quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:55 schreef RichardQuest het volgende:
Over twee weken loopt mijn stage af, maar ik krijg daarna vakantiewerk op dat bedrijf...Kan ik mijn laatste studiejaar mooi geld brassen
.
Mneuh viel tegen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen,
Heb je lekker geslapen?
weet je, een auto is van metaal en consorten die hebben geen gevoelquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mneuh viel tegen..
Ben iig nog wel moe..
Heb m'n autootje weggebracht naar de garageik hoop dat ze m geen pijn doen
Doe maar lekker rustig aan vanmorgen, zin in een bakjequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mneuh viel tegen..
Ben iig nog wel moe..
Heb m'n autootje weggebracht naar de garageik hoop dat ze m geen pijn doen
uiteraard, al slaap ik nog steeds hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ah, je weet weer precies hoe de vork in de steel zit
garage vindt altijd wel watquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar lekker rustig aan vanmorgen, zin in een bakje?
Ik hoop ook dat ze je auto geen pijn gaan doen, zoveel was er toch niet mis mee?
Instorting?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
uiteraard, al slaap ik nog steeds hier![]()
Nou.. dat zou dr wel in gaan zeg..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maar lekker rustig aan vanmorgen, zin in een bakje?
Ik hoop ook dat ze je auto geen pijn gaan doen, zoveel was er toch niet mis mee?
voorpootjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou.. dat zou dr wel in gaan zeg..![]()
Hij krijgt nieuwe voorpootjes, en remblokjes en een achterdemper en z'n bestuurdersstoel wordt gelast.. dus, dan is ie weer zo goed als nieuw!![]()
Ik negeer jou niet Fisher, I would never..![]()
ik de eigenaar van mijn fiets ook persoonlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nooit last van met mn fiets; komt misschien omdat ik de eigenaar persoonlijk ken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |