quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Steeven het volgende:
Continues? ITS ALL OVER!
Gewoon even wachten!? weetje hoe lang dat nog gaat durenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef Thomper het volgende:
Ik gok het ook. Gewoon op 2006 wachten d00ds. Wel een enorm aantal topics, nu al.
The disappointment continues.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Steeven het volgende:
Continues? ITS ALL OVER!
ff offtopic: Loop jij stage bij de efteling en zo ja waar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Dementor het volgende:
Nintendo had beter weg kunnen blijven van de E3 dit jaar.
De DS games zijn allemaal nog in het japans die ze laten zien en om daar nou voor op de beurs te gaan staan...
Dat is wel een understatement.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
dit valt tegen
Die stage is een dikke grap manquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef renz0r het volgende:
[..]
ff offtopic: Loop jij stage bij de efteling en zo ja waar?
Ontopic: Is er nou al bekent of de revo beter is qua specs dan de ps3/ 360?
Toch wel iedereen heeft het nu over de XBOX 360 en de PS3 dus Nintendo loopt nu sowieso al achter.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
Ach jah.. Een jaartje meer of minder maakt ook niet uitwhahaha
2 tot 3x beter dan de GC.... Verliest het al dik van de Xbox 360 en PS3 wordt helemaal superieur....quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef renz0r het volgende:
[..]
ff offtopic: Loop jij stage bij de efteling en zo ja waar?
Ontopic: Is er nou al bekent of de revo beter is qua specs dan de ps3/ 360?
Als dat zo is danquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
2 tot 3x beter dan de GC.... Verliest het al dik van de Xbox 360 en PS3 wordt helemaal superieur....
Weet in iedergeval bijna zeker dat het voor mij een PS3 wordt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:35 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe "volwassen" Mario?
[afbeelding]
![]()
Eens is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
2 tot 3x beter dan de GC.... Verliest het al dik van de Xbox 360 en PS3 wordt helemaal superieur....
* King_of_cubes hoopt dat Nintendo nog even terug naar de Japanse tekentafel is gerend..quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sega gaat anders best lekker tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Als het maar niet gaat aflopen als bij Sega..
waar haal je dat vandaan? ik heb weer ergens anders gehoord dat hij zoveel x zo goed zijn zijn als de xbox... anyways, mij kunnen graphics en specs geen reet schelen.... als er maar een goede gameplay isquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
waar hun het over hebben was allemaal al veel eerder uitgevonden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:30 schreef Ruzbeh het volgende:
IGNcube: We're all assuming that the revolutionary aspect of Revolution is the controller. Do you know what the Revolution is yet or are you still trying to figure that out?
Shigeru Miyamoto: [Laughs] You're doubting me, aren't you? I can see that you're over there mistrusting my word. I understand. [Laughs]
Of course. It's set in stone. It has been determined. I'd love to show it to you. I'd love to be able to show you the features of the Revolution controller and tell you about them. However, unfortunately if we do that too early those ideas would be stolen. We know that from past history. Analog stick. Boom - gone. Rumble Pak. We bring it out and everybody has to have rumble. We got the wireless out first and now there's wireless everywhere. So we have to keep it under wraps.
Mwuah, das eigelijk niet zo erg. Mijn liefde voor Nintendo komt van de games en niet van de consoles eigelijk. Zelda, Mario etc. Stel je nou voor dat ze voortaan die franchises voorzetten op de Playstation 3 ofzo. Wel jammer dat het niet op een Nintendo console kan, maar ik zou er geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef Intxaurraga het volgende:
Als het maar niet gaat aflopen als bij Sega..
Nja inderdaad. Ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mwuah, das eigelijk niet zo erg. Mijn liefde voor Nintendo komt van de games en niet van de consoles eigelijk. Zelda, Mario etc. Stel je nou voor dat ze voortaan die franchises voorzetten op de Playstation 3 ofzo. Wel jammer dat het niet op een Nintendo console kan, maar ik zou er geen moeite mee hebben.![]()
Maar dat gaat natuurlijk never nooit gebeuren.
Ik geloof trouwens eerder dat de zwarte doos een remake van de gamecube is dan dat NIntendo nog met iets gaat komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sega gaat anders best lekker tegenwoordig.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan? ik heb weer ergens anders gehoord dat hij zoveel x zo goed zijn zijn als de xbox... anyways, mij kunnen graphics en specs geen reet schelen.... als er maar een goede gameplay is![]()
iss pro evolution is nog steeds beter dan fifa
Bron: gamer.nl (en diverse andere sites)quote:Volgens Nintendo zal de Revolution maar twee tot drie keer zo krachtig worden als de Gamecube, maar omdat het concern meer de nadruk wil leggen op vernieuwende gameplay
Maar met matige hardware KUN je er ook niks uithalen.. De Revolution wordt gewoon een iets opgepoetste GC, face it.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef mordradead het volgende:
hardware is in zekere mate ook nietszeggend... het is wat je eruit haald
Dat zeggen ze altijdquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
[..]
Bron: gamer.nl (en diverse andere sites)
Het argument van Nintendo was daarbij dat hardware niets zeggend is
als er allemaal topgames op komen kan me dat geen fuck schelenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar met matige hardware KUN je er ook niks uithalen.. De Revolution wordt gewoon een iets opgepoetste GC, face it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |