Tja, ik ben heel blij dat ik de eerste weken hard gewerkt heb (toen deze topicreeks nog niet bestond)quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb vandaag echt geen zin om aan verslagen te gaan werken, maar die dingen moeten toch wel eens af eigenlijk![]()
hehe, gelukkig weet iedereen dat ze mij 's ochtends niet moeten bellen of 't moet echt erg zijnquote:
ik word graag gewekt door smsquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, gelukkig weet iedereen dat ze mij 's ochtends niet moeten bellen of 't moet echt erg zijn
maar een smsje had ook best gemogen
hehe ja ik ook, en binnenkort ff een paar dagen inplannenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Tja, ik ben heel blij dat ik de eerste weken hard gewerkt heb (toen deze topicreeks nog niet bestond)
hehe zo rond een uur of 4 megter lijkt me een goed ideequote:
jij mailt mij ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat was omdat ik geen mail heb gehad van Geitje....![]()
Hetzelfde probleem hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb vandaag echt geen zin om aan verslagen te gaan werken, maar die dingen moeten toch wel eens af eigenlijk![]()
waar zit dan de fundering van jullie relatie?quote:
Hoeveel letters zijn erbij gekomen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hier.
Maar ik heb vooruitgang geboekt.
fundering?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar zit dan de fundering van jullie relatie?
dat komt zondag wel goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
waar zit dan de fundering van jullie relatie?
Ik heb gister 1 verslag gemaakt dus vandaag kan ik het wel weer beetje rustig aan doen, en stagebegeleider is er vandaag en morgen toch nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hier.
Maar ik heb vooruitgang geboekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |