msn moet geupdate, msn moet geupdate, zonder dat doet ie echt geen reetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoezo gaar hoezo gaar dit is echt wel raar
Jij bent leuk jij bent leuk ! vind je het erg dat ik op de eerste date al neuk ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:22 schreef mother-mother het volgende:
net uit bed , net uit bed lekker liggen pitten en dan ging die wekker net (pas)
killer_mom killer_mom ja ze is nog niet helemaal wakker en dat is stomquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef Killer_Mom het volgende:
mahammed mohammed, spelen met geweren doe maar in een ander bed
wtf, wtf kijk jij nou maar uit dat ik niet eerder pakquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Jij bent leuk jij bent leuk ! vind je het erg dat ik op de eerste date al neuk ?
al gedaan al gedaan, dus ga nou maar snel zitten op een gele banaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef Killer_Mom het volgende:
kleine jelle kleine jelle ga eerst eens de korsten van je piemeltje afpellen![]()
kheb msn kheb msn, ik vind het echt schandalig dat ik jou niet beter ken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wtf, wtf kijk jij nou maar uit dat ik niet eerder pak![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef Tique het volgende:
Sommige mensen snappen het niet helemaal geloof ik..
Het woord dat je 2 keer herhaalt moet 3 klinkers lettergrepen hebben.
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoopquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
kheb msn kheb msn, ik vind het echt schandalig dat ik jou niet beter ken.
voeg me toe voeg me toe , ik hou wel van kletsen en dit icoontje is eenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoop![]()
groot oerwoud groot oerwoud, hij zou het moeten bijknippen maar het interesseert hem geen boutquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Killer_Mom het volgende:
16 jaar 16 jaar, denkt dat t kan neuken ook al heeft hij nog geen haar![]()
niet handy niet handy toevoegen wil ik wel , maar gaat nu niequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
voeg me toe voeg me toe , ik hou wel van kletsen en dit icoontje is een![]()
Voeg mij ook maar ff toe als je wilt want:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ikke ook , ikke ook kijk maar uit want ik "klets" een hele hoop![]()
kattepis kattepis, ik had wat minder moeten zuipen want dat was wel errug misquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:56 schreef Killer_Mom het volgende:
heggeschaar heggeschaar piemol op de grond en zijn schaamhaar dat ligt daar![]()
was t maar zo'n feest , was t maar zo'n feest ik moetgaan cleanen want er is n minibommetje geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:14 schreef mother-mother het volgende:
ok , toedeloe toedeloe iedereen inene pleite dus ga ik trug naar bed want ik ben nog zo moe
bier..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
was t maar zo'n feest , was t maar zo'n feest ik moetgaan cleanen want er is n minibommetje geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |