abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27173622
Verrek zeg je bent er nog??? .
I´m back.
pi_27173679
Hier een andere quote over onze noeste arbeider:
quote:
De haatzaaierij van lucida c.s.
gepost op: woensdag 2 maart 2005 - 14:15:53

Is snap werkelijk niet wat lucida en trawanten zoeken op een site als deze. El Moumni is het toppunt van verdraagzaamheid vergeleken met deze lieden. Maar wat willen lucida, petra en anna nu eigenlijk. Overal maar verkondingen hoe slecht moslims zijn en dat wij nu al in een kalifaat leven? Is er in hun jeugd iets misgegaan of hebben we het hier over potentiele TBS-klanten. Nederlandse waarden als vrijheid en tolerantie zijn jullie vreemd. Mijn verzoek: stop met het vervuilen van dit forum en rot ajb op naar stormfront of nieuw-rechts.
Willem
I´m back.
pi_27173692
quote:
Het fascistisch denken van lucinda c.s.
gepost op: woensdag 2 maart 2005 - 16:48:20

Natuurlijk, lucinda gebruikt een bekende debatteertruc. De ontkenning: "Een enkele moslim deugt, een groep niet." Jij doet namelijk precies hetzelfde als andere xenofoben en fascisten, namelijk aan groepsdenken. De staat en ras staan boven het individu en de ene groep is beter dan de andere groep. Dat is het wezen van fascisme.

En gedachtenwisselen met jou op basis van argumenten? Jij hebt allang laten zien dat je daartoe niet in staat bent.

Natuurlijk ga jij je hier met een hoop woorden weer uitdraaien, maar het donkerbruine gedachtengoed kan blijft uit jouw posten walmen.

Ik eindig maar met een oude uitdrukking: "Het ging mis toen we onze buren als Joden gingen zien."

Wat mij betreft rot je fijn op naar de diverse Fortuynfora e.d. waar je lekker xenofoob kan wezen met gelijkgezinden. Maar kap er mee deze website te vervuilen met je haatzaaierij.
Willem
Bertus heeft veel vertrouwen in Lucy, Willem blijkbaar niet...
I´m back.
pi_27173706
Vervolgens ontwaart onze vrijdenker zelfs OllieA in die text op de PvdA-site, hoezo paranoïde???:
quote:
Een goede buur is beter dan een verre vriend!...
gepost op: woensdag 2 maart 2005 - 18:50:45

OllieA ben jij het echt? Of heb je vrienden gemaakt?
lucida
Enfin grappen en grollen daar op die Amsterdamse PvdA-site.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ryan3 op 20-05-2005 03:09:55 ]
I´m back.
pi_27173749
Zo beantwoordde lucy de door hem aangehaalde vriendelijke mail van Asscher, die even verhinderd was:
quote:
De oostindische doofstomheid van het 'luisterend' PvdA oor?!...
gepost op: zaterdag 9 april 2005 - 11:44:50

Lodewijk Asscher schreef (per email) aan mij: Beste Lucida, Dank voor je mailtje. Het heeft te maken met tijdsgebrek inderdaad, maar ook met het feit dat de reactieboxen al heel snel vollopen met herhalingen en oeverloos gescheld. Maar ik probeer het wel weer even, en zal ook proberen bij tijd en wijle te reageren op de reacties zelf. Met vriendelijke groet, Lodewijk Asscher a. heb ik sindsdien van de heer Asscher niets meer vernomen. b. heeft hij - of zijn website adjudanten - kennelijk wel de tijd om ontopic reacties zonder noemenswaardige grond, onbesproken te verwijderen. Geloofwaardig? Nee!... Eerlijk? Nee!... Echt de intentie tot een open debat? Nee!... Vertrouwenswaardig? Nee!... Begeesterend? Nee!... Etc., etc. etc... De vraag rijst of de PvdA bestuurderen, die met hun artikeltjes zo opzichtig oproepen tot politiek correcte "monologen", überhaupt wel een luisterend oor hebben voor allerlei kwesties die de burger bezighouden?!... Afgaande op hun autistische houding t.a.v. andersdenkenden, moeten we vaststellen dat dit zogenaamde luisterende oor, pot maar dan ook potdicht zit. Het is dus een gotspe en feitelijk "een ongehoorde vorm" van volksverlakkerij wanneer de PvdA de kiezer voorhoudt - i.t.t. andere politie partijen - zogenaamd wel naar de maatschappelijke signalen te luisteren. lucida
lucida
En dit schreef de ongelukkige Asscher daar weer op:
quote:
oostindisch?
gepost op: maandag 11 april 2005 - 14:42:02

Beste Lucida,

Mijn email die je online gezet hebt, vind ik toch niet echt autistisch. Ik liet toen weten waarom de reactiemogelijkheid er soms niet is, en beloofde die mogelijkheid weer even te openen, vandaar "maar ik probeer het wel weer even". En zo is het ook geschied. Ik geef onmiddellijk toe dat ik niet altijd (snel) reageer op de reacties. Maar om daar zulke conclusies uit te trekken, gaat wel erg ver.
Lodewijk Asscher
Asscher is btw een hotemetoot in de Amsterdamse PvdA, die zo graag wil dat lucy zich bij hen aansluit...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 20-05-2005 03:12:54 ]
I´m back.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 03:20:57 #231
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_27173821
Zo, daar ben ik weer.

Ryan, waarom loop je de hele tijd te vissen? Is het niet zinvoller om eens een productieve bijdrage te leveren aan een discussie in pol?
pi_27174018
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 03:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo, daar ben ik weer.

Ryan, waarom loop je de hele tijd te vissen? Is het niet zinvoller om eens een productieve bijdrage te leveren aan een discussie in pol?
Nou ik denk dat er de laatste tijd niet zoveel topics meer zijn om überhaupt een zinnige bijdrage aan te leveren, eerlijk gezegd. Het is allemaal wat te extreem en bezijden de realiteit gegaan op Pol wmb, bovendien op Fok! heb ik ook andere interesses dan alleen POL of C&H. Het is uiteraard op zich legitiem om vervolgens de vraag te stellen waarom ik zo gebrand ben op Lucy en sjuuun. Ik denk toch dat het te maken heeft met het aan de kaak stellen van een bepaalde vorm van hypocrisie, naast dat ik, sue me, een inbreed hekel heb aan Holocaustontkenners. Mea culpa wat dit laatste betreft.

Kijk, zulke zich rechtschapen voordoende types als sjuuun & Lucy funderen hun argumentatie ten laatste reste op een soort gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving door (s)links, een soort complot dus. Ze kunnen dit echter niet aantonen (in een topic daarover in WFL in het verleden) en maken in deze en andere topics gebruik van een hele stoet van klonen om de discussie via pluimstrijkerij, ad hominems, " good cop, bad cop" -spelletjes en wat dies meer zij naar hun hand te zetten - wat overigens zonder dat wij wisten dat het klonen betroffen in dat WFL-topic niet lukte...

Politiek, geschiedenis etc. zijn geen natuurwetenschappen: wetenschappers daarin moeten echt hun uiterste best doen om zaken te vinden die door iedereen min of meer worden geaccepteerd als uitgangspunt of referte. Wat doen deze twee heren ze halen alles overhoop, zetten alles op hun kop - zelfs de Holocaust heeft nooit plaatsgevonden en Eichmann heeft gewoon wat hand- en spandiensten verricht - en presenteren dit als (hun) Waarheid met grote 'W'. Een Waarheid die anderen nooit gezien hebben, omdat het nu eenmaal geen zogenaamde vrijdenkers waren zoals zij. Wat blijkt evenwel: hun argumentatie berust ook op hun eigen kleine copmplottheorietje, die daarbij ook nog eens onhoudbaar is. Wat voor debatten krijg je hier door, denk je??? Schertsdebatten???

Daarnaast blijkt Lucy een homohatende homo te zijn, iemand die 20 jaar werkloos was en nu een gesubsidieerde baan heeft (wrs) en afgeeft op de zwakkeren in de maatschappij, iedere discussie zowat met hun kloontjes werd beïnvloed etc. etc. Bah.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 20-05-2005 04:02:23 ]
I´m back.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 03:50:16 #233
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27174033
dit valt gewoon niet diagonaal te lezen

Oeps, I've gone crosseyed
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27174054
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 03:50 schreef Harry_Sack het volgende:
dit valt gewoon niet diagonaal te lezen

Oeps, I've gone crosseyed
Ik ook, neem er nog 1, morgen 9 uur eruit, kan dus nog.
I´m back.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 03:55:04 #235
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27174070
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 03:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ook, neem er nog 1, morgen 9 uur eruit, kan dus nog.
zo is dat, morgen weer op !
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27174081
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 03:55 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

zo is dat, morgen weer op !
Om 9 uur ja.
I´m back.
pi_27174086
Vraag is wel intrinsiek of dit fatsoenspopulisme is natuurlijk...
I´m back.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 07:14:17 #238
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27174374
Jeuteremina! Deus.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 20 mei 2005 @ 08:10:03 #239
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:23:16 #241
85889 lucida
équilibre
pi_27175632
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 03:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zo, daar ben ik weer.

Goede morgen, Ik denk dat het botte afgunst is gecombineerd met een nimmer aflatende zucht naar goedkope sensatie, waarmee Ryan3 zijn dagelijkse leegte tracht te vullen. Hetzelfde geldt ook voor Ollie-A-Wiesenthal - een beetje artistiek aangelegd maar een kunstenaar van niets. .
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  Admin vrijdag 20 mei 2005 @ 09:37:59 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27175943
Ja hoi, we beginnen niet weer hè,
verzin iets anders, dit wordt saai
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 20 mei 2005 @ 09:38:34 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27175957
En ik wacht nog op een stuk van Lucida, was de voorwaarde van de unban.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 20 mei 2005 @ 09:48:48 #244
85889 lucida
équilibre
pi_27176215
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef yvonne het volgende:
Goede morgen Yvonne,

Eerst het werk dan het meisje!. Maar mijn recapitulatie komt eraan! Nou maar hopen dat ik dan gevrijwaard blijf van de horzelcultuur. Want als ik steeds allerlei aantijgingen en toeschrijvingen moet weerleggen, snap jij ook wel dt ik maar met moeite aan het échte werk toekom. Trouwens Yvonne als ik dat stuk schrijf plaats ik het op jouw eigen site, om ruis en andere trivialiteiten zo veel mogelijk uit te sluiten.
het is zoals het is
non-conforming link
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:52:34 #245
85889 lucida
équilibre
pi_27176314
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:37 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, we beginnen niet weer hè,
verzin iets anders, dit wordt saai
Overigens ben ik het met je eens dat de trivialite toeschrijvingen (tt) van Ryan3 in Pol inderdaad saai beginnen te worden.
het is zoals het is
non-conforming link
  Admin vrijdag 20 mei 2005 @ 09:52:48 #246
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27176323
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:48 schreef lucida het volgende:

[..]

Goede morgen Yvonne,

Trouwens Yvonne als ik dat stuk schrijf plaats ik het op jouw eigen site, om ruis en andere trivialiteiten zo veel mogelijk uit te sluiten.
Mooi zo, ik wacht geduldig af

pi_27176834
Even voor de duidelijkheid:

Kan ik nu voorzichtig de conclusie trekken dat Lucida een mooi verhaaltje bij Yvonne heeft opgehangen dat hij ons allen daadwerkelijk iets te melden heeft, hij drie weken de tijd heeft gehad om dit voor te bereiden maar nu nog steeds geen stukje uit zijn mouw weet te schudden en nu maar even de toezegging doet dat hij zijn recapitulatietopic op een 1e wereldoorlog site zal plaatsen?
  Admin vrijdag 20 mei 2005 @ 10:10:06 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27176853
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:09 schreef Stali. het volgende:
Even voor de duidelijkheid:

Kan ik nu voorzichtig de conclusie trekken dat Lucida een mooi verhaaltje bij Yvonne heeft opgehangen dat hij ons allen daadwerkelijk iets te melden heeft, hij drie weken de tijd heeft gehad om dit voor te bereiden maar nu nog steeds geen stukje uit zijn mouw weet te schudden en nu maar even de toezegging doet dat hij zijn recapitulatietopic op een 1e wereldoorlog site zal plaatsen?
Nee hoor

pi_27176919
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef yvonne het volgende:
Ik zie dit als verplicht een opstel schrijven en blijkbaar over de 1e wereldoorlog want hij gaat het op jouw site plaatsen.

Ik ben erg benieuwd naar Lucida's waardige recapitulatietopic, dit kondigde hij gisteren theatraal aan maar het topic komt maar niet. .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:25:10 #250
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')