quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de techniek nog niet echt door heb. Doe jij het staand met je anus richting de pot of ga je er op zitten?![]()
Hier niet, hier hebben we aircoquote:
ik ga zitten, zo ver mogelijk naar achteren toe, werkt vooralsnog 't beste...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik de techniek nog niet echt door heb. Doe jij het staand met je anus richting de pot of ga je er op zitten?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:13 schreef Oeps_Een_Scheetje het volgende:
Lekker hard in de reet neuken
undercover om een baksteen naar mij te gooien...quote:
Ja sorry hoor! Ik word van alle kanten aan gevallen hier. Ik zal het gezellig proberen te houden ok?quote:
Gewoon terugbijten. Werkt het beste. Lekker Rellen, met een hoofdletter R.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:34 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
Ja sorry hoor! Ik word van alle kanten aan gevallen hier. Ik zal het gezellig proberen te houden ok?
van achter zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
dan wordt ze gepakt door haar stagebegeleider
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
Die moet ik maar eens aan gaan schaffen
Hackers moet dan Teardrop zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
Met mooie prenten?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
is wel goeie film, alleen beetje langdradig zeg maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iemand kingdom of heaven gezien ? heb hem thuis op DVD liggen maar wil ff weten of hij de moeite waard is om te kijken...
het is mtpquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
Nu weet ik nog niet wat MTP is...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef knox_ het volgende:
[afbeelding]
Hij is wel leuk om een keer te zien op zich...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iemand kingdom of heaven gezien ? heb hem thuis op DVD liggen maar wil ff weten of hij de moeite waard is om te kijken...
Moeite waard op te kijken?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:37 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
is wel goeie film, alleen beetje langdradig zeg maar![]()
Of je zegt gewoon "ik wil even interessant doen en zeggen dat ik die film al heb".quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Of je houdt natuurlijk gewoon even je bek dichtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon "ik wil even interessant doen en zeggen dat ik die film al heb".
Bal heeft een punt ( dat ik dit zegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon "ik wil even interessant doen en zeggen dat ik die film al heb".
Of hij is gewoon jaloers dat hij hem niet heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of je houdt natuurlijk gewoon even je bek dicht
Kusjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of je houdt natuurlijk gewoon even je bek dicht
Misschien had je die vraag moeten stellen toen je em ging downloadenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Bal heeft helemaal geen punt, elke mongool kan tegenwoordig de nieuwste films downloaden dus dat is niet meer interessant..... wilde gewoon ff weten of het de moeite waar is om die film te kijkenquote:
Nee hoor want ik vind het gewoon cool om een film verzameling te hebben van DVD's maakt niet uit of het goede of slechte films zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:39 schreef Blinker het volgende:
[..]
Misschien had je die vraag moeten stellen toen je em ging downloaden
Mja, weet ik daarom.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bal heeft helemaal geen punt, elke mongool kan tegenwoordig de nieuwste films downloaden dus dat is niet meer interessant..... wilde gewoon ff weten of het de moeite waar is om die film te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |