quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef Prego het volgende:
ja maar eerder van jouw avatar
Nee das te vlug.. nog een paar weekjes wachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef Roquefort het volgende:
Leuk topic.
Doen we dit weekend ook weer een zoek de fout-topic? Ik heb er wel weer zin in.![]()
waarom jezelf quoten en jezelf voor kutnewbie uitschelden?quote:
Maak eens een foto dan, die heb ik nodig voor een ander topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zie dr weleens bij de tramhalte, ze woont in Den Haag
Ik wil haar hantekeningquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Thetallguy het volgende:
Je weet niet wie de gabber alien is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef hroswith het volgende:
Dacht hier fotoos te vinden van gabbers die er altijd zo debiel op staan....
open ik het topic, geen fotoos....
daar kak ik goed van
Toen was ik nog een kutnewbiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
waarom jezelf quoten en jezelf voor kutnewbie uitschelden?
da's echt schraal
kutnewbie![]()
![]()
hehe, dat was me inderdaad niet opgevallequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Toen was ik nog een kutnewbie
Voor als het je nog niet opgevalles was het is al bijna 5 maanden geleden.
Waarvoor dankquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
hehe, dat was me inderdaad niet opgevalle![]()
goed dat je het zegt, ik neem me woorden terug, toen was je nog een kutnewbie, nu inderdaad niet meer![]()
Heb je gevraagd of je haar mocht aanraken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Thetallguy het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef neonfreak het volgende:
[..]je username! JunkieSietze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sorry
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef neonfreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STERF VERDOMME STERF!!!!quote:2325 (gemiddeld 3 per dag)Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
doodverwensing!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:54 schreef InspectoRGadgeTT het volgende:
Inspectie wees uit dat de i voor de j staat
waarom trekken gabbers altijd rare bekken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef hroswith het volgende:
Dacht hier fotoos te vinden van gabbers die er altijd zo debiel op staan....
open ik het topic, geen fotoos....
daar kak ik goed van
deze?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Neeee, die ander met dat grote voorhoofd!
Hopen dat ze hier niet achter komtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:36 schreef Rainboww het volgende:
[..]
waarom trekken gabbers altijd rare bekken?
Laat hier zien waarom drugs slecht zijn!
ow btw....
[afbeelding]
nouja die andere kon wel eens van dezelfde planeet komen... hakkuhturnus ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:44 schreef stame het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij die uit je vorige post
Moet ze helemaal uit Den Haag naar Maastricht komen om klappen te komen gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopen dat ze hier niet achter komt
Maastrichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:48 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Moet ze helemaal uit Den Haag naar Maastricht komen om klappen te komen geven![]()
![]()
maarja van dat White Pow(d)er ga je wel sneller rennen denk ik...
Er is er een met echt een gigantisch hoofd, die samen met bovenstaande partyflock-doos op een foto staat. Hij stond op een msn-group, maar die is nu wegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:44 schreef stame het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij die uit je vorige post
Als zei een nieuw gezicht heeft genomen wel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:55 schreef Stofje het volgende:
Ze lijkt er verdacht veel op. Vind ik. Toch?!
Tjah, 't is toch je droommeid als je d'r zo zietquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als zei een nieuw gezicht heeft genomen wel.
heb je het over pattyquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tjah, 't is toch je droommeid als je d'r zo ziet![]()
en gabber alien zekerquote:
ach een beetje variatie kan geen kwaad tochquote:
gelieve geen foto's van mij en m'n vriendin posten jaquote:
Ze zijn het allemaal!!quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
waarom jezelf quoten en jezelf voor kutnewbie uitschelden?
da's echt schraal
kutnewbie![]()
![]()
Zeg dat welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef Prego het volgende:
ja maar eerder van jouw avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |