Ja, op die manier hebben alle consoles evenveel genres. Bedankt voor je medewerking aan deze discussiequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef HansvanOchten het volgende:
blaat
Dat zijn al 2 genres meer dan racen en schieten.![]()
Mits een vette marketing actie die iedereen onderbuikkriebels bezorgtquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:55 schreef Cheiron het volgende:
Ze kunnen natuurlijk alsnog met een pracht van een console komen die revolutionair is, prachtige graphics kan laten zien en snel uitkomt. Dan is veel vergeven hoor
Hey, ik deel je gevoel helemaal! Maar Nintendo is geen SEGA. Nintendo gaat heus niet falliet. En Nintendo is geen kleine speler.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan nog. Als Ex-Nintendofan in hart en nieren ben ik gewoon teleurgesteld in het bedrijf. Zwaar teleurgesteld. Ik had nog twijfels, ook al was er niets bekend, maar dat interview met Miyamoto spreekt boekdelen. Ik denk dat Nintendo een grote groep fans kwijt raakt door een zwakkere en bovendien laat gereleasde console, waaronder ik. De enige mensen die voordeel zien in de lijn van het bedrijf op dit moment zijn de hoge piefen in Japan imo.
Ninty is stout en slecht in marketingquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:56 schreef Slomy het volgende:
Ik kom net terug van werk, is er nog iets gebeurd?
We zijn gewoon zwak, en worden net als zoveel mannen in de echte wereld gebruikt door 'ons wijf'. We kunnen klagen wat we willen, ze weten toch wel dat we bij ze terug komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:54 schreef Erwtensoep het volgende:
En trouwens voor al die "overstappers" Nintendo is je wijf niet!!
Of is mijn xbox mijn minnares? (die ik overigens niet vaak bezoek). Beetje zielige reacties hoor, ik verwacht dan ook dat jullie straks geen nieuwe nintendo kopen, hoe goed en leuk die ook word.
Deal?
Nee. Tevens bezit ik ook een PS2 en een goede PC. Op de PC speel ik veruit het meest, op de PS2 af en toe en op de NGC helemaal nooit meer, zoals veel mensen. Ik heb deze generatie al de foute console gesteund en dat zal ik niet nog eens doen. Van de Xbox 360 en PS3 kun je er tenminste van op aan dat er een shitload 3rd party games aan komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:54 schreef Erwtensoep het volgende:
En trouwens voor al die "overstappers" Nintendo is je wijf niet!!
Of is mijn xbox mijn minnares? (die ik overigens niet vaak bezoek). Beetje zielige reacties hoor, ik verwacht dan ook dat jullie straks geen nieuwe nintendo kopen, hoe goed en leuk die ook word.
Deal?
In de ogen van de media en de massa wel.quote:En Nintendo is geen kleine speler.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef kanaiken het volgende:
Verkopen hangen gedeeltelijk samen met de is marketing
[..]
True, maar met een paar goede games ben je er nog niet
Maar volgens meneer A had de Xbox maar 2 genresquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ja, op die manier hebben alle consoles evenveel genres. Bedankt voor je medewerking aan deze discussie![]()
Ach ja meningen verschillen, ik speel meer op mijn cube, n64, snes en ds dan op mijn xboxquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee. Tevens bezit ik ook een PS2 en een goede PC. Op de PC speel ik veruit het meest, op de PS2 af en toe en op de NGC helemaal nooit meer, zoals veel mensen. Ik heb deze generatie al de foute console gesteund en dat zal ik niet nog eens doen. Van de Xbox 360 en PS3 kun je er tenminste van op aan dat er een shitload 3rd party games aan komen.
De massa... de massa heeft geen hersens (maar wel geld)quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef Steeven het volgende:
[..]
In de ogen van de media en de massa wel.
Verkopen veroorzaakt door:quote:
want?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Maar volgens meneer A had de Xbox maar 2 genresEn dat zijn er veel meer.
Maar ik wacht met spanning op het moment dat jullie in dezelfde genres ook met een lijstje GC toppers komen![]()
Mwah, Nintendo is de eennagrootste gamesfabrikant ter wereld, na EA. Dat weet de media wel. Sowieso zit er nog een hoop goodwill bij de media voor de Nintendo, omdat die daar vaak mee opgegroeid zijn (alhoewel redelijk wat daarvan nu wel weg zal zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef Steeven het volgende:
Alsof ninty iets aan hersens heeft (behalve de rechterhelftquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De massa... de massa heeft geen hersens (maar wel geld)![]()
Mwah, ik denk dat de boekhouding bij Nintendo daar wel anders over denkt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef Steeven het volgende:
[..]
Qua games wel ja, maar qua console-aandeel heeft de marketing van MS uitstekend werk gedaan. Over het algemeen denkt de massa dat Nintendo klein is, dat zie je ook aan de hoeveelheid ruimte die de games krijgen in de winkels voor de GameCube.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah, Nintendo is de eennagrootste gamesfabrikant ter wereld, na EA. Dat weet de media wel. Sowieso zit er nog een hoop goodwill bij de media voor de Nintendo, omdat die daar vaak mee opgegroeid zijn (alhoewel redelijk wat daarvan nu wel weg zal zijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |