abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27182631
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef McCarthy het volgende:

[..]

zullen we ook maar meteen al jou linkse knuffelprojecties afschaffen
Mijn linkse knuffelprojecties?

Nou, ik ben benieuwd, brand los, wat wil je eens afschaffen en met welke goede reden?
pi_27182643
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:19 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dus de politiebewaking van Rosenmoller, Kok, de Vries cum suis na de moord op Fortuijn was ook verwerpelijk?
In elk geval overdreven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27182658
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 08:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is de politie er ook om iedere idoot die opruiende uitspraken doet 24/7 te bewaken? Lijtk me toch niet .
Ja. Die is er ook voor idioten. En het gaat natuurlijk niet om een 24/7 bewaking. Die krijgt hij al door de dienst persoonsbeveiliging. De politie is er alleen voor die middag. Voor het handhaven van de orde.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:22:25 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27182660
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

In elk geval overdreven .
hoezo overdreven? eerder logisch en jij weet vanaf je kleffe bureaustoel toch helemaal niet wat er voorkomen is juist door die beveiliging? in dit soort gevallen is voorkomen zeker beter dan genezen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:22:58 #105
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27182681
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Wat gebeurt er als er morgen iemand met een pistool voor je deur staat?

Springt er dan een cordon agenten uit de bosjes rond je huis of moet je eerst de telefoon grijpen om die lui via 112 te pakken te krijgen?
je probeert het te ridiculiseren, als er serieus dreiging is dat iemand uit de bosjes gaat springen verwacht ik op zijn minst dat er af toe eens een poltie auto lanmgsrijdt.

quote:
Ik denk het laatste en dat is dus ook precies wat de heer Wilders mag doen.
hij wordt serieus bedreigt, dat is iets anders dan een onbekende dreiging die opeens opduikt.
quote:
Wil hij meer, dan, nogmaals, betaalt hij dat maar zelf, net als jij zou moeten doen.
[..]

Dat is juist mijn punt. Waarom zou de hoogte van beveiliging van Wilders op kosten van de belastingbetaler hoger moeten zijn dan jouw beveiliging bijvoorbeeld?

Omdat hij meer bedreigt wordt natuurlijk
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_27182761
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:16 schreef McCarthy het volgende:

[..]

zullen we ook maar meteen al jou linkse knuffelprojecties afschaffen
Het geld dat nu in wilbers wordt gestoken zou als ontwikkelingshulp nog meer effect hebben .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:25:57 #107
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27182792
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:35 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Niemand vraagt erom om bedreigd te worden, maar ik zie niet in waarom Wilders op kosten van de belastingbetaler meer bescherming zou mogen krijgen dan andere Nederlandse burgers in een vergelijkbare situatie.
[..]
dat zou ook niet moeten mogen, er zijn echter geen/weinig andere burgers in een vergelijkbare situatie.
Je argumentatie gaat dus niet op.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:26:35 #108
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27182820
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het geld dat nu in wilbers wordt gestoken zou als ontwikkelingshulp nog meer effect hebben .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:26:44 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27182826
quote:

[..]

en daar komen de idiote vergelijkingen weer. omdat een bepaald soort mensen een hekel heeft aan wilders. misschien voel jij je beter op je plek in noord-korea.
pi_27182831
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja. Die is er ook voor idioten. En het gaat natuurlijk niet om een 24/7 bewaking. Die krijgt hij al door de dienst persoonsbeveiliging. De politie is er alleen voor die middag. Voor het handhaven van de orde.
Dus meneer wilders heeft zo'n groot effect op de openbare orde dat er politie inzet nodig is? Dan lijkt politie inzet in de vorm van een arrestatie wegens opruiing me misschien geen heel verkeerd idee.
pi_27182843
quote:

[..]

Dat zou de portemonnee van corrupte ambtenaren meer spekken inderdaad, tenminste als je dat onder 'meer effect' verstaat.
Yeah baby Yeah!
pi_27182846
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef McCarthy het volgende:

je probeert het te ridiculiseren, als er serieus dreiging is dat iemand uit de bosjes gaat springen verwacht ik op zijn minst dat er af toe eens een poltie auto lanmgsrijdt.
Ridiculiseren? Ik stel alleen maar of er dezelfde mate van beveiliging is als jij bedreigt zou worden. Als jij maximaal op "af en toe eens een politieautootje langsrijden" kan rekenen, waarom is dat dan niet voldoende voor dhr. Wilders? Wil hij meer, financiert hij het zelf maar.
quote:
hij wordt serieus bedreigt, dat is iets anders dan een onbekende dreiging die opeens opduikt.
Goed, die "onbekende dreiging" heeft je eerst 100x bedreigt, krijg je dan hetzelfde als Wilders?

Antwoord lijkt me simpel:
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:27:26 #113
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27182864
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:21 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Mijn linkse knuffelprojecties?

Nou, ik ben benieuwd, brand los, wat wil je eens afschaffen en met welke goede reden?
de reden waar jij continue mee aan komt zetten, dat als mensen iets willen dat ze het zelf maar moeten betalen .
pi_27182893
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dus meneer wilders heeft zo'n groot effect op de openbare orde dat er politie inzet nodig is? Dan lijkt politie inzet in de vorm van een arrestatie wegens opruiing me misschien geen heel verkeerd idee.
Hij heeft als volksvertegenwoordiger een zekere vorm van vrijheid van meningsuittiing die preveleert BOVEN opruiing als het binnen de wettelijke perken valt.
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:28:30 #115
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27182908
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef Vhiper het volgende:

Wilders mag best meer beveiliging hebben, maar dan moet ie dat gewoon zelf betalen. Waarom moet ik betalen voor zijn beveiliging als ik niet op dezelfde beveiliging recht heb in een vergelijkbare situatie?
wie zegt dat jij dat niet krijgt?
Als jij serieus bedreigt wordt door 100.00 moslims krijg je echt wel goeie beveiliging hoor.
pi_27182910
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo overdreven? eerder logisch en jij weet vanaf je kleffe bureaustoel toch helemaal niet wat er voorkomen is juist door die beveiliging? in dit soort gevallen is voorkomen zeker beter dan genezen.
Voorkomen is zeker beter dan genezen (misschien dat er ooit weer een kabinet komt dat dit door heeft ).

Maar ik denk dat de betreffende agenten elders meer kunnen voorkomen dan op de markt met wilders.
pi_27182960
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en daar komen de idiote vergelijkingen weer. omdat een bepaald soort mensen een hekel heeft aan wilders. misschien voel jij je beter op je plek in noord-korea.
En die bepaalde soort mensen weet waar de markt in Emmen is !

De paar Turken die in Emmen bij de Enka werkten praten onderhand gewoon Drents hoor .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:30:52 #118
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27182988
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:45 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat in deze discussie?

[..]

En als pietje op de hoek van de straat systeematisch bedreigt wordt door het groepje hangtuig uit de wijk, stel jij dan ook voor daar even diep voor in de buidel te tasten?
JA
pi_27183010
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Voorkomen is zeker beter dan genezen (misschien dat er ooit weer een kabinet komt dat dit door heeft ).

Maar ik denk dat de betreffende agenten elders meer kunnen voorkomen dan op de markt met wilders.
Het heeft ook weinig met effectief beveiligen te maken, het gaat om het idee.

Als ik Bea of Wilders wil vermoorden is dat echt niet zo moeilijk hoor (een andere zaak als je ermee weg wilt komen)
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:32:01 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27183043
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

En die bepaalde soort mensen weet waar de markt in Emmen is !

De paar Turken die in Emmen bij de Enka werkten praten onderhand gewoon Drents hoor .
nee dat "bepaald soort mensen" ben jij oa.
pi_27183079
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef McCarthy het volgende:

[..]

JA
En wa is 'diep' in de buidel tasten?

We spreken nu over een tijdelijke beveiliging van een paar personen, vergelijk die een met de kosten die gepaard gaan met het beveiligen van Bush of de overbodige aanleg van de Betuwe lijn.
Yeah baby Yeah!
pi_27183087
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:28 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij heeft als volksvertegenwoordiger een zekere vorm van vrijheid van meningsuittiing die preveleert BOVEN opruiing als het binnen de wettelijke perken valt.
Ok daar zit wat in. Maar houdt het recht ook in dat je verplicht bent keer op keer, in mijn ogen iig, opruiende uitspraken te doen?
pi_27183092
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef McCarthy het volgende:

[..]

de reden waar jij continue mee aan komt zetten, dat als mensen iets willen dat ze het zelf maar moeten betalen .
Nee, mijn reden is: Als men iets wil wat meer is dan waar de gemiddelde Nederlander zich op kan beroepen, dan moet men dat maar zelf financieren.
pi_27183123
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ok daar zit wat in. Maar houdt het recht ook in dat je verplicht bent keer op keer, in mijn ogen iig, opruiende uitspraken te doen?
Een recht verplicht je tot niets..
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:34:23 #125
119078 McCarthy
communistenjager
pi_27183128
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

vrijheid van meningsuiting wordt zo makkelijk onder tafel geschoven door links FOK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')