kwaliteit idd geen vereiste, kijk maar naar Anna K.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef placebeau het volgende:
Stijve tepels zijn inherent aan het vrouwentennis.
Volgens mij is dat een richtlijn of zo, waaraan vrouwen moeten gehoorzamen, net zoals de korte rokjes.
sinds 2 minuten wel ja.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd mn eerste gedachte was ze heeft t koud, maarja aan de rest van de foto te zien is dat ook weer niet waar
quote:
Ze is gewoon erg hitsig. Nog meer van dit soort foto's?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd mn eerste gedachte was ze heeft t koud, maarja aan de rest van de foto te zien is dat ook weer niet waar
Ze slaat volledig mis want de tennisbal is linksonderquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat viel jou het eerste op dan? Ben ik dan wel weer benieuwd naar.
Suikerspinquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo thuis in die termen
Heb je ook underspin?
Hopen dat het een beetje lukt dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Suikerspin
Ehm, ik werk vrijwillig op de ICT afdeling van Calvin College mitt, m'n werkvergunning komt in Juni dus dan kan ik 'echt' werk zoeken
Mag ik hopen ja, anders was het 3 maanden wormen vangenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:34 schreef popolon het volgende:
M'n vrouw heeft een 'redelijk' goede baan.
Het zal voor mij ook afkicken worden als de giro erop zitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:03 schreef popolon het volgende:
'tIs wel even wennen nu er niet elke avond basketball op televisie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |