kheb msn kheb msn, ik vind het echt schandalig dat ik jou niet beter ken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wtf, wtf kijk jij nou maar uit dat ik niet eerder pak![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef Tique het volgende:
Sommige mensen snappen het niet helemaal geloof ik..
Het woord dat je 2 keer herhaalt moet 3 klinkers lettergrepen hebben.
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoopquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
kheb msn kheb msn, ik vind het echt schandalig dat ik jou niet beter ken.
voeg me toe voeg me toe , ik hou wel van kletsen en dit icoontje is eenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoop![]()
groot oerwoud groot oerwoud, hij zou het moeten bijknippen maar het interesseert hem geen boutquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Killer_Mom het volgende:
16 jaar 16 jaar, denkt dat t kan neuken ook al heeft hij nog geen haar![]()
niet handy niet handy toevoegen wil ik wel , maar gaat nu niequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
voeg me toe voeg me toe , ik hou wel van kletsen en dit icoontje is een![]()
Voeg mij ook maar ff toe als je wilt want:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoop![]()
kattepis kattepis, ik had wat minder moeten zuipen want dat was wel errug misquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:56 schreef Killer_Mom het volgende:
heggeschaar heggeschaar piemol op de grond en zijn schaamhaar dat ligt daar![]()
was t maar zo'n feest , was t maar zo'n feest ik moetgaan cleanen want er is n minibommetje geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:14 schreef mother-mother het volgende:
ok , toedeloe toedeloe iedereen inene pleite dus ga ik trug naar bed want ik ben nog zo moe
bier..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest , was t maar zo'n feest ik moetgaan cleanen want er is n minibommetje geweest![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:23 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Meel je msn adres even naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan voeg ik u toe.kijk s bij mn profiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |