moet je niet doen, daar hebben we megter voorquote:
deze vast wel snellerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef Megter het volgende:
Die andere ging traag vol zeg...
Moet 'ie niet vragen wie het wilde doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
moet je niet doen, daar hebben we megter voor
Yep, khoef 't niet altijd te doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet 'ie niet vragen wie het wilde doen![]()
hij hoopt nog steeds dat we hem gaan aanbidden omdat hij de op maaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet 'ie niet vragen wie het wilde doen![]()
daaaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
Ik ga ook maar ´s wat doen hier.....ik kom later nog wel een keertje om het hoekje kijken
Ok, succesquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
Ik ga ook maar ´s wat doen hier.....ik kom later nog wel een keertje om het hoekje kijken
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij hoopt nog steeds dat we hem gaan aanbidden omdat hij de op maakt
have fun...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat café bestondquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:34 schreef tijgerwillie het volgende:
megter wist je dat het cafe colours weggaat uit goes. ben nu de huuropzegging aan het maken
[..]
hij wil ook een standbeeldquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar zit cafe colours?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:34 schreef tijgerwillie het volgende:
megter wist je dat het cafe colours weggaat uit goes. ben nu de huuropzegging aan het maken
eng hèquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij word je een beetje wakker GoldFish
Werken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef Fisher het volgende:
waar is onze kansloze wanhopige eigenlijk gebleven?
Die straat ken ik wel, maar suffe tentenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk wel in de wijngaardstraat (stuftent)
sufkutten vind je overal, 't leven is zoooo hardquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Die straat ken ik wel, maar suffe tenten
Die sufkutten hier vind ik wel genoeg
Asfalt is harderquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
sufkutten vind je overal, 't leven is zoooo hard
daar bij high life?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
tuurlijk wel in de wijngaardstraat (stuftent)
nee hoor, dat ligt er alleen aan hoe je ermee in aanraking komtquote:
wil je soms met megter daar naar toe gaan zondag?quote:
neej high life is nixquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
wil je soms met megter daar naar toe gaan zondag?
hij vindt er immers zo leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
wil je soms met megter daar naar toe gaan zondag?
nee stukje verder (wel in het verlengde van die straat) richting bakker bartquote:
dan vraag ik mijzelf het volgende af, waarom blijven mekkeren over dat cafe terwijl 't niets isquote:
quote:Goes is een stad en gemeente op het schiereiland Zuid-Beveland, provincie Zeeland. De gemeente telt 36.591 inwoners (2004) en heeft een oppervlakte van 102,13 km2 (waarvan 39,40 km2 water). In het noorden grenst de stad Goes aan een oude zeedijk.
Goes heeft vermoedelijk in 1405 stadsrechten verkregen. Hierom viert de gemeente in 2005 haar 600-jarig bestaan als stad.
Goes is in de tiende eeuw ontstaan aan de rand van een kreek. Op haar website schrijft de gemeente Goes dat er meerdere interpretaties bestaan over de herkomst van de plaatsnaam. De meest waarschijnlijke is "een tekst uit 976 die Curtagosum vermeldt, moet als enige echte verklaring worden gezien. De waternaam Gosa met de aanduiding curt wordt gelezen als Korte Gos." Het wapen van Goes is een wilde gans, verwijzend naar het grote aantal wilde ganzen dat op Zuid-Beveland overwintert.
♪ vraag jezelf eens af ♪quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan vraag ik mijzelf het volgende af, waarom blijven mekkeren over dat cafe terwijl 't niets isnutteloos toch?
wordtquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
volgens mij word het met de dag minder![]()
dat schiet ook niet op danquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de zondag komt, hoe leuker ik je vind....quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:43 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:
Dat is bedrijfsgevoelige informatie , dat mag je niet zomaar op internet zetten johquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:34 schreef tijgerwillie het volgende:
Verhuur het gewoon aan een drugsdealer of kweeker , die vinden dat toch niet ergquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef tijgerwillie het volgende:
Megter, kon je je handen weer niet thuis houden (J.P.Coenstraat 3 is helemaal vernield, 15.000 euro schade en ik moet het gaan verhuren :S)
Dat was omdat ik geen mail heb gehad van Geitje....quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef tijgerwillie het volgende:
Megter, kon je je handen weer niet thuis houden (J.P.Coenstraat 3 is helemaal vernield, 15.000 euro schade en ik moet het gaan verhuren :S)
Doe het lekker tochquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is bedrijfsgevoelige informatie , dat mag je niet zomaar op internet zetten joh
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nummer 3 ken ik nie dus die moet opdaampen
ge hebt 't toch zo slechtquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat was omdat ik geen mail heb gehad van Geitje....![]()
Vigile krijgt zelfs een telefoontjequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
ge hebt 't toch zo slecht
oke, ik heb zelf ook alleen maar nieuwsbrieven gekregen vannacht
Tja, ik ben heel blij dat ik de eerste weken hard gewerkt heb (toen deze topicreeks nog niet bestond)quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb vandaag echt geen zin om aan verslagen te gaan werken, maar die dingen moeten toch wel eens af eigenlijk![]()
hehe, gelukkig weet iedereen dat ze mij 's ochtends niet moeten bellen of 't moet echt erg zijnquote:
ik word graag gewekt door smsquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, gelukkig weet iedereen dat ze mij 's ochtends niet moeten bellen of 't moet echt erg zijn
maar een smsje had ook best gemogen
hehe ja ik ook, en binnenkort ff een paar dagen inplannenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Tja, ik ben heel blij dat ik de eerste weken hard gewerkt heb (toen deze topicreeks nog niet bestond)
hehe zo rond een uur of 4 megter lijkt me een goed ideequote:
jij mailt mij ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat was omdat ik geen mail heb gehad van Geitje....![]()
Hetzelfde probleem hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb vandaag echt geen zin om aan verslagen te gaan werken, maar die dingen moeten toch wel eens af eigenlijk![]()
waar zit dan de fundering van jullie relatie?quote:
Hoeveel letters zijn erbij gekomen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hier.
Maar ik heb vooruitgang geboekt.
fundering?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar zit dan de fundering van jullie relatie?
dat komt zondag wel goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar zit dan de fundering van jullie relatie?
Ik heb gister 1 verslag gemaakt dus vandaag kan ik het wel weer beetje rustig aan doen, en stagebegeleider is er vandaag en morgen toch nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hier.
Maar ik heb vooruitgang geboekt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef RichardQuest het volgende:
Over twee weken loopt mijn stage af, maar ik krijg daarna vakantiewerk op dat bedrijf...Kan ik mijn laatste studiejaar mooi geld brassen
.
Mneuh viel tegen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen,
Heb je lekker geslapen?
weet je, een auto is van metaal en consorten die hebben geen gevoelquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mneuh viel tegen..
Ben iig nog wel moe..
Heb m'n autootje weggebracht naar de garageik hoop dat ze m geen pijn doen
Doe maar lekker rustig aan vanmorgen, zin in een bakjequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mneuh viel tegen..
Ben iig nog wel moe..
Heb m'n autootje weggebracht naar de garageik hoop dat ze m geen pijn doen
uiteraard, al slaap ik nog steeds hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ah, je weet weer precies hoe de vork in de steel zit
garage vindt altijd wel watquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar lekker rustig aan vanmorgen, zin in een bakje?
Ik hoop ook dat ze je auto geen pijn gaan doen, zoveel was er toch niet mis mee?
Instorting?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
uiteraard, al slaap ik nog steeds hier![]()
Nou.. dat zou dr wel in gaan zeg..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar lekker rustig aan vanmorgen, zin in een bakje?
Ik hoop ook dat ze je auto geen pijn gaan doen, zoveel was er toch niet mis mee?
voorpootjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou.. dat zou dr wel in gaan zeg..![]()
Hij krijgt nieuwe voorpootjes, en remblokjes en een achterdemper en z'n bestuurdersstoel wordt gelast.. dus, dan is ie weer zo goed als nieuw!![]()
Ik negeer jou niet Fisher, I would never..![]()
ik de eigenaar van mijn fiets ook persoonlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nooit last van met mn fiets; komt misschien omdat ik de eigenaar persoonlijk ken![]()
Dat is wel een mooie waslijst, maar daarna wordt het alleen maar beter.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou.. dat zou dr wel in gaan zeg..![]()
Hij krijgt nieuwe voorpootjes, en remblokjes en een achterdemper en z'n bestuurdersstoel wordt gelast.. dus, dan is ie weer zo goed als nieuw!![]()
Ik negeer jou niet Fisher, I would never..![]()
pfff, van de fietsenhandelquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik de eigenaar van mijn fiets ook persoonlijk![]()
ik wil de zonquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:06 schreef snellejelle het volgende:
bla di bla
♪ feel the rain on your skin ♪
owja, en dat 't eens een keer werkt wat ik wil hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil de zon
en zee, strand, bier, vriendin aan m'n zijde
♪ feel the sun on your skin ♪quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil de zon
mis nog ietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
♪ feel the sun on you skin ♪
and the sea at your feet
Zee, strand, zonsondergangquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil de zon
zonsondergang is ook wel gewenst jaquote:
mag ik nu heel erg hard lachen??quote:heej ik heb een vraagje of je nou met mij wil ja of nee of wil je er eerst over naar denken groetjes kusjes *oke, kleine censuur* stuur een maeltje terug
en 2 miljoen duitsersquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wil ook in c-land gaan wonen
lekker bij het strand
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
mag ik nu heel erg hard lachen??
en nee hij is niet van mij en niet naar mij gestuurd maar toch
wat hadden we voor jou ookalweer? emmer gewoon nog?quote:
neeeej sorryquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je gaat me toch niet met duitsers vergelijken he
vuilniswagenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat hadden we voor jou ookalweer? emmer gewoon nog?
oef gelukkig maarquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
neeeej sorryk bedoelde alleen maar dat het niet zo gek zou zijn als je die hier tegen zou komen
In de zomer hoor je hier meer duits dan zeeuwsquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
oef gelukkig maarben één keer op vakantie geweest in c-land en toen niet zoveel duitsers gezien gelukkig
so truequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
In de zomer hoor je hier meer duits dan zeeuws![]()
WAT!!!!!!!!!!!!!!quote:
wij waren er in juni, dus wrs net voor het duitsers-seizoenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
haa, daar hebben wij geen last vanquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Tholenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:16 schreef Houniet het volgende:
daarom woon ik niet in c land
ik ga wel 1 x per jaar naar Tholen toe
Tholenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:16 schreef Houniet het volgende:
daarom woon ik niet in c land
ik ga wel 1 x per jaar naar Tholen toe
neequote:
alleen vanwege hun auto's danquote:
nep stagiairquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Nog maar 8 werkdagen, dan ben ik ervan verlost.....
alleen antwerpen, belachelijke belgenquote:
welkomquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ehm voor de listing
Loop stage als systeembheerder bij VDL Nederland in Eindhoven.
Ehm goede smorgens allemaal
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ehm voor de listing
dat is lelijk voor je, ik leef met je meequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
I know, maar hier was tenminste een afstudeerplek...![]()
fransozen zijn leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
alleen antwerpen, belachelijke belgen
en fransozen, duitsers, italianen, amerikanen, alleen engelsen zijn te pruimen
ik moet nog beginnen, morgen moet die af zijnquote:
't land alleen, maar voor de rest zijn 't een stel achterlijkequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen, morgen moet die af zijn![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
't land alleen, maar voor de rest zijn 't een stel achterlijke
Morgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ehm voor de listing
balen man!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Houniet het volgende:
hoerebende, ik moet naar amstelveen, een klant
damned, das minderquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Houniet het volgende:
zondag regent het de hele dag
hij was zeker rechtshandig ofnietquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn beste vriend (tevens exvriend) is 3 kwart Duits en hij is érg aardig hoor.
maar niet aardig genoeg want anders was 't je ex nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Piet "houniet" paulusma?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Houniet het volgende:
zondag regent het de hele dag
Tis toch niet voor nix je ex...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
snel? welneequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
ziek dat posten hier gaat snel.....
Ennuh bedankt voor de warme welkom
Deel 79 sinds 28/04quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
ot mornquote:
Je noemt ons toch niet ziek he ???quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
truequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
mja dit kunnen de forum mods iig geen slowchat noemen
zlapen.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je noemt ons toch niet ziek he ???
Was ik maar ziek... dan kon ik nu tenminste lekker thuis in mijn bedje liggen![]()
Nee zou ik toch noooooit doen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Was ik maar ziek... dan kon ik nu tenminste lekker thuis in mijn bedje liggen![]()
wishful thinkingquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
fastchatquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
mja dit kunnen de forum mods iig geen slowchat noemen
Record topic vol is iets meer dan half uurquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee zou ik toch noooooit doen...
Maar de snelheid van het posten![]()
duizend bommen en granatenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Houniet het volgende:
Alarmmmmmmmmmmmm, Ami's!!!!11
GRANATE!!!!
34 toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Record topic vol is iets meer dan half uur
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Houniet het volgende:
Alarmmmmmmmmmmmm, Ami's!!!!11
GRANATE!!!!
sexyquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
34 toch?
is negen posts per minuut
Ik dacht iets van 31 minuten toch ? of was het nou 34 minutenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Megter het volgende:
[..]
Record topic vol is iets meer dan half uur
Kzal strax 's kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 31 minuten toch ? of was het nou 34 minuten
Laat hem dan maar dood gaanquote:
ja doe dat, lekker naar je eigen gezeik luisterenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja doe dat, lekker naar je eigen gezeik luisteren
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja doe dat, lekker naar je eigen gezeik luisteren
of op de grill.... poeder suiker erop en dan heb je moffertjesquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
of op de grill.... poeder suiker erop en dan heb je moffertjes![]()
niet te etenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
'quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Veel te taaiquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Succes met schrijven.
![]()
![]()
Ik ben ook hard bezig
Dank je! en jij ook jelle
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
'
Ik hou niet zo van de duitse keuken... geef mij maar grieks![]()
een griek op de grill?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
'
Ik hou niet zo van de duitse keuken... geef mij maar grieks![]()
mee eens, maar smaken verschillen... dus misschien wel een heuse delicatesse voor een andere fok!kerquote:
mogelijk iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mee eens, maar smaken verschillen... dus misschien wel een heuse delicatesse voor een andere fok!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |