Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Tja tennis kijken vanaf je werk is een beetje lastig
het meeste via mittquote:
Maria Sanchez Lorenzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tennis interesseert me vrij weinig...
Wie was trouwens die blonde Spaanse die tegen Myskina stond te ballen?
Aha, wist ik niet. Had nog nooit van d'r gehoord, maar een blonde Spaanse valt wel op natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Maria Sanchez Lorenzo
speelt zelfs wel eens in de Nederlandse competitie.
Lijkt me niet, ze is niet echt bekendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Aha, wist ik niet. Had nog nooit van d'r gehoord, maar een blonde Spaanse valt wel op natuurlijk.Is er al een B&H-topic over haar?
Ik had nog nooit gezien dat er een tennisbal op die foto stond.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:04 schreef popolon het volgende:
Wat een kleine tennisbal.
Da's niet gezond volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef popolon het volgende:
Was het eerste wat me opviel.
ik keek eerst naar die andere 2 ronde dingenquote:
Mij ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef popolon het volgende:
Was het eerste wat me opviel.
idd mn eerste gedachte was ze heeft t koud, maarja aan de rest van de foto te zien is dat ook weer niet waarquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef At_Fundum het volgende:
Fijn, vandaag psychologische tests in het café, het eerste wat ik zag was een tepel
kwaliteit idd geen vereiste, kijk maar naar Anna K.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef placebeau het volgende:
Stijve tepels zijn inherent aan het vrouwentennis.
Volgens mij is dat een richtlijn of zo, waaraan vrouwen moeten gehoorzamen, net zoals de korte rokjes.
sinds 2 minuten wel ja.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd mn eerste gedachte was ze heeft t koud, maarja aan de rest van de foto te zien is dat ook weer niet waar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |