Ik lach.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:16 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Gekke Braun, Gekke Braun, ach ja dat nare ventje lijkt verdacht veel op een clown![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:17 schreef killswitch het volgende:
geile slet geile slet, een nijlpaard neuken das pas vet
megter is een lul, megter is een lul maar hij vind het lekker als ik zen kont met mijn zaad vulquote:
op de spellingsfout na is ie leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
megter is een lul, megter is een lul maar hij vind het lekker als ik zen kont met mijn zaad vul
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:23 schreef LangeJan het volgende:
spellingsfout, spellingsfout, ik snij je eikel open en druk hem in het zout.
Ik moest echt lachenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:19 schreef LangeJan het volgende:
TYFUSHOER TYFUSHOER. GODVERDOMME TERING SCHAAMLIP, OPPERHOOFDEN. .. vloer.
TYFUSHOER TYFUSHOER. GODVERDOMME TERING SCHAAMLIP, OPPERHOOFDEN. .. vloer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:49 schreef tonks het volgende:
patty had hier al eens een topic over
verzin zelf wat danquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wordt nu toch wel minder
Bierhondkees bierhondkees je kunt zeggen wat je wil maar ik lust geen chinees!quote:
haha ik moest $@$hard lachenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:04 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Bierhondkees bierhondkees je kunt zeggen wat je wil maar ik lust geen chinees!
BrauN is Dik BrauN is dik,Braun weegt 180 en z'n moeder heeft een pik![]()
gatsiequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef Bendeleider het volgende:
Piemel paturain piemel paturain ik wil anale sex met willibrod frequin
mijn eerdere post was subliemquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:56 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
verzin zelf wat dan![]()
gele muur gele muur ja dit topic word nu echt fok!king zuur
Zelfverheerlijking gaarne voor je spiegel.quote:
erg subliem erg subliem, toffe_ellende word gepijpt door terpstra en dan wel een keer of tienquote:
tonks z'n zusje tonks z'n zusje pijpt als een dolle tis een import rusje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef tonks het volgende:
Bendeleider bendeleider ... me lul in ze zusje en ze word steeds wijder
tonks z'n piel tonks z'n piel - groeit op zijn rug en dat komt door 'Tsjernobyl'quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:26 schreef tonks het volgende:
Bl's oom bl's oom - neukt z'n lieve neefje zonder condoom
Bl's broer Bl's broer - Zijn broertje een mongool en z'n moeder is een hoerquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef tonks het volgende:
Bl's broer Bl's broer - Zijn broertje een mongool en z'n moeder een hoer
matigquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
erg subliem erg subliem, toffe_ellende word gepijpt door terpstra en dan wel een keer of tien
[afbeelding]
Wat is bonks nou weerquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
Tonks tonks, eet zijn pasta met sliertjes en bonks
dat was het laatste restje inspiratie... denk ik
JIJ GESTOOL!!!!1quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef Skv het volgende:
hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 surinamers met een ingeklapte long.
Minisuisse ,Minisuisse, oh wat lijkt me het toch eens heerlijk om over je kop te piesenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef Minisuisse het volgende:
De meeste kloppen niet eens met de originele maat![]()
stenen kei, stenen kei, mijn nieuwe vliegenmepper uittesten doe ik op maryse's bijquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:41 schreef MaRySe het volgende:
Jelle is klein jelle is klein topic's openen ja dat vindt hij heul fijn !
maryse de piesequote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef nixxx het volgende:
maryse maryse, van veel bier moet je pyse
een kurk in je kont rijmt ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
maryse de piese
maar die si niet op de maat![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:47 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[quote]Op donderdag 19 mei 2005 20:41 schreef MaRySe het volgende:
Jelle is klein jelle is klein topic's openen ja dat vindt hij heul fijn !
[/quote
stenen kei, stenen kei, mijn nieuwe vliegenmepper uittesten doe ik op maryse's bij
Óók mannen hebben nierenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:51 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Maryse Maryse alleen voor jouw onderga ik iedere week een Nier-dialyse.
En ik heb geen eens nieren want ik ben een man!! Whahaha
Het is Debbyquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:12 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Blokfluitles, blokfluitles, maaike amputeert haar eigen borsten met een mes![]()
na mijn geniale eerste post voel ik me een mentor...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:49 schreef Kleine_Jelle het volgende:
paraplu paraplu, voor toffe_ellende is het maar weer eens de tijd van de STFU
als je niks in te brengen hebt blijf dan weg
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:09 schreef SlaadjeBla het volgende:
bolle neger, bolle neger, het is even slikken, maar na 2 dagen weer een stuk leger.
Ben jij leraar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:26 schreef nixxx het volgende:
caravan caravan _GdR_ solliciteert naar een ban
Hoe gaat die ook alweer?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:29 schreef mother-mother het volgende:
nah dit is echt raar ik zat dus net snelkookpan te luisteren![]()
quote:
Ik heb namelijk verschillende leraren gehad die zeiden: "Jij solliciteert naar..."quote:
Jammer dat Hans zo godslasterend is he...quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ga zo ff luisteren want ik zit nu god en allah te luisteren![]()
snelkookpan snelkookpan , vrouwen met n dikke kop daar hou ik niet zo vanquote:
nu klu klux klanquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:38 schreef Doekes het volgende:
[..]
Jammer dat Hans zo godslasterend is he...![]()
Bounty okee, maar geen M&m's hequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
snelkookpan snelkookpan , vrouwen met n dikke kop daar hou ik niet zo van
alvleesklier alvleesklier maandagavond doe ik vermicelli in mn bier
en nu n orginele:
paardenstront paardenstront lekker liggen rukken met n bounty in mn kont![]()
Is van hetzelfde laken een pak...quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:42 schreef Doekes het volgende:
[..]
Bounty okee, maar geen M&m's heJe gaat toch geen m&m's in je kont douwen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef Tique het volgende:
Teringturk, teringturk, homofielen schoppen maar ze hebben geneens wurku=e
offtopicquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef alsem het volgende:
moslimslet, moslimslet, je weigerde eerst, nu lig je dood op bed
kankerjong, kankerjong, je bent lelijk en hebt zelfs al gezwellen op je tong
Roellio, Roellio, je bent een homo
ghe ghe
tuinknipschaar, tuinknipschaar, hier ligt je tong en je vingers liggen daar
kettingzaag, kettingzaag, je hebt nu weer 2 moeders, ja daar had je om gevraagt
chatboxslet, chatboxslet, ik liet je mijn leuter zien, nu staat die overal op het net
Klote Rukkers op chatboxen ! [Deel 8 ]![]()
toch heb ik eigelijk liever n marrrrzquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:42 schreef Doekes het volgende:
[..]
Bounty okee, maar geen M&m's heJe gaat toch geen m&m's in je kont douwen?
history x history x tis n leuke film maar bevat zowat geen sexquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:05 schreef LangeJan het volgende:
SuikerpotSuikerpot. Ik leg je op de stoeprand en ik trap je kop kapot.
t rijmt niet, maar t dicht welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef 2dope het volgende:
Rozengeur, rozengeur, ik naai je in je hol en ik pomp je vol met pur
quote:
Rijmt wel!quote:
Wellesquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef Tique het volgende:
Mandarijn, mandarijn, in je mond is het lekker maar in je ogen niet zo fijn!![]()
zequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Doekes het volgende:
Killer_Mom, Killer_Mom, dacht dat ie het leven begrepen had, maar werd toen toch een non.
Pffff, je lijkt wel een wijf...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef Killer_Mom het volgende:
zwemfestijn zwemfestijn, we gingen om te neuken maar t zwemmen was ook fijn.
Dit is de enige goede die ook gebruikt had kunnen worden tot nu toe vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef alsem het volgende:
tuinknipschaar, tuinknipschaar, hier ligt je tong en je vingers liggen daar
Knuppel in snee, knuppel in snee, wees maar blij dat het er een is, want das beter dan twee...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
non in spee -non in spee, heeft toch liever een knuppel in haar snee
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:39 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Dit is de enige goede die ook gebruikt had kunnen worden tot nu toe vind ik.
Ik zal er maar geen gaan bedenken want dat wordt toch niks.
Owjah als het lomp is kan het grappig zijn maar dat wil niet zeggen dat het altijd grappig is als het lomp is (bv History X).![]()
He, pitten met je donder!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:43 schreef Killer_Mom het volgende:
T vee P - T vee P, alle loser doen er errug graag aan mee
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:46 schreef Tique het volgende:
Medisch wonder, medisch wonder, nou als dat Doekes is dan kunnen we wel zonder!![]()
peperkoek_ peperkoek, je zou niet eens meer weten hoe t moetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:50 schreef Tique het volgende:
Killer_Mom, Killer_Mom, die wil ik wel even rijgen aan mijn Notre Dame!
!!1
D
Met Doekes zonder, met Doekes zonder, dan gaat de hele wereld ten onder!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:46 schreef Tique het volgende:
Medisch wonder, medisch wonder, nou als dat Doekes is dan kunnen we wel zonder!![]()
trustequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:13 schreef killswitch het volgende:
simsalabim, simsalabim je rukken voor een cam is niet slim
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:13 schreef killswitch het volgende:
simsalabim, simsalabim je rukken voor een cam is niet slim
http://www.rukkerforum.tkquote:
lekker ding, lekker ding, gepijpt worden is wel lekker met een tongpiercingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:09 schreef Kleefpasta3 het volgende:
neukteugel, neukteugel, gepijpt worden is minder lekker met een beugel![]()
bingoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:15 schreef Kleefpasta3 het volgende:
[..]
http://www.rukkerforum.tk
Hij zal ongetwijfeld dit bedoelen...
OT: visserswijf, visserswijf, gister ging er 1 een moslim te lijf!![]()
stomme koe stomme koe maar ik ben nog helemaal niet moequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
slapie slapie doen , als je nu niet gaat voel je jezelf n oen![]()
mogahoggent dan![]()
de vuile slet, de vuile slet, maarja haar vriendin was nou eenmaal lekkerder in bedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:21 schreef DeLux0r2 het volgende:
Ex-vriendin, Ex-vriendin, pijpen kon je lekker maar eht was beter dat je ging
fucking hell fucking hell , ik ga toch maar naar m'n bed heel snelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
stomme koe stomme koe maar ik ben nog helemaal niet moe
Whahahahaaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
de vuile slet, de vuile slet, maarja haar vriendin was nou eenmaal lekkerder in bed
een koelkast koelt, een koelkast koelt, dat was niet persoonlijk bedoeltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
fucking hell fucking hell , ik ga toch maar naar m'n bed heel snel
ej thanx hestomme koe
![]()
wist ik wel , wist ik wilde t ff zeker weten voordat ik naar bed ging heel snelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
een koelkast koelt, een koelkast koelt, dat was niet persoonlijk bedoelt
en dat weet je
Rode mier, Rode mier.. wie gehtst en moet je nog een bier?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
een koelkast koelt, een koelkast koelt, dat was niet persoonlijk bedoelt
en dat weet je
lekker ding lekker ding ik wist wel dat je daar vanui gingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wist ik wel , wist ik wilde t ff zeker weten voordat ik naar bed ging heel snel
trustah![]()
![]()
neuk gestaag neuk gestaag wat is dat nou voor domme vraagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Rode mier, Rode mier.. wie gehtst en moet je nog een bier?
lekker ding lekker ding ik dacht dat je naar bed toe gingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
rammadan rammadan 20 uur niet vreten nou dat duurt me toch te lang![]()
voute spelling i know
ging ik ook ging ik ook was n laatste stuiptrekking nu ik nog steeds mn sigaretje rookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker ding lekker ding ik dacht dat je naar bed toe ging
Blauwe gel, Blauwe gel... Het is hier donker en ik verveel me als hel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
neuk gestaag neuk gestaag wat is dat nou voor domme vraag
tank vol gier tank vol gier natuurlijk wil ik nog bier
bont en blauw bont en blauw met mij gaat het goed en met jou ?
klein kut kind, klein kut kind, moet dat nou altijd zo sexueel getintquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:33 schreef DeLux0r2 het volgende:
Teringhoer, Teringhoer, neuken doe je goed de rest intereseert me geen ene moer
potje vet potje vet ben je weer uit bedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
Ow dear, ow dear, Janetje is er weer...
fok!stoepkrijt, fok!stoepkrijt, weet je wel ik ben een meid...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:40 schreef DeLux0r2 het volgende:
Ow dear, ow dear, Gelukkig ben je zo'n toffe peer
ik zing ik zing en je bent een lekker dingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
fok!stoepkrijt, fok!stoepkrijt, weet je wel ik ben een meid...
Goh zeg hee, Goh zeg hee.... dat is nog niet eensch zo'n slecht idee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:52 schreef Janetje het volgende:
Ik baal erg, ik baal erg, mijn msn mag op de afvalberg...
nice and fine, nice and fine ik zie het je bent weer offlinequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:52 schreef Janetje het volgende:
Ik baal erg, ik baal erg, mijn msn mag op de afvalberg...
Hey dp.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:58 schreef Oeps_Een_Scheetje het volgende:
PIJNBOOMPIT HOE KOM JE EROP
Oeps_Een_Scheetje, Oeps_Een_Scheetje, je kunt ook gewoon meedoen weetjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:58 schreef Oeps_Een_Scheetje het volgende:
PIJNBOOMPIT HOE KOM JE EROP
dikke scheet dikke scheet hoe kan het dat jij dat altijd zo snel weetquote:
lekker zweten lekker zweten, hij was zen MSN vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
Ha die cer, ha die cer, was je net offline of stond je pc te ver?
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekker zweten lekker zweten, hij was zen MSN vergeten
Koalakots, Koalakots waarom installeer je niet firefox................quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..
Dat heb ik al, dat heb ik al, maar dan doet mn msn geen balquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Koalakots, Koalakots waarom installeer je niet firefox................
mooi tapijt mooi tapijt windows is schijtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan verkeren, het kan verkeren, ik moet Explorer 6 installeren..
hoezo gaar hoezo gaar dit is echt wel raarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat heb ik al, dat heb ik al, maar dan doet mn msn geen bal
msn moet geupdate, msn moet geupdate, zonder dat doet ie echt geen reetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoezo gaar hoezo gaar dit is echt wel raar
Jij bent leuk jij bent leuk ! vind je het erg dat ik op de eerste date al neuk ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:22 schreef mother-mother het volgende:
net uit bed , net uit bed lekker liggen pitten en dan ging die wekker net (pas)
killer_mom killer_mom ja ze is nog niet helemaal wakker en dat is stomquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef Killer_Mom het volgende:
mahammed mohammed, spelen met geweren doe maar in een ander bed
wtf, wtf kijk jij nou maar uit dat ik niet eerder pakquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij bent leuk jij bent leuk ! vind je het erg dat ik op de eerste date al neuk ?
al gedaan al gedaan, dus ga nou maar snel zitten op een gele banaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef Killer_Mom het volgende:
kleine jelle kleine jelle ga eerst eens de korsten van je piemeltje afpellen![]()
kheb msn kheb msn, ik vind het echt schandalig dat ik jou niet beter ken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wtf, wtf kijk jij nou maar uit dat ik niet eerder pak![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef Tique het volgende:
Sommige mensen snappen het niet helemaal geloof ik..
Het woord dat je 2 keer herhaalt moet 3 klinkers lettergrepen hebben.
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoopquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
kheb msn kheb msn, ik vind het echt schandalig dat ik jou niet beter ken.
voeg me toe voeg me toe , ik hou wel van kletsen en dit icoontje is eenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoop![]()
groot oerwoud groot oerwoud, hij zou het moeten bijknippen maar het interesseert hem geen boutquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Killer_Mom het volgende:
16 jaar 16 jaar, denkt dat t kan neuken ook al heeft hij nog geen haar![]()
niet handy niet handy toevoegen wil ik wel , maar gaat nu niequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
voeg me toe voeg me toe , ik hou wel van kletsen en dit icoontje is een![]()
Voeg mij ook maar ff toe als je wilt want:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoop![]()
kattepis kattepis, ik had wat minder moeten zuipen want dat was wel errug misquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:56 schreef Killer_Mom het volgende:
heggeschaar heggeschaar piemol op de grond en zijn schaamhaar dat ligt daar![]()
was t maar zo'n feest , was t maar zo'n feest ik moetgaan cleanen want er is n minibommetje geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:14 schreef mother-mother het volgende:
ok , toedeloe toedeloe iedereen inene pleite dus ga ik trug naar bed want ik ben nog zo moe
bier..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest , was t maar zo'n feest ik moetgaan cleanen want er is n minibommetje geweest![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Meel je msn adres even naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan voeg ik u toe.kijk s bij mn profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |