ik moet mijn baardpost aantal hoog houdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA serieus
jij bent echt de überbaarden poster hier![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuck...
http://www.steakandcheese.com/content/detail.asp?ID=18998&type=1&page=1
Quinny, NIET kijken.Al zou ik het B. wel gunnen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:07 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs,.... zij probeert de bikini wel
uhuhquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vrijdagavond 7 uur achter elkaar gegamed Gijs.
Kind kreeg klappen van mequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zooooooooooooooo ...
Dat die ouders dat toelaten is me een raadsel hoor...
Ik zou hem in mijn achtertuin begraven.quote:
er zijn ook ziektes die dit veroorzaken, het ECHTE adhd is er 1 van. En dan niet dat adhd wat ieder kind nu heeft als ze een beetje veel energie hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zou hem in mijn achtertuin begraven.
Zoiets gaat toch geleidelijk? Dat laat je toch niet zover komen?
inderdaad, toen ik in amerika bij dat kamp werkte hadden we er ook zo eentje in de groep zitten. Dat kind maakte zijn ouders helemaal gek, er viel echt niks met dat kind te beginnen. Zo sneu voor die ouders....quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
er zijn ook ziektes die dit veroorzaken, het ECHTE adhd is er 1 van. En dan niet dat adhd wat ieder kind nu heeft als ze een beetje veel energie hebben
Ik zit volgend weekend in Luxemburg met de motorquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga heeeeeeeeerlijk motorrijden![]()
![]()
hopen dat het mooi weer is![]()
Hele hype. Na de teleurstellende persconferentie kwamen er geruchten dat Nintendo de ware onthulling tot het einde van de E3 bewaart. Overal werden codes en verwijzingen gevonden om het aan te tonen. Uitslag van de code was 19 mei om 19:00 uur (Nederlandse tijd). In GAM zijn er al 11 topic mee volgeluld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:38 schreef Bastard het volgende:
Wat is er met die revo, ik mis wat geloof ik
Verander Dan Brown in Reginald Fills Aime en het is een 8quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste photoshop. Inspiratie gevonden in het Revo-topic. Cijfer?
[afbeelding]
Originaliteit: 8quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste photoshop. Inspiratie gevonden in het Revo-topic. Cijfer?
[afbeelding]
Dus kort gezegd nog steeds geen nieuwe games ook.. Mario party 80, RE 56, etc.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hele hype. Na de teleurstellende persconferentie kwamen er geruchten dat Nintendo de ware onthulling tot het einde van de E3 bewaart. Overal werden codes en verwijzingen gevonden om het aan te tonen. Uitslag van de code was 19 mei om 19:00 uur (Nederlandse tijd). In GAM zijn er al 11 topic mee volgeluld.
Ja hoor, had geen andere testosteron post verwachtquote:
Net zoals die douche foto zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |