ik zit op stage is het ook op de radioquote:
nou, je mist niks, behalve mooi tennis van Safinquote:
owkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:57 schreef mitt het volgende:
[..]
nou, je mist niks, behalve mooi tennis van Safin![]()
Ow, God, de ballo rollende r? Zeg dat het niet waar is?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Na bijna 5 jaar Delft zijn mijn 'scherpe' Limburgse kantjes toch wat verdwenen.
Sluiter breakt zowaar terug, dankzij Safin hoorquote:
Nee nee, zo erg is het nou ook alweer niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow, God, de ballo rollende r? Zeg dat het niet waar is?
Pffjieuw. Tsja, met studenten in Delft weet je het nooit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee nee, zo erg is het nou ook alweer niet.
idd, ga maar met je rug naar de tv zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wint ie toch even mooi de tweede set terwijl ik het even niet kan zien
*niet meer kijkt
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Tja tennis kijken vanaf je werk is een beetje lastig
het meeste via mittquote:
Maria Sanchez Lorenzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tennis interesseert me vrij weinig...
Wie was trouwens die blonde Spaanse die tegen Myskina stond te ballen?
Aha, wist ik niet. Had nog nooit van d'r gehoord, maar een blonde Spaanse valt wel op natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Maria Sanchez Lorenzo
speelt zelfs wel eens in de Nederlandse competitie.
Lijkt me niet, ze is niet echt bekendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Aha, wist ik niet. Had nog nooit van d'r gehoord, maar een blonde Spaanse valt wel op natuurlijk.Is er al een B&H-topic over haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |