 euro voor 100 dvd's , voor die prijs vind ik het niet zondequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Vind het een beetje zonde van de schijfjes![]()
hehe, geef eens een lijstje... dan zeg ik wel welke je mag opsturenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
40 euro voor 100 dvd's , voor die prijs vind ik het niet zonde![]()
Ik bedoelde lege dvd's slimboquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, geef eens een lijstje... dan zeg ik wel welke je mag opsturen
Ik welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik heb er 100 voor 27,50quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Schijnt een grote rage te zijn in bepaalde oostblok landen![]()
Waarom heb jij ze zo goedkoop ? URL van de site ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik heb er 100 voor 27,50
hoesjes zijn wel 13,50
dan wel zou het nog wel kloppe
Conclusie:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn zelfs organisatie's voor het MTP'en
dan nog, als jij ze vol hebt gegooit met bepaalde dvd'squote:
Ik stond ook wel voor m'n mening!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat nou Daarom? Jij durft ook niet voor je eigen mening te staan... Zielig hoor...
Was zeker voordat ze begonnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier heb je bijvoorbeelde de Open Oost Duitse MTP kampioenschappen.
[afbeelding]
Hier gaat het er nog gemoedelijk aan toe
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier heb je bijvoorbeelde de Open Oost Duitse MTP kampioenschappen.
[afbeelding]
Hier gaat het er nog gemoedelijk aan toe
onder andere MTP-enquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:45 schreef Houniet het volgende:
ik wil niet weten wat die gasten allemaal op het toilet doen
Dan verkoop ik ze natuurlijk niet voor 40 euro per 100quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan nog, als jij ze vol hebt gegooit met bepaalde dvd's
Dat wordt terug-lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:45 schreef AAPiscool het volgende:
AAAARRRGG Wie legt uit wat MTP is, snap er geen zak meer van
http://www.opus.nl/quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom heb jij ze zo goedkoop ? URL van de site ?
Doosjes kan ik namelijk gratis aankomen![]()
Duidelijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik stond ook wel voor m'n mening!
Daarom had ik ook gezegd dat het overkwam dat hij interessant stond te doen om die dvd.
Dat zit er inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
Ja en voordat ik het gevonden heb zitten jullie al op #150
Hoe sneller je begint hoe kleiner die kans isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
Lees dan snellerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef Ballicious het volgende:
Toch?
leuk hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:48 schreef Ballicious het volgende:
MASTURBEREN TIJDENS POEPEN
zelfde geld voor jouquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Lees dan sneller
en je hebt gelukt....Weekend is in zicht
KETTER!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:48 schreef Ballicious het volgende:
MASTURBEREN TIJDENS POEPEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |