Downloading.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
http://files.filefront.com/DrakeDog3/;3855199;;/fileinfo.html
Nieuwe drakedog video, warlock ownage.
Hebben die er toch ingezeten? Ik miste eigenlijk al zoiets...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:08 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Moeten ze eerst weer de weather effects inschakelen
Echt sick, en hij heeft zo te zien gerespecced naar conflagrate.quote:
Maak daar maar "Magmadar KON Dragonstalker droppen"....de boots van de 2e set dropte vroeger in MC maar zijn sindsdien verwijdert (en verplaatst naar BWL)....lauwe shit.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef Migwi het volgende:
[..]
Had geen zin om te spelen![]()
En screw die DKPs, heb er helemaal geen zin meer in. MC is saai. Onyxia is saai.
Blegh.
Onyxia is de enige die Dragonstalker dropt, de set die ik wil. Maar daar is weinig kans op.
In MC dropt Giantstalker, waar ik eventueel alleen de Boots en Bracers van zou willen hebben. Ik heb al betere gear. (Toch sneu dat je betere rare items uit DM kan halen dan epic items uit MC)
Striker's Mark en het Petrified Leaf droppen weliswaar ook in MC, maar ook al ben ik 't meeste van de Hunters online bijna, doordat ik op vrijdag en zaterdag niet kan spelen meestal heb ik zowiezo al minder DKPs zodat ik geen kans maak op die items. Yay for DKPs![]()
EDIT:
Oh, blijkbaar kan Magmadar ook Dragonstalker droppen
http://www.thottbot.com/?i=27206
Blegh.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:42 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Maak daar maar "Magmadar KON Dragonstalker droppen"....de boots van de 2e set dropte vroeger in MC maar zijn sindsdien verwijdert (en verplaatst naar BWL)....lauwe shit.
Downloaden is langzaam, btw.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt sick, en hij heeft zo te zien gerespecced naar conflagrate.
Vraag me alleen af hoe ie die rogues slowed zonder CoE....
Het is het waard.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Downloaden is langzaam, btw.
Ik had voor het spel te gaan spelen al bepaald voor SM/Ruin met %crit gear te gaan, dus dat ga ik echt eerst goed uittesten.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:37 schreef Slomy het volgende:
Dat warlock filmpje is echt erg vet.
Heb zelf nog steeds niet ge-respecced, ben nog steeds aan het kijken hoe ik het allemaal wil indelen. Wil zowiezo voor ruin gaan, maar daarna weet ik het nog niet zeker. Of helemaal destruction specced of ook voor shadow mastery gaan.
Maand gratis klopt, maar je moet toch een betaalmethode invoeren om te kunnen registreren.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef GaRleC het volgende:
Okee, ik ben nu aan het registeren maar nu willen ze dat ik mn gamecardcode invoer. Maar je hebt tog eerst een maand gratis ? HELP ik wil spelen!
Zo veel mana als ie krijgt door Life Tap, kan alleen zo, en Imp Corruption was overduidelijk.quote:Saved Template
Class: Warlock
Level: 60
Affliction Talents (7 points)
# Improved Corruption - 5/5 points
Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds.
# Improved Life Tap - 2/2 points
Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%.
Wie niet.quote:Demonology Talents (5 points)
# Demonic Embrace - 5/5 points
Increases your total Stamina by 15%, but reduces your total Spirit by 5%.
Just my 2 cents. Ik denk dat ik redelijk in de buurt zit, al kan Pyroclasm nog zijn vervangen door Imp Lash of Pain.quote:Destruction Talents (39 points)
# Cataclysm - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Destruction spells by 5%.
Gokje
# Aftermath - 5/5 points
Gives your Destruction spells a 10% chance to daze the target for 5 seconds.
Zeker weten, zag een paar keer Aftermath, dacht ik.
# Bane - 5/5 points
Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.
Geen destrolock zonder, praktisch.
# Devastation - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.
Wie niet, wie niet als Destrolock.
# Shadowburn - 1/1 point
Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard.
Moet wel, enige instant van de warlock die ik zo snel kan bedenken.
# Destructive Reach - 2/2 points
Increases the range of your Destruction spells by 20%.
Altijd handig.
# Intensity - 2/2 points
Gives you a 70% chance to resist interruptiong caused by damage while channeling the Rain of Fire or Hellfire spell.
Weet niet; maar hij zei iets met Hillsbrad in de aftiteling.
# Ruin - 1/1 point
Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.
Wederom, geen destrolock zonder.
# Improved Immolate - 5/5 points
Increases the initial damage of your Immolate spell by 25%.
Doet té veel schade om zonder dit talent te zitten. Ook must voor Conflagrate.
# Pyroclasm - 2/2 points
Gives your Rain of Fire and Hellfire spells a 26% chance to stun the target for 3 seconds.
Zie intensity
# Inferno - 5/5 points
Increases the damage done by your Fire spells by 10%.
Massive damage, ik gok hierop.
# Conflagrate - 1/1 point
Ignite a target that is already afflicted by Immolate, dealing 197 to 251 damage and consuming the Immolate spell.
Uiteraard.
Je bent toch niet een, een, een, een, een. UD Rogue?quote:
Yesquote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je bent toch niet een, een, een, een, een. UD Rogue?
*Adds Disorder to KoS list*quote:
Kill on Sight.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef Disorder het volgende:
KoS?
Kijk, dat redt je dan weer van mijn 58 mage. Op Bloodscalp, mind you.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:50 schreef Disorder het volgende:
Wat is je lvl? Ik ben 42. Ik zit trouwens op Dragonblight.
Kill on Sightquote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef Disorder het volgende:
KoS?
Ik ga dus geen honor farmen in WPL ofzo. Saai, boring, you name it.quote:
1. Maak geen char aan op Bloodscalpquote:Op maandag 23 mei 2005 23:01 schreef GaRleC het volgende:
Okee, wilt iemadn even een kleine samenvatting maken voor een n00b ?
Ik ben wel beta tester geweest maar is alweer tijd geleden.
Zoals welke serv loopt t lekkerst, en zijn er nog adnere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Blaa..
Challenging. Aangezien je er daar alleen voor staat en je dan je ware PvP skill moet laten zien, meestal tegen meer dan 1 Hordie.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ga dus geen honor farmen in WPL ofzo. Saai, boring, you name it.
klopt niet helemaalquote:Op maandag 23 mei 2005 08:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
/rofl
Ben je überhaupt ooit wel eens in MC geweest? Of Onyxia's Lair?
We hebben één Hunter met het Dwarven Hand Cannon en die staat vaak zat toch echt op de hoogste plaats van dmg output.
Zelfs met de Gorewood Bow of Ancient Bone Bow sta ik vaak gelijk in dmg output met de andere high dps classes.
Oh, en Warlocks zie ik nog geeneens op de lijst, want die zijn alleen goed voor een paar curses en 't banishen van adds.
Shadow specced Priests hebben we niet voor zover ik weet, maar die zullen ook zeker niet meer dmg doen denk ik. Volgens mij zijn die gewoon useless, anders hadden we die wel gehad.
/mock
![]()
Thx. Anders was ik nu hunter op Bloodscalpquote:Op maandag 23 mei 2005 23:07 schreef Migwi het volgende:
[..]
1. Maak geen char aan op Bloodscalp
2. Kies geen Hunter. Deze class staat nog in de verf. Blizzard is er mee bezig, maar 't duurt en duurt maar.
3. Gank alles wat je maar kan. Have and show no mercy.
4. Don't whine, that's my job.
5. Hmm, vraag geen stomme vragen, deze game is zo verrekte simpel.
6. Vraag ZEKER niet om geld!
7. Ben ik iets vergeten?
/grin
hillsbrnad is idd voor de easy cp farming.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:10 schreef Migwi het volgende:
[..]
Challenging. Aangezien je er daar alleen voor staat en je dan je ware PvP skill moet laten zien, meestal tegen meer dan 1 Hordie.
You're bound to die, but it's way more challenging than Hillsbrad
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:01 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Thx. Anders was ik nu hunter op Bloodscalp
Jammer van dat hunter, ga ik maar weer voor druid.
Kies Shaman en kijk nooit meer terug:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
-Druid is een goede gebalanceerde class hoor ik.
-Shamans ook.
-Warrior heeft blijkbaar ook al veel minder om over te klagen.
-Priests niks mis mee, mits je geen Holy specced kiest, want dan ben je op zich best easy prey.
-Rogues, tja, niks op aan te merken.
-Mages zeiken dat ze in end-game als iedereen mooie gear heeft niks waard zijn, maar laat je daar niet van overtuigen. 2 spells en het is bye bye Rogue/Hunter.
-Warlock, niet meer echt gevolgd, geen idee of ze nog steeds zo veel problemen hebben als eerst.
-Hunters, och, Blizz heeft ons vele dingen beloofd zoals ik al zei. 't komt eraan en dan zal de Hunter class ook eindelijk volle melk zijn en niet meer de halfvolle.
En Bloodscalp, ach, leuke server, maar ik zou een van de nieuwere servers kiezen als je niet perse met vrienden ofzo wilt spelen.
Wat?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:10 schreef Migwi het volgende:
Challenging. Aangezien je er daar alleen voor staat en je dan je ware PvP skill moet laten zien, meestal tegen meer dan 1 Hordie.
Laat ik je één ding zeggen; ik háát Arcanite Reapers.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
-Mages zeiken dat ze in end-game als iedereen mooie gear heeft niks waard zijn, maar laat je daar niet van overtuigen. 2 spells en het is bye bye Rogue/Hunter.
Hebben een enorme dosis bugfixes in de volgende patch.quote:-Warlock, niet meer echt gevolgd, geen idee of ze nog steeds zo veel problemen hebben als eerst.
Ik ben een mage, slimpie, en ik doe nog wel eens duels.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:44 schreef Killjoy het volgende:
Waarom haat jij Arcanite Reapers?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben een mage, slimpie, en ik doe nog wel eens duels.Arcanite Reaper + Mage =
"Hoe wilt u uw mage hebben? In plakjes, blokjes of heel?" 'In plakjes graag.'
Oh, seal of the Crusader?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
Alleen bij warriors neem ik? Als ik als paladin dat ding heb, nou, dan sla ik alleen nog langzamer dan normaal met iets meer dam per slag.
Druids rawken in endgame vanwege de healing (mits je resto specced gaat), in PvP doe je maar weinig hoor. Het is meestal een kwestie van Nature´s Grasp aanzetten en rennen. Alhoewel een mage soms nog wel te verslinden is, maar ook dat zelden. Warrior en hunter kunnen we met moeite ook nog hebben, alle andere klasses zijn vrijwel niet te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:25 schreef Migwi het volgende:
[..]
-Druid is een goede gebalanceerde class hoor ik.
Ik ben nu lvl 59 en ben van plan de rest te grinde in DM als ik zin heb, dusquote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bacow, jij of ik eerder 60? Ik verwacht die timecard morgen.Daarna Magister gaan halen, en mijn Warlock alt levelen.
Hunter is simpel, aangezien wij jullie mana niet meer kunnen drainen als jullie in beast from zijn. Het is gewoon bear form veel gebruiken en je wint. Ik heb langer dan 7 minuten geduelled tegen een Druid guildie, maar op 't eind toch verloren, want het is niet te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Druids rawken in endgame vanwege de healing (mits je resto specced gaat), in PvP doe je maar weinig hoor. Het is meestal een kwestie van Nature´s Grasp aanzetten en rennen. Alhoewel een mage soms nog wel te verslinden is, maar ook dat zelden. Warrior en hunter kunnen we met moeite ook nog hebben, alle andere klasses zijn vrijwel niet te doen.
Dat is op jouw server. Op Bloodscalp dus niet. Waar ik vaak blij mee ben, maar ook vaak over klaagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 03:40 schreef Leshy het volgende:
[..]
Wat?
Ik probeerde een dag of twee geleden 's avonds nog wat quests in Andorhal uit de weg te ruimen. Ik werd ongeveer negen keer (ik hield op met tellen na 7) geslacht door verschillende groepen Alliance. Op Shadow Moon is WPL gewoon praktisch alliance territory - questen is vanaf een uur of 12 's middags niet te doen.
Net iets minder dan 3200HP.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eeh, Cyn, hoeveel HP heb jij? 2 spells? Das overdreven. Erg overdreven. Enige mogelijkheid die ik zie is een Arcane Powered critical hit van Pyroblast; die doet massive damage, maar dan moet je nog een 2e spell vuren. Fireball crit dan maar...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
Later zal er waarschijnlijk een raid dungeon, tenminste een instance komen. Als het goed is zit de bronze dragon of time erin. Als je doodgaat kan je door de deur lopen en erin komen ressurecten. Volgens mij moet een van de draken buiten ook voor Onyxia verslagen worden, maar weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:23 schreef Goozze het volgende:
Weet iemand wat die Caverns of time in Tanaris allemaal inhoud ? De deur die word bewaakt door 3 elite dragons. lvl 50,54 en 61.
Volgens mij moet je ze alle 3 doden om de deur te openen. Nou waren de 1e 2 wel makkelijk, alleen bij de 3e bleven we vastzitten. Vooral omdat ze immune waren voor alle spells, ook die van de lvl 60 hunter.
Ik ben een keer gepwned met 2 spells. Duel over na 10 seconden....stond ik even flink in me hemdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eeh, Cyn, hoeveel HP heb jij? 2 spells? Das overdreven. Erg overdreven. Enige mogelijkheid die ik zie is een Arcane Powered critical hit van Pyroblast; die doet massive damage, maar dan moet je nog een 2e spell vuren. Fireball crit dan maar...
Beste is gewoon met schild op af rennen, onderweg wat dispell magic caste, haal je gelijk hun arcane intellect weg. Meestal beginnen mages altijd met sheep dus dan gelijk silince doen. Zodra je dichtbij genoeg bent doe je fear. En dan gewoon DoT, mind flay en mindblast.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ik ben een keer gepwned met 2 spells. Duel over na 10 seconden....stond ik even flink in me hemd. Ik allemaal in /w "oh mages, easy kill. Just manaburn and wait until they run out
" en dan zo geschopt worden.
En ik duel NOOIT meer met druids, met een guildie letterlijk 10 minuten bezig geweest (ik heal hij healt)
Zal wel een zerg-guild geweest zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:06 schreef neo2000 het volgende:
Hmkay.. Zat gisteren even te WoW'en.. Ben nu een lvl 4 paladin, komt er een lvl 40 paladin met mount en pet, of ik in z'n guild was.. Dus ik: "WTF, ik ben pas lvl 4, denk niet dat je veel aan me gaat hebben nog.. Kom over een paar dagen nog maar terug als ik nog wat ge-quest heb en level 10 ben ofzo.."
Blijft ie me buggen.. Gaat ie voor me zitten springen voor me, op z'n mount, of ik nu alsjebieft in die guild wil.Zijn paladins nu zo populair ofzo, of ligt het gewoon aan m'n WoW charmes..?
Silence is voor een mage idd funest en dat in combi met fear en je doet niks meerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:07 schreef Goozze het volgende:
[..]
Beste is gewoon met schild op af rennen, onderweg wat dispell magic caste, haal je gelijk hun arcane intellect weg. Meestal beginnen mages altijd met sheep dus dan gelijk silince doen. Zodra je dichtbij genoeg bent doe je fear. En dan gewoon DoT, mind flay en mindblast.
Nog nooit van een mage verloren.
Creepyquote:
Voor de Horde is een van de quests in de Onyxia chain inderdaad [63] Test of Skulls, Chronalis, waarvoor je dus draak nummer drie, Chronalis om moet leggen. Voor een party van vijf level 60's absoluut geen probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:28 schreef Ancient het volgende:
Volgens mij moet een van de draken buiten ook voor Onyxia verslagen worden, maar weet ik niet zeker
Ach, ik heb al mijn equipment ook meteen verkocht en mocht ik ooit nog willen wow'en maak ik wel een nieuwe char.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
En waarom delete je m gelijk ?
De enige manier waarom een mage jou ownt is wss. door een cookie-cutter Arc/Fire of Fire/Arc build. Moet een critted Pyroblast zijn geweest mét ARcane Power.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:18 schreef Migwi het volgende:
Net iets minder dan 3200HP.
't komt onwijs vaak voor dat Shadow Priests en Mages mij met 2/3 spells afmaken. Vaker wel dan niet. Kijk, natuurlijk mag ik daar niet over klagen, dat is balanced en working as intended. Maar toch vind ik 't onwijze bullshit.
hoeft nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:12 schreef Platina het volgende:
Nep! Delete is niet in hoofdletters getypt? toch?
/dropkickquote:
Nee. nog maar heel kortquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje: Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je als Druid in een andere vorm kan veranderen? ben wel benieuwd nl, maar ben pas lvl 9Duurt me dat nog eeuwen?
quote:
Ja, vooral omdat de tegenstanders niets tegen onze overmacht kon doen en zelf konden kiezen wanneer we terug konden trekken.quote:
Idd.quote:
Je krijgt forms, of quests er voor op:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje: Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je als Druid in een andere vorm kan veranderen? ben wel benieuwd nl, maar ben pas lvl 9Duurt me dat nog eeuwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof ik.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Ik wel maar alles is leeg. Ik moet opnieuw een realm kiezen en mijn characterlijst is leegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik kan niet inloggen nu.
Die helm ziet er raar uit. Ken iemand die hem heeft. Vind hem niet bijster veel bijzonders, al is +15 int wel lekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:53 schreef Chevalric het volgende:
Klopt...
Ik heb zonet Gnomeregan solo gedaan (eerst naar beneden gesprongen aan het begin, en later nog een keer bij die electro boss.
Moet zeggen dat Thermaplugg best pittig is in je eentjeHij dropte voor mij http://www.thottbot.com/?i=4485 Leuk, maar niks bijzonders.
*cough* Migwi *cough*quote:The award for the loudest group in the World of Warcraft web community has to go to the hunters.
je hoort et wel vaker dat mensen het doen maar daar snap ik echt niks van, kan absoluut geen kwaad om je character te laten staan, je kan er 8 aanmakenquote:
correctie: 10 per realm, 50 totaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hoort et wel vaker dat mensen het doen maar daar snap ik echt niks van, kan absoluut geen kwaad om je character te laten staan, je kan er 8 aanmaken
Ik gebruik ze als mule en om snel geld te verzamelen als ze hogere lvl zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hoort et wel vaker dat mensen het doen maar daar snap ik echt niks van, kan absoluut geen kwaad om je character te laten staan, je kan er 8 aanmaken
Niet al té kort, iig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:04 schreef Platina het volgende:
Hoe lang duurt het om een boss als Ragnaros, Onyxia of Magmadar te verslaan?
Daar is een oplossing voorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben een mage, slimpie, en ik doe nog wel eens duels.Arcanite Reaper + Mage =
"Hoe wilt u uw mage hebben? In plakjes, blokjes of heel?" 'In plakjes graag.'
Werkt, maar een resist meer of minder = death. Mijn laatste duel tegen een warrior werd met 12 HP voor mij beslist in mijn voordeel. En ja, die had een Arc Reaper en was 2 lvls hoger.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:22 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voorKiten tot je erbij neervalt lol.
Ik weet van Rag dat ie niet meer dan 10 minuten duurt. Filmpje dat ik heb van Nightmare's Asylum is 11 minuten, 3.5 minuten daarvan zijn nogal, tja, klote. (Rag op 3 %, rag op 1 % en *wipe* )quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef Platina het volgende:
Ik moet uren hebben, want anders kap ik ook met dit spel lol
Nah, hoeft niet eens. Je kan BRD makkelijk onderverdelen in het 'noobarea', relatief gezien dan. (Zitten stealth detecterende hondjes die voor 200+ op mij hitten. Niet leuk.) En een gedeelte met golems en allemaal hogere levels. Het tweede gedeelte is meer voor de eindbazen, maar je hebt een key ervoor nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:01 schreef Platina het volgende:
mjah ik heb Maraudon keertje gedaan met hele dungeon dan 3 uur mee bezig en op de helft wel lame party met lvl 45's erin lol.
Maar ik zit niet op jullie server dus kan niet ingame vragen ofzo
Maar als BRD ook al 6 uur duurt, tjsa, ik heb niet mijn eigen pc en ben met 5 thuis dus no way dat ik zolang achter elkaar kan spelen. Dan vrees ik dat het byebye WoW wordt lol.
Yer!quote:
Heel Molten Core?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor die hele dungeon --> Cyn/Sil. (Migwi/Max_Dark)
Er is een guild in geslaagd om in 11 uur tot Majordomo Executus te komen, als ik me niet vergis. Maar aangenomen dat je geen überpro bent, reken dan maar dat je een dag of zes zo'n 4-5 uur per dag kwijt bent om door heel Molten Core heen te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef Migwi het volgende:
Heel Molten Core?
Hehehehehe... Mwah, een dag ofzo?
Vanmiddag kom ik je achterna; als de E-Plaza een timecard heeft, that is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:58 schreef Bacow het volgende:
Ik ben nu bijna lvl 60 als mage en heb nog geen idee achter welke gear ik aan wil gaan.
Ik verkies Dreadmist boven Magister, maar dan moet ik maar hopen dat de Warlock hem niet hoeft, niet dat ik overigens magister ooit heb zien droppen.
Ook zit ik ook te denken over een +dam/crit build maar daarvoor moet ik erg veel stamina en intellect voor inleveren waardoor ik helemaal one shot voer wordt.
Ik loop nu nog hier in:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?90925
Mja je bent echt gek als je BRD in 1 keer doet. Das echt te ziek lang.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor die hele dungeon --> Cyn/Sil. (Migwi/Max_Dark)
Al kan ik je verzekeren dat je voor Maraudon echt veel vrije tijd moet hebben; zeker als je een all-inn run doet. Ligt ook nog eens in the middle of f*cking nowhere, dat scheelt.
BRD is ook erg lang. Ik denk 5, 6 uur voor de hele instance met een skilled party.
Lekker selectief bezig gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Mja je bent echt gek als je BRD in 1 keer doet. Das echt te ziek lang.
Wij zijn afgelopen weekend ook voor 't eerst in ST geweest, maar wat een ongelooflijk slechte instance is dat, zeg. Ik had er constant cameraproblemen, de respawnrate ligt enorm hoog, je moet weten hoe de tempel in elkaar zit, want anders verdwaal je er constant. Ik las op het WoW-forum dat een hoop mensen het een geweldige instance vinden, maar ik zie 't nog niet, hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond voor het eerst Sunken Temple gedaan, alleen bij deze grote vriend werden we 4 keer gewiped waarna we maar gestopt zijn.
[[url=http://img209.echo.cx/img209/8540/wowscrnshot0524052254365ws.th.jpg]afbeelding][/URL]
Volgende keer beter....
(51 Warlock, 52 Mage, 53 Rogue, 54 Warrior, 56 Priest groep)
Ik vind het misschien wel de leukste tot nu toe, alles ging ook vrij gemakkelijk, alle bazen, de 6 trolls van die portal etc.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen weekend ook voor 't eerst in ST geweest, maar wat een ongelooflijk slechte instance is dat, zeg. Ik had er constant cameraproblemen, de respawnrate ligt enorm hoog, je moet weten hoe de tempel in elkaar zit, want anders verdwaal je er constant. Ik las op het WoW-forum dat een hoop mensen het een geweldige instance vinden, maar ik zie 't nog niet, hoor.
Ik heb er ook een hekel aan, op Gnomeregan na is dit de irritantste instance IMO.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen weekend ook voor 't eerst in ST geweest, maar wat een ongelooflijk slechte instance is dat, zeg. Ik had er constant cameraproblemen, de respawnrate ligt enorm hoog, je moet weten hoe de tempel in elkaar zit, want anders verdwaal je er constant. Ik las op het WoW-forum dat een hoop mensen het een geweldige instance vinden, maar ik zie 't nog niet, hoor.
Heb geen haast, de servers zijn toch nog steeds downquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vanmiddag kom ik je achterna; als de E-Plaza een timecard heeft, that is.
Maakt niet zoveel uit, kijk gewoon ff op thottbot welke items bij welke soort horen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:41 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Vraagje: wat is het beste? Gnome of Golbin Engineering?En wat zijn de pro's / contra's?
Ascent op Medivh doet MC in DRIE UUR. "Ja dan houwe we er nog een beetje de uitdaging in."quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:44 schreef Leshy het volgende:
[..]
Er is een guild in geslaagd om in 11 uur tot Majordomo Executus te komen, als ik me niet vergis. Maar aangenomen dat je geen überpro bent, reken dan maar dat je een dag of zes zo'n 4-5 uur per dag kwijt bent om door heel Molten Core heen te komen.
Onyxia is ongeveer 20 minuten wanneer je eenmaal de quests hebt gedaan voor de Key. Die ik nu dus ook net heb![]()
Skills kopen kost geld?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef Ferdii het volgende:
ik snap echt niet hoe mensen te weninig geld kunnen hebben voor een mount op lvl 40
me lvl 35 mage heeft nu al bijna 60 gold, en met nog 5 lvls tegaan haal ik de 100 gold wel gok ik
Sunken Temple is één van mijn favoriete end-game instances, alhoewel de bovenste verdiepingen inderdaad een stuk leuker zijn dan de onderste. De eerste keer is het wat verwarrend, maar als je er een keer of twee bent geweest, weet je wel hoe de layout in elkaar zit. Respawns ben ik er alleen ooit tegengekomen de eerste keer, toen we een verkeerd stuk hadden gedaan omdat niemand wist waar we heen moesten, voor de rest kun je dat hele ding vrij gemakkelijk doen zonder ooit een respawn tegen te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef Chevalric het volgende:
Ik las op het WoW-forum dat een hoop mensen het een geweldige instance vinden, maar ik zie 't nog niet, hoor.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:23 schreef Max_Dark het volgende:
Ascent op Medivh doet MC in DRIE UUR. "Ja dan houwe we er nog een beetje de uitdaging in."
Nah, grinden is, zeker op hogere levels, een stuk sneller dan questen. Het is echter ook de meest saaie manier en je verkoopt waarschijnlijk liever allebei je nieren aan die man in de regenjas in dat steegje achter je huis dan dat je tig levels grindt.quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nah, grinden is, zeker op hogere levels, een stuk sneller dan questen. Het is echter ook de meest saaie manier en je verkoopt waarschijnlijk liever allebei je nieren aan die man in de regenjas in dat steegje achter je huis dan dat je tig levels grindt.
grinden is toch dat je constant beestjes gaat hakken om XP te krijgen? Volgens mij ga ik sneller omhoog door de beestjes voor de quests te killen en dan de quest in te leveren. Dat levert me in een keer 4 a 5k XP op. Dat red je niet met alleen beestjes. Een quest inleveren is altijd een redelijke boost in korte tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nah, grinden is, zeker op hogere levels, een stuk sneller dan questen. Het is echter ook de meest saaie manier en je verkoopt waarschijnlijk liever allebei je nieren aan die man in de regenjas in dat steegje achter je huis dan dat je tig levels grindt.
En zeker vanaf level 30 gaat het hard met de skills... volgens mij beginnen ze dan rond de 1g te kosten..quote:
Grinden = urenlang mindnumbing beestjes killen aan 1 stuk door?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Leshy het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grinden = urenlang mindnumbing beestjes killen aan 1 stuk door?
Alleen ST is niet echt een endgame instance.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Leshy het volgende:
[..]
Sunken Temple is één van mijn favoriete end-game instances, alhoewel de bovenste verdiepingen inderdaad een stuk leuker zijn dan de onderste. De eerste keer is het wat verwarrend, maar als je er een keer of twee bent geweest, weet je wel hoe de layout in elkaar zit. Respawns ben ik er alleen ooit tegengekomen de eerste keer, toen we een verkeerd stuk hadden gedaan omdat niemand wist waar we heen moesten, voor de rest kun je dat hele ding vrij gemakkelijk doen zonder ooit een respawn tegen te komen.
De Avatar of Hakkar is een heerlijk event, en Eranikus is een waardige tegenstander
[..]
[afbeelding]
Drie uur klinkt echt belachelijk laag, en om eerlijk te zijn geloof ik daar ook geen ruk van.
Volgens mij is Thorium Armor set fire, frost, shadow, arcane en nature resistent, van allen evenveel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Werkt, maar een resist meer of minder = death. Mijn laatste duel tegen een warrior werd met 12 HP voor mij beslist in mijn voordeel. En ja, die had een Arc Reaper en was 2 lvls hoger.
Nu lopen alle Warriors rond met fire-resist gear vanwege Molten Core, dus ik heb alleen een Fireblast die er door wordt gehinderd. Voor de rest, Frostbolt Rank 1 FTS. (For the Slow)
Ik ben tot lvl 12, tot ik al mijn quests op Teldrassil af had op Teldrassil gebleven en toen naar Darkshore gegaan, volgens mij was dat wel een mooi level. Als je dat doet sluiten quests meteen aan en heb je niet meteen dat je quests niet kan doen omdat je te laag level bent. Kijk wel uit dat je rond level 16 ongeveer in Darkshore een gat hebt waar wat quests missen (er zijn er dan opeens weinig)quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Wat is eigenlijk de beste meneer om te levvelen (vraagt de leek)?
Ik wordt een beetje doods van dat continu beestjes knallen. Questen?
Ik durf nl nog niet met de boot mee naar de overkant voordat ik van m'n level 9 af ben
Niet te vergeten dat het een lvl 48ish set is...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij is Thorium Armor set fire, frost, shadow, arcane en nature resistent, van allen evenveel.
Maar het heeft minder armor dan Ornate mithril en geen andere statbuffs
/cast Mind Blast(Rank 9)quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:19 schreef existenz het volgende:
Mooojoo Jooojooo!
tja........ de 1 is constant aan het grinden en aan het verkopen op de AH en de ander volgt de instances ( wat dus minder oplevert en waarvoor je dus meer skills\armour\weapons moet hebben anders haal je ze niet ) Ik had 30 gold toen ik lvl 40 bereikte en die gingen allemaal op aan plate armour en abilities.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef Ferdii het volgende:
ik snap echt niet hoe mensen te weninig geld kunnen hebben voor een mount op lvl 40
me lvl 35 mage heeft nu al bijna 60 gold, en met nog 5 lvls tegaan haal ik de 100 gold wel gok ik
/cast Frostbolt(Rank 10)quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:19 schreef existenz het volgende:
Mooojoo Jooojooo!
Ja, dat kanquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:00 schreef HansvanOchten het volgende:
Kan je eigenlijk ook op een andere realm een player aanmaken?
Ik ben begin na wat horde te zien en wil ze slaan, maar dat kan niet omdat ze allemal pvp ut hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |