Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die chocomel die je gisteren dronk van benedenWeet je nog..... mieren Gijs... heb het getest gisteren !!
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...![]()
Ik wil het niet weten denk ik.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....
hier regent hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog wel droog... maar mooi is het niet nee...
Zou wel droog blijven vandaag geloof ik..
haha mieren en chocomel... ook een keertje gehad ja mijn chocomelletje drinken (uit blikje) beetje rare textuur, in kopje gieten en hoop mieren vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....
Jij maakt veel meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha mieren en chocomel... ook een keertje gehad ja mijn chocomelletje drinken (uit blikje) beetje rare textuur, in kopje gieten en hoop mieren vindenNiet ziek geweest dus ze zullen wel gezond zijn
ja spannend leven hequote:
Brown:quote:
May the worst be with youquote:
Meest briljante shop hoofd ooit die Surferquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHA![]()
![]()
![]()
die blik![]()
![]()
![]()
briiiiiiiiiljant!!!
quote:
Die zinquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...![]()
Zielsveel van jou Gijs.......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |