Dat is wel een mooie waslijst, maar daarna wordt het alleen maar beter.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou.. dat zou dr wel in gaan zeg..![]()
Hij krijgt nieuwe voorpootjes, en remblokjes en een achterdemper en z'n bestuurdersstoel wordt gelast.. dus, dan is ie weer zo goed als nieuw!![]()
Ik negeer jou niet Fisher, I would never..![]()
pfff, van de fietsenhandelquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik de eigenaar van mijn fiets ook persoonlijk![]()
ik wil de zonquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:06 schreef snellejelle het volgende:
bla di bla
♪ feel the rain on your skin ♪
owja, en dat 't eens een keer werkt wat ik wil hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil de zon
en zee, strand, bier, vriendin aan m'n zijde
♪ feel the sun on your skin ♪quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil de zon
mis nog ietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
♪ feel the sun on you skin ♪
and the sea at your feet
Zee, strand, zonsondergangquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil de zon
zonsondergang is ook wel gewenst jaquote:
mag ik nu heel erg hard lachen??quote:heej ik heb een vraagje of je nou met mij wil ja of nee of wil je er eerst over naar denken groetjes kusjes *oke, kleine censuur* stuur een maeltje terug
en 2 miljoen duitsersquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wil ook in c-land gaan wonen
lekker bij het strand
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
mag ik nu heel erg hard lachen??
en nee hij is niet van mij en niet naar mij gestuurd maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |