Ironisch is een beter woord.quote:
Ik koop nu al zeker geen Revo omdat ik niet met die mensen geassocieerd wens te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ironisch is een beter woord.
Gijs, jij bent nog de grootste Dramaqueen in de gamesindustriequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik koop nu al zeker geen Revo omdat ik niet met die mensen geassocieerd wens te worden.
Mensen die ICO vinden zuigen moeten hun mond houden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, jij bent nog de grootste Dramaqueen in de gamesindustrie
WHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, jij bent nog de grootste Dramaqueen in de gamesindustrie
Mensen die Forza kopen terwijl ze weten dat ze het niet tof vinden hebben wel recht van spreken zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mensen die ICO vinden zuigen moeten hun mond houden.
Die doet pijn Gijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen die Forza kopen terwijl ze weten dat ze het niet tof vinden hebben wel recht van spreken zeker?
"Ik krijg het GT gevoel weer"
Sorry Gijsquote:
quote:
Nog een miskoopquote:Bril is beter dan lenzen of laseroperatie
GRONINGEN - Een bril geeft beter zicht dan contactlenzen, geïmplanteerde lenzen of laseroperaties. Dat zegt de Groningse oogarts Ying-Khay Nio donderdag na een onderzoek aan het Universitair Medisch Centrum Groningen. De nieuwere oogtechnieken leveren weliswaar een scherper beeld op, maar kunnen de scherptediepte verminderen. Ook zijn de hersenen lang niet altijd berekend op onnatuurlijk scherpe afbeeldingen.
Nio deed oogmetingen in Groningen bij gezonde proefpersonen en bij patiënten die een operatie hadden ondergaan voor staar of bijziendheid. Hij verrichtte daarnaast als eerste ook metingen aan ogen die niet scherp gesteld zijn, en dus uit focus zijn. Daardoor kon hij een verband leggen tussen bepaalde optische afwijkingen in het oog en het hebben van scherptediepte na een oogcorrectie.
Het oog vertoont van nature subtiele optische afwijkingen, die de beeldkwaliteit verslechteren. Het wegwerken van deze afwijkingen met laserbehandelingen of oogoperaties brengt echter risico's met zich mee, blijkt uit het onderzoek van Nio. Zo kan de scherptediepte afnemen. " Mensen die geen scherptediepte hebben, zien maar op één afstand scherp ", zegt Nio. "Alles daar vlak voor of vlak achter is relatief wazig." Voor oudere mensen vormt het verlies van scherptediepte al snel een handicap.
Als de operatie wel slaagt, levert dit zulke scherpe afbeeldingen op, dat hersenen en netvlies deze niet meer afdoende kunnen verwerken, stelt Nio. Het brein heeft zich tijdens de evolutie juist aangepast aan een minder gedetailleerde afbeelding van de buitenwereld, aldus de onderzoeker. Een van de mogelijke gevolgen is onderbemonstering. Een bekend voorbeeld van dit fenomeen is het schijnbaar achteruitdraaien van wielen, terwijl de auto of trein juist vooruit rijdt.
Toch hebben de nieuwste zichtverbeterende technieken volgens Nio wel een toekomst. Volgens de onderzoeker kunnen de subtiele optische afwijkingen namelijk gebruikt worden om het zicht als geheel te verbeteren. Dan zullen de laser- en operatietechnieken wel eerst verbeterd moeten worden, want op dit moment zijn ze nog niet 100 procent succesvol, aldus Nio.
Spel was nou ook niet echt denderend Gijsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mensen die ICO vinden zuigen moeten hun mond houden.
Hoorde het vanmorgen bij Evers...quote:
Gijs... die vogel is al 6 jaar dood johquote:
WHAHAHAHAHAHA serieusquote:
Naja, jullie lezen echt selectief zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Chocobo het volgende:
Hij heeft een punt Strol.... je bent deze E3 heel theatraal. Alles zuigt bijna... PS3 lijkt op een broodtrommel met banaan, Revolutie is geen revolutie etc etc.... wacht nou even af joh penis
NAJAAAAquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naja, jullie lezen echt selectief zeg.
Ik ben een heleboel games aan het hypen. Ook de nieuwe generatie consoles hebben mij interesse.
Doe eens stil.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:58 schreef Dope_Nexium het volgende:
Dat zegt de Groningse oogarts Ying-Khay Nio
Waren zijn ouders niet Meindert en Truus Nio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |