Ze hadden beter paar maanden lang een marketing afdeling op kunnen zettenquote:
Er kon toch een uur geleden zonder dat er iets bekend was toch ook over gepraat worden, dat kan volgende week, volgend jaar toch ook nog steedsquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En waar valt er nog over te praten?
Jaquote:
Toen zou reggie nog iets bekend gaan maken, nu weten we zeker dat er voorlopig niks bekend wordt gemaakt....quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Er kon toch een uur geleden zonder dat er iets bekend was toch ook over gepraat worden, dat kan volgende week, volgend jaar toch ook nog steeds
ik vind ze alledrie lelijk (alhoewel de revo mischien niet eens echt is)quote:
De GC blijft geen melkkoe ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef nikk het volgende:
Alle doomscenario's zijn natuurlijk wel erg voorbarig. Nintendo maakt nog steeds dikke winst, ondanke alle negativiteit rond de GC verdienen ze zelfs daarmee behoorlijk wat geld dus ze gaan echt niet falliet ofzo hoor
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ik vind ze alledrie lelijk (alhoewel de revo mischien niet eens echt is)
Het principe van die games(mario,zelda) is al jaren hetzelfde. Steentjes schuiven etc. Het is gewoon niet vernieuwend meer. Zelfs de geluidjes zijn zo;n beetje hetzelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
dus als je in een potentiele topgame link verwisselt door pink, de dikke behaarde actieheld die zich overal doorheen schiet is het wel een topgame?
Het aanbod is idd wat beperkt. Maar dat had in de nieuwe generatie anders kunnen worden, maar dan moet je het wél goed aanpakkenquote:
Daar hebben ze de Revo voor. En die gaat heus wel verkopen. Nintendo maakt, hoe je het wend of keert, toch goede games.quote:
Gelukkig noem je daar zeer unieke spellen met steeds weer zeer vernieuwende conceptenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Het principe van die games(mario,zelda) is al jaren hetzelfde. Steentjes schuiven etc. Het is gewoon niet vernieuwend meer.
PS2 racen? GT4, WRC4, F1 etc
PS2 vechten? DOA, Tekken, Soul calibur etc
Xbox schieten? Halo, UT, Mechwarrior
Je hebt daar gewoon in ieder genre meer toppers.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Gelukkig noem je daar zeer unieke spellen met steeds weer zeer vernieuwende concepten![]()
![]()
Holy shit, de orginaliteit springt er vanaf!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:46 schreef HansvanOchten het volgende:
PS2 racen? GT4, WRC4, F1 etc
PS2 vechten? DOA, Tekken, Soul calibur etc
Xbox schieten? Halo, UT, Mechwarrior
Dan nog. Als Ex-Nintendofan in hart en nieren ben ik gewoon teleurgesteld in het bedrijf. Zwaar teleurgesteld. Ik had nog twijfels, ook al was er niets bekend, maar dat interview met Miyamoto spreekt boekdelen. Ik denk dat Nintendo een grote groep fans kwijt raakt door een zwakkere en bovendien laat gereleasde console, waaronder ik. De enige mensen die voordeel zien in de lijn van het bedrijf op dit moment zijn de hoge piefen in Japan imo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef nikk het volgende:
Alle doomscenario's zijn natuurlijk wel erg voorbarig. Nintendo maakt nog steeds dikke winst, ondanke alle negativiteit rond de GC verdienen ze zelfs daarmee behoorlijk wat geld dus ze gaan echt niet falliet ofzo hoor
Wijs es aanquote:
Verkopen hangen gedeeltelijk samen met de marketingquote:En die gaat heus wel verkopen.
True, maar met een paar goede games ben je er nog nietquote:Nintendo maakt, hoe je het wend of keert, toch goede games.
bijna alle genres gebruiken eenzelfde principe: bij racegames zit je in een voertuig en moet als eerste over de finish komen, bij shooters moet je vijhanden neerschieten, bij vechtgames moet je de tegenstander neermeppen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:46 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het principe van die games(mario,zelda) is al jaren hetzelfde. Steentjes schuiven etc.
FF de huidige top 5 van de xbox volgens FRS:quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Xbox is racen en schieten....
Ook erg veel keus!
Ik snap Nintendo's zet niet.. Het lijkt wel of ze geschrokken zijn van de specs van Sony en MS. Dat tijdverlies zal nooit goed uitpakken voor ze omdat de PS3 en XBOX 360 nu al heel bekend zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan nog. Als Ex-Nintendofan in hart en nieren ben ik gewoon teleurgesteld in het bedrijf. Zwaar teleurgesteld. Ik had nog twijfels, ook al was er niets bekend, maar dat interview met Miyamoto spreekt boekdelen. Ik denk dat Nintendo een grote groep fans kwijt raakt door een zwakkere en bovendien laat gereleasde console, waaronder ik. De enige mensen die voordeel zien in de lijn van het bedrijf op dit moment zijn de hoge piefen in Japan imo.
Tuurlijk is het concept hetzelfde. Maar de uitwerking is toch daadwerkelijk anders.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Gelukkig noem je daar zeer unieke spellen met steeds weer zeer vernieuwende concepten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |