history x history x tis n leuke film maar bevat zowat geen sexquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:05 schreef LangeJan het volgende:
SuikerpotSuikerpot. Ik leg je op de stoeprand en ik trap je kop kapot.
t rijmt niet, maar t dicht welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef 2dope het volgende:
Rozengeur, rozengeur, ik naai je in je hol en ik pomp je vol met pur
quote:
Rijmt wel!quote:
Wellesquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef Tique het volgende:
Mandarijn, mandarijn, in je mond is het lekker maar in je ogen niet zo fijn!![]()
zequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Doekes het volgende:
Killer_Mom, Killer_Mom, dacht dat ie het leven begrepen had, maar werd toen toch een non.
Pffff, je lijkt wel een wijf...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef Killer_Mom het volgende:
zwemfestijn zwemfestijn, we gingen om te neuken maar t zwemmen was ook fijn.
Dit is de enige goede die ook gebruikt had kunnen worden tot nu toe vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef alsem het volgende:
tuinknipschaar, tuinknipschaar, hier ligt je tong en je vingers liggen daar
Knuppel in snee, knuppel in snee, wees maar blij dat het er een is, want das beter dan twee...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:34 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
non in spee -non in spee, heeft toch liever een knuppel in haar snee
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:39 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Dit is de enige goede die ook gebruikt had kunnen worden tot nu toe vind ik.
Ik zal er maar geen gaan bedenken want dat wordt toch niks.
Owjah als het lomp is kan het grappig zijn maar dat wil niet zeggen dat het altijd grappig is als het lomp is (bv History X).![]()
He, pitten met je donder!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:43 schreef Killer_Mom het volgende:
T vee P - T vee P, alle loser doen er errug graag aan mee
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:46 schreef Tique het volgende:
Medisch wonder, medisch wonder, nou als dat Doekes is dan kunnen we wel zonder!![]()
peperkoek_ peperkoek, je zou niet eens meer weten hoe t moetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:50 schreef Tique het volgende:
Killer_Mom, Killer_Mom, die wil ik wel even rijgen aan mijn Notre Dame!
!!1
D
Met Doekes zonder, met Doekes zonder, dan gaat de hele wereld ten onder!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:46 schreef Tique het volgende:
Medisch wonder, medisch wonder, nou als dat Doekes is dan kunnen we wel zonder!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |