GIJSSSSSSSSSSSS heb je nog een tip voor me voor een goed boek???quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef Bastard het volgende:
Is het hier te doen?
je hebt tegenwoordig ook leuke bij de intertoysquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:56 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Price:
$118.99
eehhhhhh 25 juli ben ik jarig
Ik ga zo lekker voor je koken poepiequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef O-Ren het volgende:
Brown is van het weekend weg
Zaterdag bij Surfer eten
Zondag bij Cho
Lekker geregeld weer
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker voor je koken poepie![]()
ik ga heeeeeeeeerlijk motorrijdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:15 schreef O-Ren het volgende:
Brown is van het weekend weg
Zaterdag bij Surfer eten
Zondag bij Cho
Lekker geregeld weer
Het regent, het regent....de pannetjes worden natquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga heeeeeeeeerlijk motorrijden![]()
![]()
hopen dat het mooi weer is![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Godverquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/toys/69de/
GIJSSSS.... dit is echt een MUST HAVE!!!!! 93 euriequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
ThinkGeek is not responsible should any customers who purchase this Lightsaber turn to the dark side. Nor are we responsible should you not contain sufficient Mitochlorians in your blood system to engage the force without reckless abandon.
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
ThinkGeek is not responsible should any customers who purchase this Lightsaber turn to the dark side. Nor are we responsible should you not contain sufficient Mitochlorians in your blood system to engage the force without reckless abandon.
![]()
leekquote:
Mond Gijs. Mijn lightsaber is groter dan de jouwequote:
Ik zal mijn lightsaber eens droog inbrengen bij jequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mond Gijs. Mijn lightsaber is groter dan de jouwe
Ja heb ik liggen, kwam er even niet van om die te gaan lezen, schijnt vergelijkbaar te zijn akls boeken van brown.. Ben ander boek gaan lezen, over mayakalenders (non-fictie)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSS heb je nog een tip voor me voor een goed boek???
zat te denke aan "Venitaans Geheim" ??? ken je die??
ja inderdaad.... hoe heet dat boek ook alweer waar je mee bezig bent? 2012quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik liggen, kwam er even niet van om die te gaan lezen, schijnt vergelijkbaar te zijn akls boeken van brown.. Ben ander boek gaan lezen, over mayakalenders (non-fictie)
WHAHAHAHAHAHHAHAHAAquote:
Als je je het tegen mij hebt, mag je nooooooooiiiiiit meer aan mijn buik zittenquote:
maarre..... jij bent toch zondag ook gewoon thuisquote:
Neeeeeeee ... dat zou ik toch nooit tegen jou zeggen!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je je het tegen mij hebt, mag je nooooooooiiiiiit meer aan mijn buik zitten
Uhuhquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
of is die dunne alleen met mijn schatje![]()
Alleen met Cho hoop ik... Quin werken en jij ver weg in Duitsland...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maarre..... jij bent toch zondag ook gewoon thuis![]()
of is die dunne alleen met mijn schatje
![]()
Een lightsaber heerstquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:34 schreef kepler het volgende:
Lightsabersjullie moeten zeker wat compenseren
Nee man... we redden de republiek van de ondergang!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:34 schreef kepler het volgende:
Lightsabersjullie moeten zeker wat compenseren
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
ik ben 2 kilo aangekomenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een lightsaber heerst,........... EN is breder dan jouw borstkas
Respect.... ik wat meer maar we gaan de goede kant opquote:
wat voor dieet volg jij? Ik eet gewoon alles op wat ik tegenkom, maar het werkt niet echt goed. 2 kg is niet veel namelijk...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect.... ik wat meer maar we gaan de goede kant op
doe je het wel save enzo gijs??quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef Chocobo het volgende:
Wandeling, met Daan spelen,.... eten, drinken... wie weet wat nog meer Brown
Gijs......... ik hou van jou en je vrouw....quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe je het wel save enzo gijs??ik wil halfbloedjes nl
Gaat nergens over, maar het is zo grappigquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:34 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Noot,... ze zijn echt helemaal gestoord geworden in het Revo topic.... kom daar maar even niet meer
Nu is het niet grappig meer !quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat nergens over, maar het is zo grappigMensen moeten gewoon wachten op Spaceworld oid, dan zal er meer duidelijk gemaakt worden.
Ironisch is een beter woord.quote:
Ik koop nu al zeker geen Revo omdat ik niet met die mensen geassocieerd wens te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ironisch is een beter woord.
Gijs, jij bent nog de grootste Dramaqueen in de gamesindustriequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik koop nu al zeker geen Revo omdat ik niet met die mensen geassocieerd wens te worden.
Mensen die ICO vinden zuigen moeten hun mond houden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, jij bent nog de grootste Dramaqueen in de gamesindustrie
WHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, jij bent nog de grootste Dramaqueen in de gamesindustrie
Mensen die Forza kopen terwijl ze weten dat ze het niet tof vinden hebben wel recht van spreken zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mensen die ICO vinden zuigen moeten hun mond houden.
Die doet pijn Gijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen die Forza kopen terwijl ze weten dat ze het niet tof vinden hebben wel recht van spreken zeker?
"Ik krijg het GT gevoel weer"
Sorry Gijsquote:
quote:
Nog een miskoopquote:Bril is beter dan lenzen of laseroperatie
GRONINGEN - Een bril geeft beter zicht dan contactlenzen, geïmplanteerde lenzen of laseroperaties. Dat zegt de Groningse oogarts Ying-Khay Nio donderdag na een onderzoek aan het Universitair Medisch Centrum Groningen. De nieuwere oogtechnieken leveren weliswaar een scherper beeld op, maar kunnen de scherptediepte verminderen. Ook zijn de hersenen lang niet altijd berekend op onnatuurlijk scherpe afbeeldingen.
Nio deed oogmetingen in Groningen bij gezonde proefpersonen en bij patiënten die een operatie hadden ondergaan voor staar of bijziendheid. Hij verrichtte daarnaast als eerste ook metingen aan ogen die niet scherp gesteld zijn, en dus uit focus zijn. Daardoor kon hij een verband leggen tussen bepaalde optische afwijkingen in het oog en het hebben van scherptediepte na een oogcorrectie.
Het oog vertoont van nature subtiele optische afwijkingen, die de beeldkwaliteit verslechteren. Het wegwerken van deze afwijkingen met laserbehandelingen of oogoperaties brengt echter risico's met zich mee, blijkt uit het onderzoek van Nio. Zo kan de scherptediepte afnemen. " Mensen die geen scherptediepte hebben, zien maar op één afstand scherp ", zegt Nio. "Alles daar vlak voor of vlak achter is relatief wazig." Voor oudere mensen vormt het verlies van scherptediepte al snel een handicap.
Als de operatie wel slaagt, levert dit zulke scherpe afbeeldingen op, dat hersenen en netvlies deze niet meer afdoende kunnen verwerken, stelt Nio. Het brein heeft zich tijdens de evolutie juist aangepast aan een minder gedetailleerde afbeelding van de buitenwereld, aldus de onderzoeker. Een van de mogelijke gevolgen is onderbemonstering. Een bekend voorbeeld van dit fenomeen is het schijnbaar achteruitdraaien van wielen, terwijl de auto of trein juist vooruit rijdt.
Toch hebben de nieuwste zichtverbeterende technieken volgens Nio wel een toekomst. Volgens de onderzoeker kunnen de subtiele optische afwijkingen namelijk gebruikt worden om het zicht als geheel te verbeteren. Dan zullen de laser- en operatietechnieken wel eerst verbeterd moeten worden, want op dit moment zijn ze nog niet 100 procent succesvol, aldus Nio.
Spel was nou ook niet echt denderend Gijsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mensen die ICO vinden zuigen moeten hun mond houden.
Hoorde het vanmorgen bij Evers...quote:
Gijs... die vogel is al 6 jaar dood johquote:
WHAHAHAHAHAHA serieusquote:
Naja, jullie lezen echt selectief zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Chocobo het volgende:
Hij heeft een punt Strol.... je bent deze E3 heel theatraal. Alles zuigt bijna... PS3 lijkt op een broodtrommel met banaan, Revolutie is geen revolutie etc etc.... wacht nou even af joh penis
NAJAAAAquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naja, jullie lezen echt selectief zeg.
Ik ben een heleboel games aan het hypen. Ook de nieuwe generatie consoles hebben mij interesse.
Doe eens stil.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Dope_Nexium het volgende:
Dat zegt de Groningse oogarts Ying-Khay Nio
Waren zijn ouders niet Meindert en Truus Nio?
quote:
Wat een bullsh*it.quote:
Die was zo sterk inderdaad ... moest er echt om lachen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen die Forza kopen terwijl ze weten dat ze het niet tof vinden hebben wel recht van spreken zeker?
"Ik krijg het GT gevoel weer"
Loopt je internet achteruit danquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb lastMijn internet gaat zo snel als Cho in Forza
Ja joh, grappig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die was zo sterk inderdaad ... moest er echt om lachen..
Eerst savonds.. he lekker, het gt gevoel weer..
volgende dag
Kheb hem verkocht, voor TW.. die andere (want hij kon niet wachten op zn bestelling) gaat weer terug
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb lastMijn internet gaat zo snel als Cho in Forza
quote:
Het is net mij en Forza.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:04 schreef silver-surfer het volgende:
Karen heeft er 2 bij Wehkamp vandaan.. en de 1e is al weer terug geloof ik...
Zooooooooooooooo ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuck...
http://www.steakandcheese.com/content/detail.asp?ID=18998&type=1&page=1
Quinny, NIET kijken.Al zou ik het B. wel gunnen.
Nee Gijs,.... zij probeert de bikini welquote:
ik moet mijn baardpost aantal hoog houdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA serieus
jij bent echt de überbaarden poster hier![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuck...
http://www.steakandcheese.com/content/detail.asp?ID=18998&type=1&page=1
Quinny, NIET kijken.Al zou ik het B. wel gunnen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:07 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs,.... zij probeert de bikini wel
uhuhquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrijdagavond 7 uur achter elkaar gegamed Gijs.
Kind kreeg klappen van mequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zooooooooooooooo ...
Dat die ouders dat toelaten is me een raadsel hoor...
Ik zou hem in mijn achtertuin begraven.quote:
er zijn ook ziektes die dit veroorzaken, het ECHTE adhd is er 1 van. En dan niet dat adhd wat ieder kind nu heeft als ze een beetje veel energie hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou hem in mijn achtertuin begraven.
Zoiets gaat toch geleidelijk? Dat laat je toch niet zover komen?
inderdaad, toen ik in amerika bij dat kamp werkte hadden we er ook zo eentje in de groep zitten. Dat kind maakte zijn ouders helemaal gek, er viel echt niks met dat kind te beginnen. Zo sneu voor die ouders....quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
er zijn ook ziektes die dit veroorzaken, het ECHTE adhd is er 1 van. En dan niet dat adhd wat ieder kind nu heeft als ze een beetje veel energie hebben
Ik zit volgend weekend in Luxemburg met de motorquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Hele hype. Na de teleurstellende persconferentie kwamen er geruchten dat Nintendo de ware onthulling tot het einde van de E3 bewaart. Overal werden codes en verwijzingen gevonden om het aan te tonen. Uitslag van de code was 19 mei om 19:00 uur (Nederlandse tijd). In GAM zijn er al 11 topic mee volgeluld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:38 schreef Bastard het volgende:
Wat is er met die revo, ik mis wat geloof ik
Verander Dan Brown in Reginald Fills Aime en het is een 8quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste photoshop. Inspiratie gevonden in het Revo-topic. Cijfer?
[afbeelding]
Originaliteit: 8quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste photoshop. Inspiratie gevonden in het Revo-topic. Cijfer?
[afbeelding]
Dus kort gezegd nog steeds geen nieuwe games ook.. Mario party 80, RE 56, etc.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hele hype. Na de teleurstellende persconferentie kwamen er geruchten dat Nintendo de ware onthulling tot het einde van de E3 bewaart. Overal werden codes en verwijzingen gevonden om het aan te tonen. Uitslag van de code was 19 mei om 19:00 uur (Nederlandse tijd). In GAM zijn er al 11 topic mee volgeluld.
Ja hoor, had geen andere testosteron post verwachtquote:
Net zoals die douche foto zekerquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef ChOas het volgende:
Goeienavond!!!
Heb jij toevallig een kopje suiker?quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsje... wat heb jij aan Struisvogels router aangepast ? Ik heb namelijk een modem/router die soms wel en soms niet in lobbies van Xboxlive kan connecten.... er is vast iets niet goed
Je weet toch toch wij altijd zoetjes gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een kopje suiker?
Dat topic !!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Had Struik ook... heb even een paar porten geforward, en toen werkte het perfect. Wat voor router heb je ?
Oh, spannend Nintendo topic trouwens!
Brown:quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zit volgend weekend in Luxemburg met de motor
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Cho aktie
Vanmiddag lekker een bakje koffie met Surfer in de rokersruimte van het gebouw. Hmmm,... wat proef ik hier... Ik spuugde wat uit. Er lag een zwart vlekje op de tafel. WTFhet is een mier. Hmmm,.. ja kan gebeuren.
Nog een bakkie genomen,........ hmm,.. klonterig af en toe. Nu net met een andere collega in mijn avonddienst nog een bakkie genomen. Weer voel ik wat. NOG EEN MIER![]()
![]()
Cho kijkt eens goed in zijn koffie......... en vind..... jawel. Zeker 30 dode mieren.
Ik heb dus al 3 bakjes mieren op![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meeeeen je niet...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Cho aktie
Vanmiddag lekker een bakje koffie met Surfer in de rokersruimte van het gebouw. Hmmm,... wat proef ik hier... Ik spuugde wat uit. Er lag een zwart vlekje op de tafel. WTFhet is een mier. Hmmm,.. ja kan gebeuren.
Nog een bakkie genomen,........ hmm,.. klonterig af en toe. Nu net met een andere collega in mijn avonddienst nog een bakkie genomen. Weer voel ik wat. NOG EEN MIER![]()
![]()
Cho kijkt eens goed in zijn koffie......... en vind..... jawel. Zeker 30 dode mieren.
Ben straks ook nog ff online!! ....quote:
Cho aktie
![]()
Uit welke automaat is het gijs?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Spuug net weer een mier uitCollega wordt misselijk !
Cho aktie
![]()
Dat zou die jou vertellenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uit welke automaat is het gijs?![]()
![]()
Zeg ik niet....quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uit welke automaat is het gijs?![]()
![]()
Hetzelfde apparaat,....... denk niet dat mieren onderscheid maken in waar ze gaan zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:11 schreef Quinny het volgende:
Oh nee surfer drinkt geen koffie, he wat jammer nou![]()
Die apparaten worden zeker door een neger schoongemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg ik niet....
Ik zou ook eigenlijk iedereen een mailtje moeten sturen, want ik denk dat er honderden mieren in het apparaat zitten, maar dat doe ik ook niet![]()
Tevens ligt ik de office manager ook niet in
He wat een heerlijk idee. Surfer die morgen niets durft te drinkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hetzelfde apparaat,....... denk niet dat mieren onderscheid maken in waar ze gaan zitten
Triest...erg triest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Nou het is waar.... Nintendo heeft niks gepresenteerd alhoewel Miyamoto daar anders over denkt
Shigeru Miyamoto: At our presentation this year I think we were able to show a lot of content, so that was good. Right now in Japan we are engaged in a lot of DS challenges, trying to do a lot of things with that, and I think we were able to show you what we've been doing with the DS.
Tevens geen Mario 128 op Cube..... ook in onze kont geneukt dusDit is idd het einde van Nintendo.... koop de nieuwe machine wel als er ooit een Mario of Zelda game op komt
Nu,... nu het officieel is ben ik het met je eens... ach... scheelt weer een console Gijs !!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Triest...erg triest.
Ik zie de toekomst van Nintendo HEEL somber in. Niet alleen vanwege het niet laten zien van de revolution. Maar hun hele houding.
Ja, weinig nieuwe games gezien. Wel veel info over games die ik toch van plan was te halen.quote:
Mijn top 3quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, weinig nieuwe games gezien. Wel veel info over games die ik toch van plan was te halen.
Wel veel hype over de nieuwe consoles en het begin van het einde van Nintendo meegemaakt.
Mijn top 3:
1. Zelda
2. PS3 & Xbox 360
3. Nintendo hype
Helemaal de weg kwijt. Volledig voorbijgestreeft door Sony en Microsoft. Geen idee wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Nu,... nu het officieel is ben ik het met je eens... ach... scheelt weer een console Gijs !!
CHECK DIT !!!![]()
IGNcube: Can you give us an update on Mario 128?
Shigeru Miyamoto: [Chuckles] I'm just really sorry. I think I've given people the wrong impression with Mario 128. With all the questions I'm getting about this, I really feel like I've done people a disservice. In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto. We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine. We're not sure. We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution.
Ik heb serieus het gevoel dat ze gaan sterven............... langzaam... het enge is dat ze het volgens mij ook accepteren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Helemaal de weg kwijt. Volledig voorbijgestreeft door Sony en Microsoft. Geen idee wat ze moeten doen.
Handhelds zie ik somber in. Weinig titels die me aanspreken op de DS. Als Sony met een paar toppers op de PSP komt kunnen ze die markt ook vergeten.
Revolution wordt de laatste console...als ze die al uberhaupt doorzetten. Ik verwacht dat het een speelgoedconsole wordt. Beetje retro-gamen, simpele mario sportgames. Kortom, echt voor kinderen. Samen met de DS richten ze zich op de casualgamers. Niche-markt. Kruimels die M$ en Sony achterlaten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb serieus het gevoel dat ze gaan sterven............... langzaam... het enge is dat ze het volgens mij ook accepteren.
Sssttt... ben even aan het dramatiseren... moet mijn Nintendo ei kwijtquote:
*mee dramaqueened*quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef Chocobo het volgende:
Sssttt... ben even aan het dramatiseren... moet mijn Nintendo ei kwijt
ik volg het allang niet meer, dat Nintendoquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sssttt... ben even aan het dramatiseren... moet mijn Nintendo ei kwijt
He geweldig. Ben benieuwd.quote:
Ik had een haat/liefde verhouding met Nintendo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef kepler het volgende:
ik volg het allang niet meer, dat Nintendo
Die van mij moet nog goed gekeurd worden door manliefquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef O-Ren het volgende:
[..]
He geweldig. Ben benieuwd.![]()
Die van mij gaat retourecht te erg gewoon
Ga zondag voor dat ik naar jouw man ga
wel even shoppen in Den Haag![]()
Wij willen ook wel keuren hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:56 schreef Quinny het volgende:
Die van mij moet nog goed gekeurd worden door manlief
Mag ik hem ook zien zondag?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die van mij moet nog goed gekeurd worden door manlief
Eerst een blote piemel foto van Strol. Dan pas een bikini foto van quinnyquote:
Ja hoor. Ik show hem wel even voor jequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mag ik hem ook zien zondag?
Ben benieuwd.
Ik ga nu voor die roze van o'neill
Net gegetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef Quinny het volgende:
Is Surfer soms zijn urine aan het testen op mieren?
He dat is toevallig... dan moet ik net in jullie straat zijn!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik show hem wel even voor je
hoezo,.... Ga je buiten je auto wassen of de post halenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He dat is toevallig... dan moet ik net in jullie straat zijn!!
Moet jij niet zondag om 10 uur in de kerk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He dat is toevallig... dan moet ik net in jullie straat zijn!!
Omdat:quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hoezo,.... Ga je buiten je auto wassen of de post halen
Je woont godver 200 meter bij me vandaag... je bent altijd in de buurt
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:00 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Mag ik hem ook zien zondag?
Ben benieuwd.
Ik ga nu voor die roze van o'neill
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik show hem wel even voor je
Niet als jij om 10 uur in je bikini loopt....quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Moet jij niet zondag om 10 uur in de kerk zijn
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Niet als jij om 10 uur in je bikini loopt....
Dan verkoop ik mijn ziel
Jij bent te erg gewoonquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Niet als jij om 10 uur in je bikini loopt....
Dan verkoop ik mijn ziel
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:02 schreef Quinny het volgende:
Eerst een blote piemel foto van Strol. Dan pas een bikini foto van quinny
DMZquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef Magneet het volgende:
Cho, heb je geen dmz op die router? zo ja zet die x-box er dan in dan zou je geen last moeten hebben van problemen
dmz, zeg maar een stuk netwerk dat niet door de firewall geblokkeerd word. Geen idee hoe dat bij dat kreng van jouw moet en anders koop je maar een goeiequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DMZ![]()
En mijn router is de modem... WAAR zou ik het in moeten zetten
Fase 2?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:49 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Dit is fase 1 Zoenen
![]()
Dus wij weten wat we nog kunnen verwachten op vakantie!![]()
Geen idee.quote:
wat heeft Sony dan laten zien? Een paar rendered filmpjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vind Sony de grote winnaar van de E3 (as usual) , impressive
Xbox 360 bleek een Apple te zijn
Nintendo,..ach
Ik ga niet bekvechten als in de andere topics, we zitten hier bij de gijsjes. Of het ingame was of niet, dat moet nog bewezen worden maar vond zowieso de presentatie van Sony en console het beste.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:44 schreef kepler het volgende:
[..]
wat heeft Sony dan laten zien? Een paar rendered filmpjes
die apple waar je het over hebt is een alpha test unit, die maar 30% van de echte kracht bevat. En Microsoft laat tenminste in-game beelden zien (die dus drie keer zo mooi worden)
heb je ook een puntjequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ga niet bekvechten als in de andere topics, we zitten hier bij de gijsjes. Of het ingame was of niet, dat moet nog bewezen worden maar vond zowieso de presentatie van Sony en console het beste.
Ja, xbox is ook leuk hoor
Microsoft zegt dat?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:44 schreef kepler het volgende:
[..]
wat heeft Sony dan laten zien? Een paar rendered filmpjes
die apple waar je het over hebt is een alpha test unit, die maar 30% van de echte kracht bevat. En Microsoft laat tenminste in-game beelden zien (die dus drie keer zo mooi worden)
Ik wil wel FFXI met iedereen gamenquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:57 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je ook een puntjeIk koop ze toch allebei ws
In dat gevalquote:
I'll be your Mooglequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik wil wel FFXI met iedereen gamen
Als square nou op Ps3 ook FFXI released
Hoop in ieder geval dat de online service wat uitgebreider wordt...
Next Gen wordt dan No Genquote:
Ach ja.quote:
Gijs, haal nu maar gewoon die Xbox360 erbij ja?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik wil wel FFXI met iedereen gamen
Als square nou op Ps3 ook FFXI released
Hoop in ieder geval dat de online service wat uitgebreider wordt...
Schijnt heel heel lastig te worden vlgs een IT nerd bij mij op het werk die fan is van ombouwen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach ja.
Als er een goeie gameplay in zit heb ik geen moeite met dat bedrag.
Denk wel dat er een hoop gamers hun console laten ombouwen.
Ik ken volgens mij niemand die Ja ga stemmen.quote:Massaal 'nee' tegen Europese grondwet
Nederland gaat massaal nee zeggen tegen de Europese grondwet. Dat blijkt uit een peiling van TNS NIPO in opdracht van RTL Nieuws.
De ja-campagne van het kabinet dreigt op een pijnlijke mislukking uit te lopen. Sterker nog: De groep mensen die tegen de grondwet gaat stemmen groeit met de dag. Onder de Nederlanders die zeker gaan stemmen, zijn nu zelfs twee keer zoveel tegenstemmers als voorstemmers.
Tegen
Van deze 'zekere kiezers' is 27% voor de grondwet, maar twee keer zoveel, 54%, is vastbesloten tegen te gaan stemmen. Het referendum vindt op 1 juni plaats.
Van de nee-stemmers zegt 94% dat de Europese eenwording te snel gaat. 58% van de nee-stemmers stemt tegen de grondwet uit protest tegen het kabinet-Balkenende.
Gisteren negeerde die die peilingen. Hij luistert niet naar het volk. Premier van poep zeg ik je. Wat een penis !!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij niemand die Ja ga stemmen.![]()
Ik ga voor stemmen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij niemand die Ja ga stemmen.![]()
Goed, maar jij vond ICO ook zuigen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga voor stemmen.
Die arrogantie ook. "Oh, u gaat nee stemmen? Dan heeft u het verkeerd begrepen. Wacht ik leg wel even uit waarom u ja moet stemmen"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:28 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren negeerde die die peilingen. Hij luistert niet naar het volk. Premier van poep zeg ik je. Wat een penis !!
1) We hebben 3% recht in Europa om wat te vertellen. Europa gaat ons meer vertellen hoe wij zaken moeten regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga voor stemmen.
1) We kunnen als Europa meer invloed uitoefenen, niet alleen tegen de USA, maar vooral tegen het opkomende Azie
2) De grondwet komt er uieindelijk toch wel, als dat niet nu is wel over 5 jaar, of 10 jaar. Al die andere keren krijgen ook reclamecampagnes en weet ik wat allemaal. En dat kost geld, en wie mag dat betalen, juist, wijzelf. Dus laten we het maar gewoon meteen nu doorvoeren. Tis al duur genoeg.
Wat 1 en 2 betreft, ja, daarom wilde ik eerst ook nee stemmen. Wat 3 en 4 betreft, het heeft geen nut om daarom nu nee te stemmen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
1) We hebben 3% recht in Europa om wat te vertellen. Europa gaat ons meer vertellen hoe wij zaken moeten regelen.
2)De grondwet niet accepteren is niet slecht voor de economie, Engeland, Zweden, Zwitserland doen allen niet mee aan Europa, zijn de 3 landen met de beste economie in Europa.
3)Dikke vinger naar het kabinet en het beleid van de afgelopen jaren
4)Dikke vinger naar de mensen die de euro ons de strot in hebben geduwd
Ben jij zo'n gewillig schaap die met de kudde meeloopt naar de slachterij dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat 1 en 2 betreft, ja, daarom wilde ik eerst ook nee stemmen. Wat 3 en 4 betreft, het heeft geen nut om daarom nu nee te stemmen.
1 en 2 zijn belangrijk genoeg voor nu en voor de toekomst van mijn kids. En 3 en 4 geven een duidelijk boodschap aan de bewindslieden. Als het er komt komt het er toch wel... tegengas nu kan geen kwaad Gijs !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat 1 en 2 betreft, ja, daarom wilde ik eerst ook nee stemmen. Wat 3 en 4 betreft, het heeft geen nut om daarom nu nee te stemmen.
Bel m ff.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Bill kan gebruik gaan maken van de wat duur geprijsde Playstation. Launch hem goedkoop... dat is zijn kans.
quote:
Godver............quote:
quote:
quote:
quote:
Het is gelukkig nog wel droog... maar mooi is het niet nee...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:57 schreef O-Ren het volgende:
[..]dank je wel.
Ik hoop dat het alleen een beetje beter weer wordt.![]()
Ik denk het.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:09 schreef silver-surfer het volgende:
Ben ik de enige die werkt aanwezig is vandaag![]()
Ik drink thee (quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk het.Ga eens een kopje koffie drinken Gijs.
Die chocomel die je gisteren dronk van benedenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik drink thee () .... maar mijn collega drinkt wel koffie...
Hij weet nog van niks
Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die chocomel die je gisteren dronk van benedenWeet je nog..... mieren Gijs... heb het getest gisteren !!
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...![]()
Ik wil het niet weten denk ik.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....
hier regent hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog wel droog... maar mooi is het niet nee...
Zou wel droog blijven vandaag geloof ik..
haha mieren en chocomel... ook een keertje gehad ja mijn chocomelletje drinken (uit blikje) beetje rare textuur, in kopje gieten en hoop mieren vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....
Jij maakt veel meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha mieren en chocomel... ook een keertje gehad ja mijn chocomelletje drinken (uit blikje) beetje rare textuur, in kopje gieten en hoop mieren vindenNiet ziek geweest dus ze zullen wel gezond zijn
ja spannend leven hequote:
Brown:quote:
May the worst be with youquote:
Meest briljante shop hoofd ooit die Surferquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHA![]()
![]()
![]()
die blik![]()
![]()
![]()
briiiiiiiiiljant!!!
quote:
Die zinquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...![]()
Zielsveel van jou Gijs.......quote:
Brown:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zielsveel van jou Gijs.......![]()
![]()
Ik wil wat Suske en Wiskes kopen... zoals 'Angst op Amsterdam', 'Hellegathonden' etc. etc. Wat vind jij de betere Suske en Wiske's.... 'Het drijfende Eiland' is ook cool geloof ik. De Raap van Rubens ook
Dat zijn hele goeie inderdaad... Hellegathondenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zielsveel van jou Gijs.......![]()
![]()
Ik wil wat Suske en Wiskes kopen... zoals 'Angst op Amsterdam', 'Hellegathonden' etc. etc. Wat vind jij de betere Suske en Wiske's.... 'Het drijfende Eiland' is ook cool geloof ik. De Raap van Rubens ook
We hebben er nog wel eens wat naar boven gehaald geloof ik...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
"Angst op de Amsterdam" vind ik zelf echt één van de betereheb heel veel Suske en Wiske's, ze staan alleen allemaal in de kelder
geen plek meer hierboven ......
Kut... kan het niet zien hierquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:20 schreef mr_Brown het volgende:zou dit echt die gast zijn die al die trailers inspreekt??
http://www.pirate.ca/spot(...)source_Comedian.html
Als ik vroeger met mijn ouders ergens naartoe ging met de auto vroeg ik altijd hoelang het duurde....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We hebben er nog wel eens wat naar boven gehaald geloof ik...![]()
Als je eenmaal begint te lezen stop je niet meer ...
We hadden ze vroeger ook allemaal ... nam altijd stapels mee op vakantie
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:20 schreef mr_Brown het volgende:zou dit echt die gast zijn die al die trailers inspreekt??
http://www.pirate.ca/spot(...)source_Comedian.html
de stoute steenezel is ook goed inderdaad...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:38 schreef Magneet het volgende:
de stoute steenezelde nieuwsten zijn ook weer beter dan die van een jaar geleden, wiske heeft gewoon weer der jurkje aan e.d. ipv een naveltruitje
idd, maar in die die nu uitkomen heeft ze weer gewoon der jurkje aan dusquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
de stoute steenezel is ook goed inderdaad...
Die nieuwste heb ik niet gelezen... die trek ik gewoon niet meer... wiske met een naveltruitje... ze heeft geeneens tieten
Ja hahahahahahhaha dat deed ik ook ja... dat twijfelen over welke je mee moest nemen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Als ik vroeger met mijn ouders ergens naartoe ging met de auto vroeg ik altijd hoelang het duurde....
ik deed nl precies 30 minuten over 1 strip![]()
en dan stond ik daar voor mijn kast met al die strips...... deze....eehhh nee.... deze.... ja!! en deze.... en deze.... eeh nee..... die is beter
Je broer heet jurgen? De mijne ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja hahahahahahhaha dat deed ik ook ja... dat twijfelen over welke je mee moest nemen...
Mijn broers lazen ze ook altijd.. en die hadden in de auto ook altijd de leukste van de stapel gepakt... maar jurgen deed er een uur over ... zo traag... dat wachten dan
Zou Quinny ook van hem soppen??quote:
Brown de metro-sexueelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
gestreken..... check
gestofzuigd ...... check
afgewassen..... check
was ophangen......
kleren uitzoeken voor O-Ren.....
Gay ...... checkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
gestreken..... check
gestofzuigd ...... check
afgewassen..... check
was ophangen......
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
gestreken..... check
gestofzuigd ...... check
afgewassen..... check
was ophangen...... check
Wat een slechte review .... die gast is totaal niet objectief... hij heeft duidelijk niks met SW en laat dat duidelijk merken...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.nu.nl/news/528(...)s_%28trailer%29.html![]()
En nu ineens stoer doen hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:54 schreef mr_Brown het volgende:ik heb was in de wasmachine gedaan
![]()
daar blijft het ook bij, want ik heb geen idee wat ik verder moet doen
wat een slecht review zegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.nu.nl/news/528(...)s_%28trailer%29.html![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |