quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef ChOas het volgende:
Goeienavond!!!
Heb jij toevallig een kopje suiker?quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsje... wat heb jij aan Struisvogels router aangepast ? Ik heb namelijk een modem/router die soms wel en soms niet in lobbies van Xboxlive kan connecten.... er is vast iets niet goed
Je weet toch toch wij altijd zoetjes gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een kopje suiker?
Dat topic !!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Had Struik ook... heb even een paar porten geforward, en toen werkte het perfect. Wat voor router heb je ?
Oh, spannend Nintendo topic trouwens!
Brown:quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zit volgend weekend in Luxemburg met de motor
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Cho aktie
Vanmiddag lekker een bakje koffie met Surfer in de rokersruimte van het gebouw. Hmmm,... wat proef ik hier... Ik spuugde wat uit. Er lag een zwart vlekje op de tafel. WTFhet is een mier. Hmmm,.. ja kan gebeuren.
Nog een bakkie genomen,........ hmm,.. klonterig af en toe. Nu net met een andere collega in mijn avonddienst nog een bakkie genomen. Weer voel ik wat. NOG EEN MIER![]()
![]()
Cho kijkt eens goed in zijn koffie......... en vind..... jawel. Zeker 30 dode mieren.
Ik heb dus al 3 bakjes mieren op![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meeeeen je niet...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Cho aktie
Vanmiddag lekker een bakje koffie met Surfer in de rokersruimte van het gebouw. Hmmm,... wat proef ik hier... Ik spuugde wat uit. Er lag een zwart vlekje op de tafel. WTFhet is een mier. Hmmm,.. ja kan gebeuren.
Nog een bakkie genomen,........ hmm,.. klonterig af en toe. Nu net met een andere collega in mijn avonddienst nog een bakkie genomen. Weer voel ik wat. NOG EEN MIER![]()
![]()
Cho kijkt eens goed in zijn koffie......... en vind..... jawel. Zeker 30 dode mieren.
Ben straks ook nog ff online!! ....quote:
Cho aktie
![]()
Uit welke automaat is het gijs?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Spuug net weer een mier uitCollega wordt misselijk !
Cho aktie
![]()
Dat zou die jou vertellenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uit welke automaat is het gijs?![]()
![]()
Zeg ik niet....quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uit welke automaat is het gijs?![]()
![]()
Hetzelfde apparaat,....... denk niet dat mieren onderscheid maken in waar ze gaan zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:11 schreef Quinny het volgende:
Oh nee surfer drinkt geen koffie, he wat jammer nou![]()
Die apparaten worden zeker door een neger schoongemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg ik niet....
Ik zou ook eigenlijk iedereen een mailtje moeten sturen, want ik denk dat er honderden mieren in het apparaat zitten, maar dat doe ik ook niet![]()
Tevens ligt ik de office manager ook niet in
He wat een heerlijk idee. Surfer die morgen niets durft te drinkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hetzelfde apparaat,....... denk niet dat mieren onderscheid maken in waar ze gaan zitten
Triest...erg triest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Nou het is waar.... Nintendo heeft niks gepresenteerd alhoewel Miyamoto daar anders over denkt
Shigeru Miyamoto: At our presentation this year I think we were able to show a lot of content, so that was good. Right now in Japan we are engaged in a lot of DS challenges, trying to do a lot of things with that, and I think we were able to show you what we've been doing with the DS.
Tevens geen Mario 128 op Cube..... ook in onze kont geneukt dusDit is idd het einde van Nintendo.... koop de nieuwe machine wel als er ooit een Mario of Zelda game op komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |