En zo kan het ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb net de andere stagiair hier koffie laten halen
We hebben een mannen stop op dit topic.... mannelijke stagiairs worden niet meer toegevoegd in de OPquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We hebben een mannen stop op dit topic.... mannelijke stagiairs worden niet meer toegevoegd in de OP![]()
nee, hij zit heel de dag op tweakersquote:
DE SADDIST!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jewel, die heeft me vorige week bijna naar huis geschopt omdat ik zo ziek was dat ik eigenlijk niet meer kon lopen
Neeeej niet zo'n tweakers nerd !quote:
dan eis ik een sexchange voor tearquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We hebben een mannen stop op dit topic.... mannelijke stagiairs worden niet meer toegevoegd in de OP![]()
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, hij zit heel de dag op tweakers
en 't is een kneus
Ga maar teruglezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:20 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
MTP is ? Ik ben niet zo bekend met het FOK! Jargon...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:20 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
MTP is ? Ik ben niet zo bekend met het FOK! Jargon...
hij heeft echt geen leven, gisteren vroegen we over wat hij thuis in z'n vrije tijd deed, jaa eeh een beetje met linux spelen, magic spelen of hij vrienden had.. nee, dat 't hem niet intereseerde dat iedereen hem uitlacht en nog meer van die ongeinquote:
Linuxquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij heeft echt geen leven, gisteren vroegen we over wat hij thuis in z'n vrije tijd deed, jaa eeh een beetje met linux spelen, magic spelen of hij vrienden had.. nee, dat 't hem niet intereseerde dat iedereen hem uitlacht en nog meer van die ongein
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij heeft echt geen leven, gisteren vroegen we over wat hij thuis in z'n vrije tijd deed, jaa eeh een beetje met linux spelen, magic spelen of hij vrienden had.. nee, dat 't hem niet intereseerde dat iedereen hem uitlacht en nog meer van die ongein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |