Nah, hoeft niet eens. Je kan BRD makkelijk onderverdelen in het 'noobarea', relatief gezien dan. (Zitten stealth detecterende hondjes die voor 200+ op mij hitten. Niet leuk.) En een gedeelte met golems en allemaal hogere levels. Het tweede gedeelte is meer voor de eindbazen, maar je hebt een key ervoor nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:01 schreef Platina het volgende:
mjah ik heb Maraudon keertje gedaan met hele dungeon dan 3 uur mee bezig en op de helft wel lame party met lvl 45's erin lol.
Maar ik zit niet op jullie server dus kan niet ingame vragen ofzo
Maar als BRD ook al 6 uur duurt, tjsa, ik heb niet mijn eigen pc en ben met 5 thuis dus no way dat ik zolang achter elkaar kan spelen. Dan vrees ik dat het byebye WoW wordt lol.
Yer!quote:
Heel Molten Core?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor die hele dungeon --> Cyn/Sil. (Migwi/Max_Dark)
Er is een guild in geslaagd om in 11 uur tot Majordomo Executus te komen, als ik me niet vergis. Maar aangenomen dat je geen überpro bent, reken dan maar dat je een dag of zes zo'n 4-5 uur per dag kwijt bent om door heel Molten Core heen te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef Migwi het volgende:
Heel Molten Core?
Hehehehehe... Mwah, een dag ofzo?
Vanmiddag kom ik je achterna; als de E-Plaza een timecard heeft, that is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:58 schreef Bacow het volgende:
Ik ben nu bijna lvl 60 als mage en heb nog geen idee achter welke gear ik aan wil gaan.
Ik verkies Dreadmist boven Magister, maar dan moet ik maar hopen dat de Warlock hem niet hoeft, niet dat ik overigens magister ooit heb zien droppen.
Ook zit ik ook te denken over een +dam/crit build maar daarvoor moet ik erg veel stamina en intellect voor inleveren waardoor ik helemaal one shot voer wordt.
Ik loop nu nog hier in:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?90925
Mja je bent echt gek als je BRD in 1 keer doet. Das echt te ziek lang.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voor die hele dungeon --> Cyn/Sil. (Migwi/Max_Dark)
Al kan ik je verzekeren dat je voor Maraudon echt veel vrije tijd moet hebben; zeker als je een all-inn run doet. Ligt ook nog eens in the middle of f*cking nowhere, dat scheelt.
BRD is ook erg lang. Ik denk 5, 6 uur voor de hele instance met een skilled party.
Lekker selectief bezig gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:12 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Mja je bent echt gek als je BRD in 1 keer doet. Das echt te ziek lang.
Wij zijn afgelopen weekend ook voor 't eerst in ST geweest, maar wat een ongelooflijk slechte instance is dat, zeg. Ik had er constant cameraproblemen, de respawnrate ligt enorm hoog, je moet weten hoe de tempel in elkaar zit, want anders verdwaal je er constant. Ik las op het WoW-forum dat een hoop mensen het een geweldige instance vinden, maar ik zie 't nog niet, hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond voor het eerst Sunken Temple gedaan, alleen bij deze grote vriend werden we 4 keer gewiped waarna we maar gestopt zijn.
[[url=http://img209.echo.cx/img209/8540/wowscrnshot0524052254365ws.th.jpg]afbeelding][/URL]
Volgende keer beter....
(51 Warlock, 52 Mage, 53 Rogue, 54 Warrior, 56 Priest groep)
Ik vind het misschien wel de leukste tot nu toe, alles ging ook vrij gemakkelijk, alle bazen, de 6 trolls van die portal etc.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen weekend ook voor 't eerst in ST geweest, maar wat een ongelooflijk slechte instance is dat, zeg. Ik had er constant cameraproblemen, de respawnrate ligt enorm hoog, je moet weten hoe de tempel in elkaar zit, want anders verdwaal je er constant. Ik las op het WoW-forum dat een hoop mensen het een geweldige instance vinden, maar ik zie 't nog niet, hoor.
Ik heb er ook een hekel aan, op Gnomeregan na is dit de irritantste instance IMO.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen weekend ook voor 't eerst in ST geweest, maar wat een ongelooflijk slechte instance is dat, zeg. Ik had er constant cameraproblemen, de respawnrate ligt enorm hoog, je moet weten hoe de tempel in elkaar zit, want anders verdwaal je er constant. Ik las op het WoW-forum dat een hoop mensen het een geweldige instance vinden, maar ik zie 't nog niet, hoor.
Heb geen haast, de servers zijn toch nog steeds downquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vanmiddag kom ik je achterna; als de E-Plaza een timecard heeft, that is.
Maakt niet zoveel uit, kijk gewoon ff op thottbot welke items bij welke soort horen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:41 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Vraagje: wat is het beste? Gnome of Golbin Engineering?En wat zijn de pro's / contra's?
Ascent op Medivh doet MC in DRIE UUR. "Ja dan houwe we er nog een beetje de uitdaging in."quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:44 schreef Leshy het volgende:
[..]
Er is een guild in geslaagd om in 11 uur tot Majordomo Executus te komen, als ik me niet vergis. Maar aangenomen dat je geen überpro bent, reken dan maar dat je een dag of zes zo'n 4-5 uur per dag kwijt bent om door heel Molten Core heen te komen.
Onyxia is ongeveer 20 minuten wanneer je eenmaal de quests hebt gedaan voor de Key. Die ik nu dus ook net heb![]()
Skills kopen kost geld?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef Ferdii het volgende:
ik snap echt niet hoe mensen te weninig geld kunnen hebben voor een mount op lvl 40
me lvl 35 mage heeft nu al bijna 60 gold, en met nog 5 lvls tegaan haal ik de 100 gold wel gok ik
Sunken Temple is één van mijn favoriete end-game instances, alhoewel de bovenste verdiepingen inderdaad een stuk leuker zijn dan de onderste. De eerste keer is het wat verwarrend, maar als je er een keer of twee bent geweest, weet je wel hoe de layout in elkaar zit. Respawns ben ik er alleen ooit tegengekomen de eerste keer, toen we een verkeerd stuk hadden gedaan omdat niemand wist waar we heen moesten, voor de rest kun je dat hele ding vrij gemakkelijk doen zonder ooit een respawn tegen te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef Chevalric het volgende:
Ik las op het WoW-forum dat een hoop mensen het een geweldige instance vinden, maar ik zie 't nog niet, hoor.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:23 schreef Max_Dark het volgende:
Ascent op Medivh doet MC in DRIE UUR. "Ja dan houwe we er nog een beetje de uitdaging in."
Nah, grinden is, zeker op hogere levels, een stuk sneller dan questen. Het is echter ook de meest saaie manier en je verkoopt waarschijnlijk liever allebei je nieren aan die man in de regenjas in dat steegje achter je huis dan dat je tig levels grindt.quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nah, grinden is, zeker op hogere levels, een stuk sneller dan questen. Het is echter ook de meest saaie manier en je verkoopt waarschijnlijk liever allebei je nieren aan die man in de regenjas in dat steegje achter je huis dan dat je tig levels grindt.
grinden is toch dat je constant beestjes gaat hakken om XP te krijgen? Volgens mij ga ik sneller omhoog door de beestjes voor de quests te killen en dan de quest in te leveren. Dat levert me in een keer 4 a 5k XP op. Dat red je niet met alleen beestjes. Een quest inleveren is altijd een redelijke boost in korte tijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nah, grinden is, zeker op hogere levels, een stuk sneller dan questen. Het is echter ook de meest saaie manier en je verkoopt waarschijnlijk liever allebei je nieren aan die man in de regenjas in dat steegje achter je huis dan dat je tig levels grindt.
En zeker vanaf level 30 gaat het hard met de skills... volgens mij beginnen ze dan rond de 1g te kosten..quote:
Grinden = urenlang mindnumbing beestjes killen aan 1 stuk door?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:22 schreef Leshy het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grinden = urenlang mindnumbing beestjes killen aan 1 stuk door?
Alleen ST is niet echt een endgame instance.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Leshy het volgende:
[..]
Sunken Temple is één van mijn favoriete end-game instances, alhoewel de bovenste verdiepingen inderdaad een stuk leuker zijn dan de onderste. De eerste keer is het wat verwarrend, maar als je er een keer of twee bent geweest, weet je wel hoe de layout in elkaar zit. Respawns ben ik er alleen ooit tegengekomen de eerste keer, toen we een verkeerd stuk hadden gedaan omdat niemand wist waar we heen moesten, voor de rest kun je dat hele ding vrij gemakkelijk doen zonder ooit een respawn tegen te komen.
De Avatar of Hakkar is een heerlijk event, en Eranikus is een waardige tegenstander
[..]
[afbeelding]
Drie uur klinkt echt belachelijk laag, en om eerlijk te zijn geloof ik daar ook geen ruk van.
Volgens mij is Thorium Armor set fire, frost, shadow, arcane en nature resistent, van allen evenveel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Werkt, maar een resist meer of minder = death. Mijn laatste duel tegen een warrior werd met 12 HP voor mij beslist in mijn voordeel. En ja, die had een Arc Reaper en was 2 lvls hoger.
Nu lopen alle Warriors rond met fire-resist gear vanwege Molten Core, dus ik heb alleen een Fireblast die er door wordt gehinderd. Voor de rest, Frostbolt Rank 1 FTS. (For the Slow)
Ik ben tot lvl 12, tot ik al mijn quests op Teldrassil af had op Teldrassil gebleven en toen naar Darkshore gegaan, volgens mij was dat wel een mooi level. Als je dat doet sluiten quests meteen aan en heb je niet meteen dat je quests niet kan doen omdat je te laag level bent. Kijk wel uit dat je rond level 16 ongeveer in Darkshore een gat hebt waar wat quests missen (er zijn er dan opeens weinig)quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Wat is eigenlijk de beste meneer om te levvelen (vraagt de leek)?
Ik wordt een beetje doods van dat continu beestjes knallen. Questen?
Ik durf nl nog niet met de boot mee naar de overkant voordat ik van m'n level 9 af ben
Niet te vergeten dat het een lvl 48ish set is...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij is Thorium Armor set fire, frost, shadow, arcane en nature resistent, van allen evenveel.
Maar het heeft minder armor dan Ornate mithril en geen andere statbuffs
/cast Mind Blast(Rank 9)quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:19 schreef existenz het volgende:
Mooojoo Jooojooo!
tja........ de 1 is constant aan het grinden en aan het verkopen op de AH en de ander volgt de instances ( wat dus minder oplevert en waarvoor je dus meer skills\armour\weapons moet hebben anders haal je ze niet ) Ik had 30 gold toen ik lvl 40 bereikte en die gingen allemaal op aan plate armour en abilities.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef Ferdii het volgende:
ik snap echt niet hoe mensen te weninig geld kunnen hebben voor een mount op lvl 40
me lvl 35 mage heeft nu al bijna 60 gold, en met nog 5 lvls tegaan haal ik de 100 gold wel gok ik
/cast Frostbolt(Rank 10)quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:19 schreef existenz het volgende:
Mooojoo Jooojooo!
Ja, dat kanquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:00 schreef HansvanOchten het volgende:
Kan je eigenlijk ook op een andere realm een player aanmaken?
Ik ben begin na wat horde te zien en wil ze slaan, maar dat kan niet omdat ze allemal pvp ut hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |