quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef Prego het volgende:
ja maar eerder van jouw avatar
Nee das te vlug.. nog een paar weekjes wachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef Roquefort het volgende:
Leuk topic.
Doen we dit weekend ook weer een zoek de fout-topic? Ik heb er wel weer zin in.![]()
waarom jezelf quoten en jezelf voor kutnewbie uitschelden?quote:
Maak eens een foto dan, die heb ik nodig voor een ander topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zie dr weleens bij de tramhalte, ze woont in Den Haag
Ik wil haar hantekeningquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Thetallguy het volgende:
Je weet niet wie de gabber alien is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef hroswith het volgende:
Dacht hier fotoos te vinden van gabbers die er altijd zo debiel op staan....
open ik het topic, geen fotoos....
daar kak ik goed van
Toen was ik nog een kutnewbiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
waarom jezelf quoten en jezelf voor kutnewbie uitschelden?
da's echt schraal
kutnewbie![]()
![]()
hehe, dat was me inderdaad niet opgevallequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Toen was ik nog een kutnewbie
Voor als het je nog niet opgevalles was het is al bijna 5 maanden geleden.
Waarvoor dankquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
hehe, dat was me inderdaad niet opgevalle![]()
goed dat je het zegt, ik neem me woorden terug, toen was je nog een kutnewbie, nu inderdaad niet meer![]()
Heb je gevraagd of je haar mocht aanraken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Thetallguy het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef neonfreak het volgende:
[..]je username! JunkieSietze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sorry
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef neonfreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STERF VERDOMME STERF!!!!quote:2325 (gemiddeld 3 per dag)Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.
Webicon max 100kB, geen 260kB
doodverwensing!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |