quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Steeven het volgende:
Continues? ITS ALL OVER!
Gewoon even wachten!? weetje hoe lang dat nog gaat durenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef Thomper het volgende:
Ik gok het ook. Gewoon op 2006 wachten d00ds. Wel een enorm aantal topics, nu al.
The disappointment continues.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Steeven het volgende:
Continues? ITS ALL OVER!
ff offtopic: Loop jij stage bij de efteling en zo ja waar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Dementor het volgende:
Nintendo had beter weg kunnen blijven van de E3 dit jaar.
De DS games zijn allemaal nog in het japans die ze laten zien en om daar nou voor op de beurs te gaan staan...
Dat is wel een understatement.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
dit valt tegen
Die stage is een dikke grap manquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef renz0r het volgende:
[..]
ff offtopic: Loop jij stage bij de efteling en zo ja waar?
Ontopic: Is er nou al bekent of de revo beter is qua specs dan de ps3/ 360?
Toch wel iedereen heeft het nu over de XBOX 360 en de PS3 dus Nintendo loopt nu sowieso al achter.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
Ach jah.. Een jaartje meer of minder maakt ook niet uitwhahaha
2 tot 3x beter dan de GC.... Verliest het al dik van de Xbox 360 en PS3 wordt helemaal superieur....quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef renz0r het volgende:
[..]
ff offtopic: Loop jij stage bij de efteling en zo ja waar?
Ontopic: Is er nou al bekent of de revo beter is qua specs dan de ps3/ 360?
Als dat zo is danquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
2 tot 3x beter dan de GC.... Verliest het al dik van de Xbox 360 en PS3 wordt helemaal superieur....
Weet in iedergeval bijna zeker dat het voor mij een PS3 wordt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:35 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe "volwassen" Mario?
[afbeelding]
![]()
Eens is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
2 tot 3x beter dan de GC.... Verliest het al dik van de Xbox 360 en PS3 wordt helemaal superieur....
* King_of_cubes hoopt dat Nintendo nog even terug naar de Japanse tekentafel is gerend..quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sega gaat anders best lekker tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Als het maar niet gaat aflopen als bij Sega..
waar haal je dat vandaan? ik heb weer ergens anders gehoord dat hij zoveel x zo goed zijn zijn als de xbox... anyways, mij kunnen graphics en specs geen reet schelen.... als er maar een goede gameplay isquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
waar hun het over hebben was allemaal al veel eerder uitgevonden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:30 schreef Ruzbeh het volgende:
IGNcube: We're all assuming that the revolutionary aspect of Revolution is the controller. Do you know what the Revolution is yet or are you still trying to figure that out?
Shigeru Miyamoto: [Laughs] You're doubting me, aren't you? I can see that you're over there mistrusting my word. I understand. [Laughs]
Of course. It's set in stone. It has been determined. I'd love to show it to you. I'd love to be able to show you the features of the Revolution controller and tell you about them. However, unfortunately if we do that too early those ideas would be stolen. We know that from past history. Analog stick. Boom - gone. Rumble Pak. We bring it out and everybody has to have rumble. We got the wireless out first and now there's wireless everywhere. So we have to keep it under wraps.
Mwuah, das eigelijk niet zo erg. Mijn liefde voor Nintendo komt van de games en niet van de consoles eigelijk. Zelda, Mario etc. Stel je nou voor dat ze voortaan die franchises voorzetten op de Playstation 3 ofzo. Wel jammer dat het niet op een Nintendo console kan, maar ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Als het maar niet gaat aflopen als bij Sega..
Nja inderdaad. Ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mwuah, das eigelijk niet zo erg. Mijn liefde voor Nintendo komt van de games en niet van de consoles eigelijk. Zelda, Mario etc. Stel je nou voor dat ze voortaan die franchises voorzetten op de Playstation 3 ofzo. Wel jammer dat het niet op een Nintendo console kan, maar ik zou er geen moeite mee hebben.![]()
Maar dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren.
Ik geloof trouwens eerder dat de zwarte doos een remake van de gamecube is dan dat NIntendo nog met iets gaat komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sega gaat anders best lekker tegenwoordig.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan? ik heb weer ergens anders gehoord dat hij zoveel x zo goed zijn zijn als de xbox... anyways, mij kunnen graphics en specs geen reet schelen.... als er maar een goede gameplay is![]()
iss pro evolution is nog steeds beter dan fifa
Bron: gamer.nl (en diverse andere sites)quote:Volgens Nintendo zal de Revolution maar twee tot drie keer zo krachtig worden als de Gamecube, maar omdat het concern meer de nadruk wil leggen op vernieuwende gameplay
Maar met matige hardware KUN je er ook niks uithalen.. De Revolution wordt gewoon een iets opgepoetste GC, face it.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef mordradead het volgende:
hardware is in zekere mate ook nietszeggend... het is wat je eruit haald
Dat zeggen ze altijdquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
[..]
Bron: gamer.nl (en diverse andere sites)
Het argument van Nintendo was daarbij dat hardware niets zeggend is
als er allemaal topgames op komen kan me dat geen fuck schelenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar met matige hardware KUN je er ook niks uithalen.. De Revolution wordt gewoon een iets opgepoetste GC, face it.
dat zeiden ze bij de gamecube ook al en wat is er van terecht gekomen helemaal nietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
[..]
Bron: gamer.nl (en diverse andere sites)
Het argument van Nintendo was daarbij dat hardware niets zeggend is
We weten nog steeds niet hoe of wat de controller wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar met matige hardware KUN je er ook niks uithalen.. De Revolution wordt gewoon een iets opgepoetste GC, face it.
Dus?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
We weten nog steeds niet hoe of wat de controller wordt.
MEGA wi-fi!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
mischien komt daar wel een hd in, en een vette gpu
Er werd net nog gezegd dat veel developers Nintendo vooralsnog links laten liggen. Dat gegeven + de matige hardware klinkt niet echt hoopvol hequote:Op donderdag 19 mei 2005 20:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
als er allemaal topgames op komen kan me dat geen fuck schelen
objectiviteit ken ik niet![]()
Nouja, dat geven ze zelf tenminste ook toe:quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo
Ik heb het gevoel dat ze de weg kwijt zijn. Helemaal kwijt.
Ik heb een beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant denk ik dat ik de Revolution best leuk ga vinden. Zelf games maken, innovatieve snufjes, ik heb het gevoel dat ze er echt een liefdevol hobby project van maken. Aan de andere kant wil ik gewoon retekinky games hebben met gave sfx en alles, die nu waarschijnlijk alleen maar naar de concurrenten gaan.quote:In the development of the Revolution, I can't really elaborate on anything that explains why this is the specific path for us. We know this is the path for us. I just can't give you specific details that maybe reaffirms for you that we feel comfortable. What thing I can say is that Sony and Microsoft are going down the same road. They have chosen their path and they're sticking to it. They're going down that road together. We have chosen the road less traveled and we're happy with that. We do think that is a good thing.
Dan moet je zeker denken aan dit formaat controllerquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
mischien komt daar wel een hd in, en een vette gpu
Een controller is geen wondermiddel hoor, ik kan me niets bedenken dat de enorme deceptie van de hardware + het gebrek aan support ook maar enigzins goed kan makenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
We weten nog steeds niet hoe of wat de controller wordt.
neeheee is een secret conference...quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:53 schreef Bot13 het volgende:
Is die show (als er een show is), de 'pressconference take 2' die om 21.00 van start gaat (?) gratis te volgen?
Dat is precies hoe ik er over denk, en met ons heel veel gamers. je kunt nog zo innovatief zijn, nog zulke leuke gadgets hebben, maar zonder grote franchises, mooie graphics en goede specs krijg je de grote massa niet mee. En zonder grote massa krijg je geen 3th party etc. etc.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb een beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant denk ik dat ik de Revolution best leuk ga vinden. Zelf games maken, innovatieve snufjes, ik heb het gevoel dat ze er echt een liefdevol hobby project van maken. Aan de andere kant wil ik gewoon retekinky games hebben met gave sfx en alles, die nu waarschijnlijk alleen maar naar de concurrenten gaan.
Wis en waarachtig, je hebt gelijk. Stom zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:56 schreef speknek het volgende:
3rd. Third. Niet Threeth, maar Third.
Ja meneer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:56 schreef speknek het volgende:
3rd. Third. Niet Threeth, maar Third.
voor de teleurstelling: zie vorig topic einde en interview met shigeru op cube.ign.comquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:58 schreef kanaiken het volgende:
Jongens, ik loop een beetje achter, lange dag gehad.
Kan iemand me ff up to date brengen?
Ik heb dit topic doorgelezen en merk grote teleurstelling over nintendo.
Is er vandaag al een conferentie/presentatie/etc geweest? Wat is er wel en niet bekend gemaakt?
Wat gaat er vandaag nog gebeuren?
En als er niks positiefs komtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja meneer.
Nog een paar minuten tot Reggie interview. Graag wat positieve woorden om ons op te vrolijken.
Stelletje teleurstellende teringklootzakken.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:01 schreef Tain het volgende:
[..]
En als er niks positiefs komt
[afbeelding]
De echte consparicy-die-hards zullen dat niet gelovenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:59 schreef PeeJay het volgende:
[..]
voor de teleurstelling: zie vorig topic einde en interview met shigeru op cube.ign.com
want die geloven natuurlijk dat het interview fake isquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
De echte consparicy-die-hards zullen dat niet geloven
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
want die geloven natuurlijk dat het interview fake is![]()
eerlijk gezegd zit ik al de hele dag zo weetje, you've missed thatquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb heel erg de neiging om me daarbij aan te sluiten, want dat stelt het gevoel van teleurstelling uit en geeft me een paar minuten een lekker spanningsgevoel in mijn onderbuik
Hmm... interessante stelling...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
.
Ik heb een hele rottige, drukke dag gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:09 schreef PeeJay het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zit ik al de hele dag zo weetje, you've missed that
waar kan je het volgen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:09 schreef _Supreme het volgende:
Reggie begint!
Dit post is even informatief als de Nintendo pressconference!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
.
bah, anyway, miss nu mayor ontwikkelingenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb een hele rottige, drukke dag gehad
Dus ik ben aan het inhalen
Reggie!
mms://a841.l1165440463.c11654.n.lm.akamaistream.net/D/841/11654/v0001/reflector:40463quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef Sjoeckx het volgende:
Waar is het te volgen?
welke video?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef Jed1Gam het volgende:
hehe ze hebben het over de video
Reggie zegt wel meer... maar hij lult hier uit zijn nek...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef Dementor het volgende:
Reggie zegt dat gamers vinden dat goede graphics geen vereiste zijn.
Nintendo On Videoquote:
Het is weer zover...quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef Jed1Gam het volgende:
dancing mario's , talking mario's, mario's playing soccer
Reggie zei eerst nog dat een beetje goeie graphics de entryprice zou zijn voor next-gen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef Dementor het volgende:
Reggie zegt dat gamers vinden dat goede graphics geen vereiste zijn.
Hét fan-made filmpjequote:
Alsof ze dat nog kunnen stelen.. Wat een stomme smoesquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef Dementor het volgende:
Q:Waneer laten jullie de controller zien?
A:We laten de controller pas zien als de andere consolebouwers echt klaar zijn.
Dus al die heise/comlotten/aries gebeuren was gelul?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef Dementor het volgende:
Vragen van het publiek:
Q:Reggie wat vond je van de conferentie:
A: We vonden het geweldig gaan, we hebben een beetje zitten dollen met de revolution en we weten dat de fans meer willen weten.
Snap ik ook niet hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog kunnen stelen.. Wat een stomme smoes![]()
Eindelijk. Dat begrijpen ze tenminste.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef Dementor het volgende:
Vragen van het publiek:
A: We vonden het geweldig gaan, we hebben een beetje zitten dollen met de revolution en we weten dat de fans meer willen weten.
Alsof die controllers niet alsnog veranderd kunnen worden.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef Dementor het volgende:
Vragen van het publiek:
Ik kom net aankakken en zie hem een paar pagina's eerder staanquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef Bot13 het volgende:
En nu pas komen jullie met die mss:// link. Thanks jongens.
Alleen 1 klein dingetje: ik vraag er al uren om en jullie zijn 18 minuten te laat
* Bot13 uit humeur is
true, true...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef kanaiken het volgende:
Nintendo heeft meer verloren door naar de E3 te komen dan gewonnen
Vertrouwen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Dementor het volgende:
Q: Is er nog wel third party support voor de Gamecube ( was die er ooit)
A: Ja omdat de Revo backwards compatible is hebben we vertrouwen in de third party support voor de GC.
Markt-technisch had Nintendo daar prachtig op kunnen inspelen en hun marktaandeel voor de toekomst alvast met een paar procent kunnen verhogen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef HansvanOchten het volgende:
Wie wil bevestigen dat die hele hype voor niks was? Of begrijp ik het verkeerd
Dat kan iedereen toch wel bedenkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eindelijk. Dat begrijpen ze tenminste.
Moet hij eerst Nederlands leren!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef King_of_cubes het volgende:
"De reactie van de fans is geweldig.." welke reacties leest hij? Hij moet fok! eens lezen
Ok dankje!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Markt-technisch had Nintendo daar prachtig op kunnen inspelen en hun marktaandeel voor de toekomst alvast met een paar procent kunnen verhogen.
Dus ze hebben het verknalt
The hype continues! Hij bedoelt zeker over een JAAR!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Dementor het volgende:
Reggie: we komen echt terug op gamespot met meer informatie over de Revo.
Komt het toch allemaal weer goed!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:20 schreef Dementor het volgende:
Reggie: we komen echt terug op gamespot met meer informatie over de Revo.
En tegen wie is dit gericht?quote:
shut the fuck up nerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:21 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ok dankje!
WHAHAHAHAAHAHAAHAAHAAAASUKKELS
![]()
Waar is die kerel die zeker was dat het zou gebeuren?![]()
WHAHAA LOSERS![]()
omdat zelda een der beste game series aller tijden is?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:22 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom is het weer Zelda dit en Zelda dat.....![]()
Haha dat zou wat zijn ja, die moeten ze nog ontwerpenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
weet je wat ik denk
ze hebben nog geen revolutionaire controlleer
Tegen nintendoquote:
Doe ik het?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haha dat zou wat zijn ja, die moeten ze nog ontwerpen
Ga jij je teleurstellng ergens anders vieren.quote:
Alstjeblieft niet zeg.. het zijn net waterpistolen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Doe ik het?
Doe ik het?
JAAAAH, IK DOE HET!
[afbeelding]
Reggie, kijk hier naar! maak dit! maak dit!
GB heeft stokje doorgegeven aan DS, die gaat voorlopig Nintendo overeind houdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ga jij je teleurstellng ergens anders vieren.
Zonder de GB was nintendo het zelfde lot bekoren als Sega![]()
en als je ze weglegt na een multiplayer potje vind je nooit meer de goede koppels bij elkaarquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Alstjeblieft niet zeg.. het zijn net waterpistolen..![]()
Controllers frontjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
en als je ze weglegt na een multiplayer potje vind je nooit meer de goede koppels bij elkaar
lijkt mij duidelijk een paar topics terug was er iemand die zij dat het echt niet anders kon dan dat er nog zoiets zou gebeurenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:27 schreef Dementor het volgende:
Ik hoop dat ik jullie een beetje info heb kunnen geven
I see, thnxquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
lijkt mij duidelijk een paar topics terug was er iemand die zij dat het echt niet anders kon dan dat er nog zoiets zou gebeuren
Daar zit IK niet op te wachten iig. Dan ga ik wel flashgames spelen op newgrounds.com ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef Cheiron het volgende:
Reggie geeft aan dat ze hun best doen voor 3th () party support. Het klinkt toch wel erg alsof ze amateur programmeurs hun ding willen laten doen.. nou..
Ik denk niet amateurs. Ik hoop dat ze willen dat low budget bedrijven met goede ideen ook een kans krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef Cheiron het volgende:
Reggie geeft aan dat ze hun best doen voor 3th () party support. Het klinkt toch wel erg alsof ze amateur programmeurs hun ding willen laten doen.. nou..
Precies!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:28 schreef Steeven het volgende:
[..]
Daar zit IK niet op te wachten iig. Dan ga ik wel flashgames spelen op newgrounds.com ofzo.
Als de Revo hetzelfde eindigt als de N64 en de GC twijfel ik zelfs of de GB/GBA/GBA SP/GB DS/GB Micro wel genoeg is om nintendo het te laten redden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
GB heeft stokje doorgegeven aan DS, die gaat voorlopig Nintendo overeind houden
net zoals dat bedrijfje dat pokemon heeft uitgebracht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:28 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Ik denk niet amateurs. Ik hoop dat ze willen dat low budget bedrijven met goede ideen ook een kans krijgen.
Je bent wel akelig blij dat nintendo niks heeft laten zienquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ga jij je teleurstellng ergens anders vieren.
Zonder de GB was nintendo het zelfde lot bekoren als Sega![]()
dat heeft microsoft ook gedaan en zie wat er van terecht is gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef Cheiron het volgende:
In-game kwaliteit? (want het was iig promotie)quote:
Volgens mij was het pre-rendered maar wel ingame (of in iedergeval waartoe de PS3 in staat zou zijn)quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In-game kwaliteit? (want het was iig promotie)
Leuk, niet het juiste topic, doeiquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:34 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
Geen fratsen; Playstation 3
Om het zeker te weten zullen we ff moeten wachtenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij was het pre-rendered maar wel ingame (of in iedergeval waartoe de PS3 in staat zou zijn)
Ik heb een aantal topics terug gezegd dat ik best benieuwd was naar wat ze gingen laten zien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bent wel akelig blij dat nintendo niks heeft laten zien
nerd
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:34 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
Geen fratsen; wel een koelkast
ik vind t design prachtig.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:38 schreef Tain het volgende:
Kom op mensen REVOLUTION topic, niet plaats hier nutteloze plaatjes enzo
off/quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:34 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
Geen fratsen; Playstation 3
die revolution topics kun je wel weer openen over een jaartjequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:38 schreef Tain het volgende:
dus als je in een potentiele topgame link verwisselt door pink, de dikke behaarde actieheld die zich overal doorheen schiet is het wel een topgame?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:35 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik heb een aantal topics terug gezegd dat ik best benieuwd was naar wat ze gingen laten zien.
Daarnaaast heb ik het ON/NOW gedeelte afgestempeld als een Xbox live variant.
Daarnaast zelfs gedacht dat het een tegen actie van Sony/MS was.
Maar kom op. Eeuwig doorgaan op dezelfde characters, weinig toppers verder. En dan zo'n afgang.
Je moet er wel gewoon om lachen.
Maar het mooiste is die gene die er ZO van overtuigd was dat het zou gebeuren. Waar is die nou![]()
ja, want dat is zooooooo andersquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
dus als je in een potentiele topgame link verwisselt door pink, de dikke behaarde actieheld die zich overal doorheen schiet is het wel een topgame?
En waar valt er nog over te praten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:38 schreef Tain het volgende:
Mortal Kombat zuigtquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Die revolution moet echt meer 3rd party support krijgen dan de gamecube. Nu ook zit ik dan een presentatie te kijken van de nieuwe mortal kombat, ook weer xbox - ps2. Hoe kan dat toch!?!
Gooi er een kleurenfilter overheen en niemand die het zietquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
dus als je in een potentiele topgame link verwisselt door pink, de dikke behaarde actieheld die zich overal doorheen schiet is het wel een topgame?
Het is maar een voorbeeld...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mortal Kombat zuigt
Street fighter 2D pwns
Chroom? Pimp my console?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef Tali-banaan het volgende:
ze kunnen beter 5 jaar niks doen op home console gebied en dan keihard terugkomen met een apparaat met het oude Nesdesign maar dan met een glans erover van chroom
Ze hadden beter paar maanden lang een marketing afdeling op kunnen zettenquote:
Er kon toch een uur geleden zonder dat er iets bekend was toch ook over gepraat worden, dat kan volgende week, volgend jaar toch ook nog steedsquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En waar valt er nog over te praten?
Jaquote:
Toen zou reggie nog iets bekend gaan maken, nu weten we zeker dat er voorlopig niks bekend wordt gemaakt....quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Er kon toch een uur geleden zonder dat er iets bekend was toch ook over gepraat worden, dat kan volgende week, volgend jaar toch ook nog steeds
ik vind ze alledrie lelijk (alhoewel de revo mischien niet eens echt is)quote:
De GC blijft geen melkkoe ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef nikk het volgende:
Alle doomscenario's zijn natuurlijk wel erg voorbarig. Nintendo maakt nog steeds dikke winst, ondanke alle negativiteit rond de GC verdienen ze zelfs daarmee behoorlijk wat geld dus ze gaan echt niet falliet ofzo hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ik vind ze alledrie lelijk (alhoewel de revo mischien niet eens echt is)
Het principe van die games(mario,zelda) is al jaren hetzelfde. Steentjes schuiven etc. Het is gewoon niet vernieuwend meer. Zelfs de geluidjes zijn zo;n beetje hetzelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het aanbod is idd wat beperkt. Maar dat had in de nieuwe generatie anders kunnen worden, maar dan moet je het wél goed aanpakkenquote:
Daar hebben ze de Revo voor. En die gaat heus wel verkopen. Nintendo maakt, hoe je het wend of keert, toch goede games.quote:
Gelukkig noem je daar zeer unieke spellen met steeds weer zeer vernieuwende conceptenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Het principe van die games(mario,zelda) is al jaren hetzelfde. Steentjes schuiven etc. Het is gewoon niet vernieuwend meer.
PS2 racen? GT4, WRC4, F1 etc
PS2 vechten? DOA, Tekken, Soul calibur etc
Xbox schieten? Halo, UT, Mechwarrior
Je hebt daar gewoon in ieder genre meer toppers.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Gelukkig noem je daar zeer unieke spellen met steeds weer zeer vernieuwende concepten![]()
![]()
Holy shit, de orginaliteit springt er vanaf!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:46 schreef HansvanOchten het volgende:
PS2 racen? GT4, WRC4, F1 etc
PS2 vechten? DOA, Tekken, Soul calibur etc
Xbox schieten? Halo, UT, Mechwarrior
Dan nog. Als Ex-Nintendofan in hart en nieren ben ik gewoon teleurgesteld in het bedrijf. Zwaar teleurgesteld. Ik had nog twijfels, ook al was er niets bekend, maar dat interview met Miyamoto spreekt boekdelen. Ik denk dat Nintendo een grote groep fans kwijt raakt door een zwakkere en bovendien laat gereleasde console, waaronder ik. De enige mensen die voordeel zien in de lijn van het bedrijf op dit moment zijn de hoge piefen in Japan imo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef nikk het volgende:
Alle doomscenario's zijn natuurlijk wel erg voorbarig. Nintendo maakt nog steeds dikke winst, ondanke alle negativiteit rond de GC verdienen ze zelfs daarmee behoorlijk wat geld dus ze gaan echt niet falliet ofzo hoor
Wijs es aanquote:
Verkopen hangen gedeeltelijk samen met de marketingquote:En die gaat heus wel verkopen.
True, maar met een paar goede games ben je er nog nietquote:Nintendo maakt, hoe je het wend of keert, toch goede games.
bijna alle genres gebruiken eenzelfde principe: bij racegames zit je in een voertuig en moet als eerste over de finish komen, bij shooters moet je vijhanden neerschieten, bij vechtgames moet je de tegenstander neermeppen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:46 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het principe van die games(mario,zelda) is al jaren hetzelfde. Steentjes schuiven etc.
FF de huidige top 5 van de xbox volgens FRS:quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Xbox is racen en schieten....
Ook erg veel keus!
Ik snap Nintendo's zet niet.. Het lijkt wel of ze geschrokken zijn van de specs van Sony en MS. Dat tijdverlies zal nooit goed uitpakken voor ze omdat de PS3 en XBOX 360 nu al heel bekend zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan nog. Als Ex-Nintendofan in hart en nieren ben ik gewoon teleurgesteld in het bedrijf. Zwaar teleurgesteld. Ik had nog twijfels, ook al was er niets bekend, maar dat interview met Miyamoto spreekt boekdelen. Ik denk dat Nintendo een grote groep fans kwijt raakt door een zwakkere en bovendien laat gereleasde console, waaronder ik. De enige mensen die voordeel zien in de lijn van het bedrijf op dit moment zijn de hoge piefen in Japan imo.
Tuurlijk is het concept hetzelfde. Maar de uitwerking is toch daadwerkelijk anders.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Gelukkig noem je daar zeer unieke spellen met steeds weer zeer vernieuwende concepten![]()
![]()
Ja, op die manier hebben alle consoles evenveel genres. Bedankt voor je medewerking aan deze discussiequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef HansvanOchten het volgende:
blaat
Dat zijn al 2 genres meer dan racen en schieten.![]()
Mits een vette marketing actie die iedereen onderbuikkriebels bezorgtquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:55 schreef Cheiron het volgende:
Ze kunnen natuurlijk alsnog met een pracht van een console komen die revolutionair is, prachtige graphics kan laten zien en snel uitkomt. Dan is veel vergeven hoor
Hey, ik deel je gevoel helemaal! Maar Nintendo is geen SEGA. Nintendo gaat heus niet falliet. En Nintendo is geen kleine speler.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan nog. Als Ex-Nintendofan in hart en nieren ben ik gewoon teleurgesteld in het bedrijf. Zwaar teleurgesteld. Ik had nog twijfels, ook al was er niets bekend, maar dat interview met Miyamoto spreekt boekdelen. Ik denk dat Nintendo een grote groep fans kwijt raakt door een zwakkere en bovendien laat gereleasde console, waaronder ik. De enige mensen die voordeel zien in de lijn van het bedrijf op dit moment zijn de hoge piefen in Japan imo.
Ninty is stout en slecht in marketingquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:56 schreef Slomy het volgende:
Ik kom net terug van werk, is er nog iets gebeurd?
We zijn gewoon zwak, en worden net als zoveel mannen in de echte wereld gebruikt door 'ons wijf'. We kunnen klagen wat we willen, ze weten toch wel dat we bij ze terug komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:54 schreef Erwtensoep het volgende:
En trouwens voor al die "overstappers" Nintendo is je wijf niet!!
Of is mijn xbox mijn minnares? (die ik overigens niet vaak bezoek). Beetje zielige reacties hoor, ik verwacht dan ook dat jullie straks geen nieuwe nintendo kopen, hoe goed en leuk die ook word.
Deal?
Nee. Tevens bezit ik ook een PS2 en een goede PC. Op de PC speel ik veruit het meest, op de PS2 af en toe en op de NGC helemaal nooit meer, zoals veel mensen. Ik heb deze generatie al de foute console gesteund en dat zal ik niet nog eens doen. Van de Xbox 360 en PS3 kun je er tenminste van op aan dat er een shitload 3rd party games aan komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:54 schreef Erwtensoep het volgende:
En trouwens voor al die "overstappers" Nintendo is je wijf niet!!
Of is mijn xbox mijn minnares? (die ik overigens niet vaak bezoek). Beetje zielige reacties hoor, ik verwacht dan ook dat jullie straks geen nieuwe nintendo kopen, hoe goed en leuk die ook word.
Deal?
In de ogen van de media en de massa wel.quote:En Nintendo is geen kleine speler.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef kanaiken het volgende:
Verkopen hangen gedeeltelijk samen met de is marketing
[..]
True, maar met een paar goede games ben je er nog niet
Maar volgens meneer A had de Xbox maar 2 genresquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ja, op die manier hebben alle consoles evenveel genres. Bedankt voor je medewerking aan deze discussie![]()
Ach ja meningen verschillen, ik speel meer op mijn cube, n64, snes en ds dan op mijn xboxquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee. Tevens bezit ik ook een PS2 en een goede PC. Op de PC speel ik veruit het meest, op de PS2 af en toe en op de NGC helemaal nooit meer, zoals veel mensen. Ik heb deze generatie al de foute console gesteund en dat zal ik niet nog eens doen. Van de Xbox 360 en PS3 kun je er tenminste van op aan dat er een shitload 3rd party games aan komen.
De massa... de massa heeft geen hersens (maar wel geld)quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef Steeven het volgende:
[..]
In de ogen van de media en de massa wel.
Verkopen veroorzaakt door:quote:
want?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Maar volgens meneer A had de Xbox maar 2 genresEn dat zijn er veel meer.
Maar ik wacht met spanning op het moment dat jullie in dezelfde genres ook met een lijstje GC toppers komen![]()
Mwah, Nintendo is de eennagrootste gamesfabrikant ter wereld, na EA. Dat weet de media wel. Sowieso zit er nog een hoop goodwill bij de media voor de Nintendo, omdat die daar vaak mee opgegroeid zijn (alhoewel redelijk wat daarvan nu wel weg zal zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef Steeven het volgende:
Alsof ninty iets aan hersens heeft (behalve de rechterhelftquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De massa... de massa heeft geen hersens (maar wel geld)![]()
Mwah, ik denk dat de boekhouding bij Nintendo daar wel anders over denkt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef Steeven het volgende:
[..]
Qua games wel ja, maar qua console-aandeel heeft de marketing van MS uitstekend werk gedaan. Over het algemeen denkt de massa dat Nintendo klein is, dat zie je ook aan de hoeveelheid ruimte die de games krijgen in de winkels voor de GameCube.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah, Nintendo is de eennagrootste gamesfabrikant ter wereld, na EA. Dat weet de media wel. Sowieso zit er nog een hoop goodwill bij de media voor de Nintendo, omdat die daar vaak mee opgegroeid zijn (alhoewel redelijk wat daarvan nu wel weg zal zijn).
quote:Op de Electronic Entertainment Expo (E3) hebben onderstaande ontwikkelaars aangegeven de Nintendo Revolution te ondersteunen.
# Activision
# Atari
# Capcom
# Electronic Arts
# Hudson (Konami)
# Koei
# Majesco
# Namco
# Sega
# Square Enix
# THQ
# Ubisoft
# Vivendi Universal Games
Let op: Dit zijn niet alle ontwikkelaars die de Revolution ondersteunen. Dit zijn slechts de ontwikkelaars die dit op deze beurs hebben aangegeven. - Lauran Beers
Bron is InsideGamer.nlquote:Donderdag 19 mei 2005 | Majesco heeft aangegeven de Nintendo Revolution, de opvolger van de Nintendo GameCube, te ondersteunen. Het eerste spel dat Majesco in ontwikkeling heeft voor de Nintendo Revolution is The Darkness, dat ook op de PlayStation 3 en Xbox 360 zal verschijnen.
Voor bewegende beelden van The Darkness verwijzen we je door naar IGN. - Lauran Beers
MS heeft oneindige reservesquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:03 schreef Steeven het volgende:
[..]
Qua games wel ja, maar qua console-aandeel heeft de marketing van MS uitstekend werk gedaan. Over het algemeen denkt de massa dat Nintendo klein is, dat zie je ook aan de hoeveelheid ruimte die de games krijgen in de winkels voor de GameCube.
Voor de gamecube zijn dan ook weinig echt goede games uitgekomen binnen en al kleiner aanbod van games in vergelijking met de xbox en PS2...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:03 schreef Steeven het volgende:
[..]
Qua games wel ja, maar qua console-aandeel heeft de marketing van MS uitstekend werk gedaan. Over het algemeen denkt de massa dat Nintendo klein is, dat zie je ook aan de hoeveelheid ruimte die de games krijgen in de winkels voor de GameCube.
waar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef PeeJay het volgende:
eh patenten?
Dat al een naam hebben moet er zeker bij. PS2 heeft de reputatie dat er veel support voor is en ook zeer veel terug te vinden is in de huiskamers. Verwachting is natuurlijk dat dit hetzelfde blijft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verkopen veroorzaakt door:
Marketing
Kwaliteit van console
Spellenaanbod
Al een marktaandeel hebben (Een nieuweling heeft het nog niet gemaakt met bovenstaande punten)
Ik zit nog te twijfelen over "al een naam hebben" maar dat past wel ergens in de vorige punten
mis ik nog iets?
Dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:05 schreef Steeven het volgende:
Maar er zijn nog geen dev-kits vrijgegeven, kan dus wel 1.5-2 jaar duren.
waarom hebben ze bijv rumble niet laten patenteren? als hete cht zo revolutionair is, waarom leggen ze het stelen niet egwoon zo veel mogelijk aan banden door patenten zodat ze NIET te laat zijn? ant dat gaan ze nu absoluut zijn...quote:
Als dit waar zou zijn... wat de hel schieten ze dáár nou mee op?! Sony en Microsoft kunnen altijd nog nieuwe officiële controllers op de markt brengen! (kijk maar naar de introductie van de Dual Shock in 1998 als nieuwe standaard controller, toen de PS1 al drie jaar op de markt was)quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik las net ( http://www.gameqube.nl/article.php?id=10692 ) dat de controller pas getoont zal worden, als de productie van de Xbox 360 en PS3 gestart word!
Om mijn punt te weerleggen dat Nintendo teert op dezelfde franchises en dat er wenig toppers zijn. En bijna geen meerdere toppers in hetzelfde genre.quote:
Als je handig bent wacht je natuurlijk, kijkend hoe de consoles het in hun eerste jaartje doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:05 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Dat al een naam hebben moet er zeker bij. PS2 heeft de reputatie dat er veel support voor is en ook zeer veel terug te vinden is in de huiskamers. Verwachting is natuurlijk dat dit hetzelfde blijft.
Beetje een vicieuze cirkel. Maak je een goede console met goede support -> trekt meer mensen -> en dat trekt weer meer developers.
Omgekeerd is het natuurlijk ook waar. Slechte support -> minder mensen -> nog minder support.
Ik heb vaak zat getwijfeld om een GC te halen, maar als ik er nu op terugkijk en zie welke games ik allemaal echt gemist heb zijn die op 1 hand te tellen.
Ik denk dat de meeste mensen nu wel erg sceptisch staan tegenover de Revo, want je wilt gewoon veel goede games. Komen die er niet kun je beter een andere console kopen.
Ik koop een Nintendo console puur voor de Zelda games...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:05 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Dat al een naam hebben moet er zeker bij. PS2 heeft de reputatie dat er veel support voor is en ook zeer veel terug te vinden is in de huiskamers. Verwachting is natuurlijk dat dit hetzelfde blijft.
Beetje een vicieuze cirkel. Maak je een goede console met goede support -> trekt meer mensen -> en dat trekt weer meer developers.
Omgekeerd is het natuurlijk ook waar. Slechte support -> minder mensen -> nog minder support.
Ik heb vaak zat getwijfeld om een GC te halen, maar als ik er nu op terugkijk en zie welke games ik allemaal echt gemist heb zijn die op 1 hand te tellen.
Ik denk dat de meeste mensen nu wel erg sceptisch staan tegenover de Revo, want je wilt gewoon veel goede games. Komen die er niet kun je beter een andere console kopen.
Daar raken ze wel toe geforceerd door de matige support. Next-gen hebben ze echt veel exclusives nodig willen ze speciaal blijven, en niet alleen de melkgames van het bedrijf zelf.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Om mijn punt te weerleggen dat Nintendo teert op dezelfde franchises en dat er wenig toppers zijn. En bijna geen meerdere toppers in hetzelfde genre
Dat kan dan toch niet? Dat betekent dat we dus pas in 2007 games voor de Revo moeten verwachten? Een achterstand van 2 jaar op de XBOX360? Dat kan gewoon niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Dat heeft Reggie zojuist zelf verklaard.
True, maar sommige dingen zijn moeilijk te pattenteren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:06 schreef PeeJay het volgende:
[..]
waarom hebben ze bijv rumble niet laten patenteren? als hete cht zo revolutionair is, waarom leggen ze het stelen niet egwoon zo veel mogelijk aan banden door patenten zodat ze NIET te laat zijn? ant dat gaan ze nu absoluut zijn...
Dat is idd een drogreden van Reggie... een revolutionaire controller kan natuurlijk ook veel later door Sony en MS worden geintroduceerd. Zeg maar als een aparte gadget als de eyetoy.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef P-Style het volgende:
Als dit waar zou zijn... wat de hel schieten ze dáár nou mee op?! Sony en Microsoft kunnen altijd nog nieuwe officiële controllers op de markt brengen! (kijk maar naar de introductie van de Dual Shock in 1998 als nieuwe standaard controller, toen de PS1 al drie jaar op de markt was)
1 )Ja (zie verdere post)quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef HansvanOchten het volgende:
1 )Zou jij een GC gekocht hebben als je wist dat er zo weinig goede games voor zijn uitgekomen?
En neem jij nog een keer de gok voor de Revo, of speel je op "safe" en koop je een 360/ps3?
Als de controllers dermate afwijken niet dus (kijk maar naar de GC-controller inputs in de revo)quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat is idd een drogreden van Reggie... een revolutionaire controller kan natuurlijk ook veel later door Sony en MS worden geintroduceerd. Zeg maar als een aparte gadget als de eyetoy.
idd true, maar wat is dan eigenlijk het nut van patenten? niet veel iig...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
True, maar sommige dingen zijn moeilijk te pattenteren.
Als iemand anders op een andere manier hetzelfde resultaat krijgt kan het zijn dat patenten ontlopen worden.
Nee dat valt wel mee, de devkits van de xbox zijn bijvoorbeeld ook apple's, veel slapper dan wat het gaat worden... Maar zij hebben denk ik al veel meer een idee van wat het gaat worden dan met de Revolution.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:09 schreef nikk het volgende:
Dat kan dan toch niet? Dat betekent dat we dus pas in 2007 games voor de Revo moeten verwachten? Een achterstand van 2 jaar op de XBOX360? Dat kan gewoon niet.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef PeeJay het volgende:
[..]
idd true, maar wat is dan eigenlijk het nut van patenten? niet veel iig...
Soms wel dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:12 schreef PeeJay het volgende:
[..]
idd true, maar wat is dan eigenlijk het nut van patenten? niet veel iig...
Decenniaquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:13 schreef Steeven het volgende:
Patenten verlopen na een paar weken/maanden.
Als jij het echt alleen voor de Zelda games doet ben je wel een zeer grote fan ervan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
1 )Ja (zie verdere post)
2 )de revo koop ik sowieso, qua xbox of PS3 kijk ik eerst even naar de game library
Dat geldt voor alle consoles. Ik had graag Final Fantasy spellen, Ninja Gaiden of PES gehad. Maar dat zijn enkel de spellen die ik echt had gewild, de rest is gewoon leuk, maar misbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:05 schreef HansvanOchten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |