Later zal er waarschijnlijk een raid dungeon, tenminste een instance komen. Als het goed is zit de bronze dragon of time erin. Als je doodgaat kan je door de deur lopen en erin komen ressurecten. Volgens mij moet een van de draken buiten ook voor Onyxia verslagen worden, maar weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:23 schreef Goozze het volgende:
Weet iemand wat die Caverns of time in Tanaris allemaal inhoud ? De deur die word bewaakt door 3 elite dragons. lvl 50,54 en 61.
Volgens mij moet je ze alle 3 doden om de deur te openen. Nou waren de 1e 2 wel makkelijk, alleen bij de 3e bleven we vastzitten. Vooral omdat ze immune waren voor alle spells, ook die van de lvl 60 hunter.
Ik ben een keer gepwned met 2 spells. Duel over na 10 seconden....stond ik even flink in me hemdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eeh, Cyn, hoeveel HP heb jij? 2 spells? Das overdreven. Erg overdreven. Enige mogelijkheid die ik zie is een Arcane Powered critical hit van Pyroblast; die doet massive damage, maar dan moet je nog een 2e spell vuren. Fireball crit dan maar...
Beste is gewoon met schild op af rennen, onderweg wat dispell magic caste, haal je gelijk hun arcane intellect weg. Meestal beginnen mages altijd met sheep dus dan gelijk silince doen. Zodra je dichtbij genoeg bent doe je fear. En dan gewoon DoT, mind flay en mindblast.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ik ben een keer gepwned met 2 spells. Duel over na 10 seconden....stond ik even flink in me hemd. Ik allemaal in /w "oh mages, easy kill. Just manaburn and wait until they run out
" en dan zo geschopt worden.
En ik duel NOOIT meer met druids, met een guildie letterlijk 10 minuten bezig geweest (ik heal hij healt)
Zal wel een zerg-guild geweest zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:06 schreef neo2000 het volgende:
Hmkay.. Zat gisteren even te WoW'en.. Ben nu een lvl 4 paladin, komt er een lvl 40 paladin met mount en pet, of ik in z'n guild was.. Dus ik: "WTF, ik ben pas lvl 4, denk niet dat je veel aan me gaat hebben nog.. Kom over een paar dagen nog maar terug als ik nog wat ge-quest heb en level 10 ben ofzo.."
Blijft ie me buggen.. Gaat ie voor me zitten springen voor me, op z'n mount, of ik nu alsjebieft in die guild wil.Zijn paladins nu zo populair ofzo, of ligt het gewoon aan m'n WoW charmes..?
Silence is voor een mage idd funest en dat in combi met fear en je doet niks meerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:07 schreef Goozze het volgende:
[..]
Beste is gewoon met schild op af rennen, onderweg wat dispell magic caste, haal je gelijk hun arcane intellect weg. Meestal beginnen mages altijd met sheep dus dan gelijk silince doen. Zodra je dichtbij genoeg bent doe je fear. En dan gewoon DoT, mind flay en mindblast.
Nog nooit van een mage verloren.
Creepyquote:
Voor de Horde is een van de quests in de Onyxia chain inderdaad [63] Test of Skulls, Chronalis, waarvoor je dus draak nummer drie, Chronalis om moet leggen. Voor een party van vijf level 60's absoluut geen probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:28 schreef Ancient het volgende:
Volgens mij moet een van de draken buiten ook voor Onyxia verslagen worden, maar weet ik niet zeker
Ach, ik heb al mijn equipment ook meteen verkocht en mocht ik ooit nog willen wow'en maak ik wel een nieuwe char.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
En waarom delete je m gelijk ?
De enige manier waarom een mage jou ownt is wss. door een cookie-cutter Arc/Fire of Fire/Arc build. Moet een critted Pyroblast zijn geweest mét ARcane Power.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:18 schreef Migwi het volgende:
Net iets minder dan 3200HP.
't komt onwijs vaak voor dat Shadow Priests en Mages mij met 2/3 spells afmaken. Vaker wel dan niet. Kijk, natuurlijk mag ik daar niet over klagen, dat is balanced en working as intended. Maar toch vind ik 't onwijze bullshit.
hoeft nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:12 schreef Platina het volgende:
Nep! Delete is niet in hoofdletters getypt? toch?
/dropkickquote:
Nee. nog maar heel kortquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje: Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je als Druid in een andere vorm kan veranderen? ben wel benieuwd nl, maar ben pas lvl 9Duurt me dat nog eeuwen?
quote:
Ja, vooral omdat de tegenstanders niets tegen onze overmacht kon doen en zelf konden kiezen wanneer we terug konden trekken.quote:
Idd.quote:
Je krijgt forms, of quests er voor op:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje: Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je als Druid in een andere vorm kan veranderen? ben wel benieuwd nl, maar ben pas lvl 9Duurt me dat nog eeuwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof ik.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Ik wel maar alles is leeg. Ik moet opnieuw een realm kiezen en mijn characterlijst is leegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik kan niet inloggen nu.
Die helm ziet er raar uit. Ken iemand die hem heeft. Vind hem niet bijster veel bijzonders, al is +15 int wel lekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:53 schreef Chevalric het volgende:
Klopt...
Ik heb zonet Gnomeregan solo gedaan (eerst naar beneden gesprongen aan het begin, en later nog een keer bij die electro boss.
Moet zeggen dat Thermaplugg best pittig is in je eentjeHij dropte voor mij http://www.thottbot.com/?i=4485 Leuk, maar niks bijzonders.
*cough* Migwi *cough*quote:The award for the loudest group in the World of Warcraft web community has to go to the hunters.
je hoort et wel vaker dat mensen het doen maar daar snap ik echt niks van, kan absoluut geen kwaad om je character te laten staan, je kan er 8 aanmakenquote:
correctie: 10 per realm, 50 totaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hoort et wel vaker dat mensen het doen maar daar snap ik echt niks van, kan absoluut geen kwaad om je character te laten staan, je kan er 8 aanmaken
Ik gebruik ze als mule en om snel geld te verzamelen als ze hogere lvl zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hoort et wel vaker dat mensen het doen maar daar snap ik echt niks van, kan absoluut geen kwaad om je character te laten staan, je kan er 8 aanmaken
Niet al té kort, iig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:04 schreef Platina het volgende:
Hoe lang duurt het om een boss als Ragnaros, Onyxia of Magmadar te verslaan?
Daar is een oplossing voorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ben een mage, slimpie, en ik doe nog wel eens duels.Arcanite Reaper + Mage =
"Hoe wilt u uw mage hebben? In plakjes, blokjes of heel?" 'In plakjes graag.'
Werkt, maar een resist meer of minder = death. Mijn laatste duel tegen een warrior werd met 12 HP voor mij beslist in mijn voordeel. En ja, die had een Arc Reaper en was 2 lvls hoger.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:22 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voorKiten tot je erbij neervalt lol.
Ik weet van Rag dat ie niet meer dan 10 minuten duurt. Filmpje dat ik heb van Nightmare's Asylum is 11 minuten, 3.5 minuten daarvan zijn nogal, tja, klote. (Rag op 3 %, rag op 1 % en *wipe* )quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef Platina het volgende:
Ik moet uren hebben, want anders kap ik ook met dit spel lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |