Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die chocomel die je gisteren dronk van benedenWeet je nog..... mieren Gijs... heb het getest gisteren !!
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...![]()
Ik wil het niet weten denk ik.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....
hier regent hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog wel droog... maar mooi is het niet nee...
Zou wel droog blijven vandaag geloof ik..
haha mieren en chocomel... ook een keertje gehad ja mijn chocomelletje drinken (uit blikje) beetje rare textuur, in kopje gieten en hoop mieren vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... het duurde een dikke 15 minuten voordat er dik 10 boven kwamen drijven....
Jij maakt veel meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha mieren en chocomel... ook een keertje gehad ja mijn chocomelletje drinken (uit blikje) beetje rare textuur, in kopje gieten en hoop mieren vindenNiet ziek geweest dus ze zullen wel gezond zijn
ja spannend leven hequote:
Brown:quote:
May the worst be with youquote:
Meest briljante shop hoofd ooit die Surferquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:38 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHA![]()
![]()
![]()
die blik![]()
![]()
![]()
briiiiiiiiiljant!!!
quote:
Die zinquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb met mijn lepeltje zitten pielen ... ik zag niks...![]()
Zielsveel van jou Gijs.......quote:
Brown:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zielsveel van jou Gijs.......![]()
![]()
Ik wil wat Suske en Wiskes kopen... zoals 'Angst op Amsterdam', 'Hellegathonden' etc. etc. Wat vind jij de betere Suske en Wiske's.... 'Het drijfende Eiland' is ook cool geloof ik. De Raap van Rubens ook
Dat zijn hele goeie inderdaad... Hellegathondenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zielsveel van jou Gijs.......![]()
![]()
Ik wil wat Suske en Wiskes kopen... zoals 'Angst op Amsterdam', 'Hellegathonden' etc. etc. Wat vind jij de betere Suske en Wiske's.... 'Het drijfende Eiland' is ook cool geloof ik. De Raap van Rubens ook
We hebben er nog wel eens wat naar boven gehaald geloof ik...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
"Angst op de Amsterdam" vind ik zelf echt één van de betereheb heel veel Suske en Wiske's, ze staan alleen allemaal in de kelder
geen plek meer hierboven ......
Kut... kan het niet zien hierquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:20 schreef mr_Brown het volgende:zou dit echt die gast zijn die al die trailers inspreekt??
http://www.pirate.ca/spot(...)source_Comedian.html
Als ik vroeger met mijn ouders ergens naartoe ging met de auto vroeg ik altijd hoelang het duurde....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We hebben er nog wel eens wat naar boven gehaald geloof ik...![]()
Als je eenmaal begint te lezen stop je niet meer ...
We hadden ze vroeger ook allemaal ... nam altijd stapels mee op vakantie
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:20 schreef mr_Brown het volgende:zou dit echt die gast zijn die al die trailers inspreekt??
http://www.pirate.ca/spot(...)source_Comedian.html
de stoute steenezel is ook goed inderdaad...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:38 schreef Magneet het volgende:
de stoute steenezelde nieuwsten zijn ook weer beter dan die van een jaar geleden, wiske heeft gewoon weer der jurkje aan e.d. ipv een naveltruitje
idd, maar in die die nu uitkomen heeft ze weer gewoon der jurkje aan dusquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
de stoute steenezel is ook goed inderdaad...
Die nieuwste heb ik niet gelezen... die trek ik gewoon niet meer... wiske met een naveltruitje... ze heeft geeneens tieten
Ja hahahahahahhaha dat deed ik ook ja... dat twijfelen over welke je mee moest nemen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Als ik vroeger met mijn ouders ergens naartoe ging met de auto vroeg ik altijd hoelang het duurde....
ik deed nl precies 30 minuten over 1 strip![]()
en dan stond ik daar voor mijn kast met al die strips...... deze....eehhh nee.... deze.... ja!! en deze.... en deze.... eeh nee..... die is beter
Je broer heet jurgen? De mijne ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja hahahahahahhaha dat deed ik ook ja... dat twijfelen over welke je mee moest nemen...
Mijn broers lazen ze ook altijd.. en die hadden in de auto ook altijd de leukste van de stapel gepakt... maar jurgen deed er een uur over ... zo traag... dat wachten dan
Zou Quinny ook van hem soppen??quote:
Brown de metro-sexueelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
gestreken..... check
gestofzuigd ...... check
afgewassen..... check
was ophangen......
kleren uitzoeken voor O-Ren.....
Gay ...... checkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
gestreken..... check
gestofzuigd ...... check
afgewassen..... check
was ophangen......
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
gestreken..... check
gestofzuigd ...... check
afgewassen..... check
was ophangen...... check
Wat een slechte review .... die gast is totaal niet objectief... hij heeft duidelijk niks met SW en laat dat duidelijk merken...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.nu.nl/news/528(...)s_%28trailer%29.html![]()
En nu ineens stoer doen hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:54 schreef mr_Brown het volgende:ik heb was in de wasmachine gedaan
![]()
daar blijft het ook bij, want ik heb geen idee wat ik verder moet doen
wat een slecht review zegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.nu.nl/news/528(...)s_%28trailer%29.html![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |