nu pasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb geen zin meer
En de mensen op de 2e verdieping dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij 2eentje hier naast me op de 3e verdieping en eentje op de begane grond
tjah, lichaamsbeweging enzo.. speciale afdeling van gemaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En de mensen op de 2e verdieping dan ?![]()
Das minder.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb mn eigen kamer, dus kan niemand zo gek maken die ie voor mij gaat halen
Die moeten lopen, net als die op de 4 verdieping en die in de andere vleugelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En de mensen op de 2e verdieping dan ?![]()
Daar trapt ie niet inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das minder.....
Belle? goh baas heb net me been gestoten.. en toch zo een droge keel... koffie zou misschien helpen?
iets in die trend dan?
Ik zou willen dat ik m'n eigen kamer had!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb mn eigen kamer, dus kan niemand zo gek maken die ie voor mij gaat halen
Heb je ondertusse al een naamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
tjah, lichaamsbeweging enzo.. speciale afdeling van gemaakt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik m'n eigen kamer had!
niet iedereen zit in dezelfde schaal iq als jijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das minder.....
Belle? goh baas heb net me been gestoten.. en toch zo een droge keel... koffie zou misschien helpen?
iets in die trend dan?
Idd want bij mij werkt het welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet iedereen zit in dezelfde schaal iq als jij
Doe ik!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat je even weten of het gelukt is?
veel plezier!![]()
Stoot je been zachtjes tegen je tafel... et voilá je hebt waarheidquote:
dat doet me deugdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef knox_ het volgende:
[..]
Doe ik!
Ik zal aan je denken als ik bezig ben!
Alsof ik dan niet meer kan lopen, ben geen wijfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Stoot je been zachtjes tegen je tafel... et voilá je hebt waarheid
Ben ik nou de enige die niet snapt waar deze man het over heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef Ballicious het volgende:
Hoppa #1
neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die niet snapt waar deze man het over heeft
Ik vermoed tquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de baas nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsof ik dan niet meer kan lopen, ben geen wijf![]()
Zoveel keer heb jij dat nog niet gezegt in dit topic hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Houniet het volgende:
hoppa #2434
nee, me neitherquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
goed lezen meidquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:17 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zoveel keer heb jij dat nog niet gezegt in dit topic hoor
ik heb net de andere stagiair hier koffie laten halenquote:
quote:
Lang leve de automaten waar slootwater uit komtquote:
Doet hij ook fok!ken?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb net de andere stagiair hier koffie laten halen
en jij krijgt het eerste kopjequote:
Jewel, die heeft me vorige week bijna naar huis geschopt omdat ik zo ziek was dat ik eigenlijk niet meer kon lopenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de baas niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |