quote:De haatzaaierij van lucida c.s.
gepost op: woensdag 2 maart 2005 - 14:15:53
Is snap werkelijk niet wat lucida en trawanten zoeken op een site als deze. El Moumni is het toppunt van verdraagzaamheid vergeleken met deze lieden. Maar wat willen lucida, petra en anna nu eigenlijk. Overal maar verkondingen hoe slecht moslims zijn en dat wij nu al in een kalifaat leven? Is er in hun jeugd iets misgegaan of hebben we het hier over potentiele TBS-klanten. Nederlandse waarden als vrijheid en tolerantie zijn jullie vreemd. Mijn verzoek: stop met het vervuilen van dit forum en rot ajb op naar stormfront of nieuw-rechts.
Willem
Bertus heeft veel vertrouwen in Lucy, Willem blijkbaar niet...quote:Het fascistisch denken van lucinda c.s.
gepost op: woensdag 2 maart 2005 - 16:48:20
Natuurlijk, lucinda gebruikt een bekende debatteertruc. De ontkenning: "Een enkele moslim deugt, een groep niet." Jij doet namelijk precies hetzelfde als andere xenofoben en fascisten, namelijk aan groepsdenken. De staat en ras staan boven het individu en de ene groep is beter dan de andere groep. Dat is het wezen van fascisme.
En gedachtenwisselen met jou op basis van argumenten? Jij hebt allang laten zien dat je daartoe niet in staat bent.
Natuurlijk ga jij je hier met een hoop woorden weer uitdraaien, maar het donkerbruine gedachtengoed kan blijft uit jouw posten walmen.
Ik eindig maar met een oude uitdrukking: "Het ging mis toen we onze buren als Joden gingen zien."
Wat mij betreft rot je fijn op naar de diverse Fortuynfora e.d. waar je lekker xenofoob kan wezen met gelijkgezinden. Maar kap er mee deze website te vervuilen met je haatzaaierij.
Willem
Enfin grappen en grollen daar op die Amsterdamse PvdA-site.quote:Een goede buur is beter dan een verre vriend!...
gepost op: woensdag 2 maart 2005 - 18:50:45
OllieA ben jij het echt? Of heb je vrienden gemaakt?
lucida
En dit schreef de ongelukkige Asscher daar weer op:quote:De oostindische doofstomheid van het 'luisterend' PvdA oor?!...
gepost op: zaterdag 9 april 2005 - 11:44:50
Lodewijk Asscher schreef (per email) aan mij: Beste Lucida, Dank voor je mailtje. Het heeft te maken met tijdsgebrek inderdaad, maar ook met het feit dat de reactieboxen al heel snel vollopen met herhalingen en oeverloos gescheld. Maar ik probeer het wel weer even, en zal ook proberen bij tijd en wijle te reageren op de reacties zelf. Met vriendelijke groet, Lodewijk Asscher a. heb ik sindsdien van de heer Asscher niets meer vernomen. b. heeft hij - of zijn website adjudanten - kennelijk wel de tijd om ontopic reacties zonder noemenswaardige grond, onbesproken te verwijderen. Geloofwaardig? Nee!... Eerlijk? Nee!... Echt de intentie tot een open debat? Nee!... Vertrouwenswaardig? Nee!... Begeesterend? Nee!... Etc., etc. etc... De vraag rijst of de PvdA bestuurderen, die met hun artikeltjes zo opzichtig oproepen tot politiek correcte "monologen", überhaupt wel een luisterend oor hebben voor allerlei kwesties die de burger bezighouden?!... Afgaande op hun autistische houding t.a.v. andersdenkenden, moeten we vaststellen dat dit zogenaamde luisterende oor, pot maar dan ook potdicht zit. Het is dus een gotspe en feitelijk "een ongehoorde vorm" van volksverlakkerij wanneer de PvdA de kiezer voorhoudt - i.t.t. andere politie partijen - zogenaamd wel naar de maatschappelijke signalen te luisteren. lucida
lucida
Asscher is btw een hotemetoot in de Amsterdamse PvdA, die zo graag wil dat lucy zich bij hen aansluit...quote:oostindisch?
gepost op: maandag 11 april 2005 - 14:42:02
Beste Lucida,
Mijn email die je online gezet hebt, vind ik toch niet echt autistisch. Ik liet toen weten waarom de reactiemogelijkheid er soms niet is, en beloofde die mogelijkheid weer even te openen, vandaar "maar ik probeer het wel weer even". En zo is het ook geschied. Ik geef onmiddellijk toe dat ik niet altijd (snel) reageer op de reacties. Maar om daar zulke conclusies uit te trekken, gaat wel erg ver.
Lodewijk Asscher
Nou ik denk dat er de laatste tijd niet zoveel topics meer zijn om überhaupt een zinnige bijdrage aan te leveren, eerlijk gezegd. Het is allemaal wat te extreem en bezijden de realiteit gegaan op Pol wmb, bovendien op Fok! heb ik ook andere interesses dan alleen POL of C&H. Het is uiteraard op zich legitiem om vervolgens de vraag te stellen waarom ik zo gebrand ben op Lucy en sjuuun. Ik denk toch dat het te maken heeft met het aan de kaak stellen van een bepaalde vorm van hypocrisie, naast dat ik, sue me, een inbreed hekel heb aan Holocaustontkenners. Mea culpa wat dit laatste betreft.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 03:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ryan, waarom loop je de hele tijd te vissen? Is het niet zinvoller om eens een productieve bijdrage te leveren aan een discussie in pol?
Ik ook, neem er nog 1, morgen 9 uur eruit, kan dus nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 03:50 schreef Harry_Sack het volgende:
dit valt gewoon niet diagonaal te lezen
Oeps, I've gone crosseyed![]()
zo is dat, morgen weer op !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 03:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook, neem er nog 1, morgen 9 uur eruit, kan dus nog.
Goede morgen, Ik denk dat het botte afgunst is gecombineerd met een nimmer aflatende zucht naar goedkope sensatie, waarmee Ryan3 zijn dagelijkse leegte tracht te vullen. Hetzelfde geldt ook voor Ollie-A-Wiesenthal - een beetje artistiek aangelegd maar een kunstenaar van niets.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 03:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Ryan, waarom loop je de hele tijd te vissen? Is het niet zinvoller om eens een productieve bijdrage te leveren aan een discussie in pol?
Goede morgen Yvonne,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef yvonne het volgende:
En ik wacht nog op een stuk van Lucida, was de voorwaarde van de unban.
Overigens ben ik het met je eens dat de trivialite toeschrijvingen (tt) van Ryan3 in Pol inderdaad saai beginnen te worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:37 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, we beginnen niet weer hè,
verzin iets anders, dit wordt saai
Mooi zo, ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:48 schreef lucida het volgende:
[..]
Goede morgen Yvonne,
Trouwens Yvonne als ik dat stuk schrijf plaats ik het op jouw eigen site, om ruis en andere trivialiteiten zo veel mogelijk uit te sluiten.![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:09 schreef Stali. het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
Kan ik nu voorzichtig de conclusie trekken dat Lucida een mooi verhaaltje bij Yvonne heeft opgehangen dat hij ons allen daadwerkelijk iets te melden heeft, hij drie weken de tijd heeft gehad om dit voor te bereiden maar nu nog steeds geen stukje uit zijn mouw weet te schudden en nu maar even de toezegging doet dat hij zijn recapitulatietopic op een 1e wereldoorlog site zal plaatsen?
Ik zie dit als verplicht een opstel schrijven en blijkbaar over de 1e wereldoorlog want hij gaat het op jouw site plaatsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef yvonne het volgende:
En ik wacht nog op een stuk van Lucida, was de voorwaarde van de unban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |