Zoietsquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:00 schreef creno het volgende:
das net zoiets als die massage-olie zeker ? als je dan erover blaast word dat warm...
op dit momentquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef wonderer het volgende:
Zoveel leuke dingen te ontdekken. *zucht*
Dan heb je vijf jaar een relatie.
CDP, je komt nu een beetje over als zo'n jengelend kind uit de supermarkt....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ijs!
toiquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef petre86 het volgende:
*was binnenhaalt *hond uitlaat * hallo zegt *met een uur weer terug isoi
Haaaj sloetepetoetjequote:
5 jaar en drie dagen, ja.quote:
hahahaha, ik bedoelde op dit moment leuke dingen aan het ontdekken bij elkaarquote:
Nee, hij is op zijn werk. Moet nog tot zes uur wachten. En we hebben trouwens de rest van ons leven nog om dingen te ontdekken, dus we hebben geen haastquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:10 schreef creno het volgende:
[..]
hahahaha, ik bedoelde op dit moment leuke dingen aan het ontdekken bij elkaar
HAHAHAHAquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef Ang3l het volgende:Des! Kijk wat ik vind!!
18-09-2004: Sloetje en Snollie
[afbeelding]
En toen was alles duidelijk ...... natuurlijk kun je dan niet meer een normale wedstrijd voetballen. Eerst zijn daar van die onbenullige zeurders van Wilhelminaschool 8 en daarnaast zitten er ook nog 2 van die lekkere dames langs de zijlijn om ON 5 weer eens aan te moedigen. Sloetje en Snollie waren dusdanig aanwezig dat de bal niet altijd lekker rustig rondgespeeld kon worden. De aanzienlijke afleiding zorgde zelfs voor een gele kaart van één van onze spelers, tja zo kan je ook niet de gehele wedstrijd voor de volle honderd procent geconcentreerd zijn.
Nou misschien ben k ook wel ff een jengelend kind met behoeftes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef creno het volgende:
[..]
CDP, je komt nu een beetje over als zo'n jengelend kind uit de supermarkt....
die roepen de hele tijd mam ik wil ijs ! kijk mama, sponsding ijsjes...kabouterkut-ijsjes... Ik haat kinderen.... behalve cindy
Ik neem aan dat ze van links naar rechts op de foto staan, dus huids- en haarkleurgewijs ben ik dan wel snolliequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HAHAHAHA.. Ongelooflijk
.. Nou dan ben ik Sloetje, ben je Snollie?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze van links naar rechts op de foto staan, dus huids- en haarkleurgewijs ben ik dan wel snollie
Jij vuige lurker ..quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, als het zo moet word ik echt homo!
Eet ze sloetje!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moi gaat ff dineren.. toodlessloetjes
van mij wel hoor !quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou misschien ben k ook wel ff een jengelend kind met behoeftes.
Mag ik?
Als je knap bent bij mij, en anders bij een anderquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef timbob het volgende:
oh
gister op mtv
over homo's
homo zijn is hip!
waar schrijf ik me in?
buk maar voorover !quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef timbob het volgende:
oh
gister op mtv
over homo's
homo zijn is hip!
waar schrijf ik me in?
ohquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:23 schreef creno het volgende:
[..]
buk maar voorover !
dan starten we de inwijdingsprocedure
Da's erg gemeen om te zeggen tegen crenoquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's erg gemeen om te zeggen tegen creno
nee dat is niet alles, dat is het begin... als ik klaar ben dan volgt de rest !quote:
ik kan ertegen hoor, maar tnxquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's erg gemeen om te zeggen tegen creno
Maar stel je voor.... hij staat daar, jij staat daar, jij trekt je broek naar benee, en hij zegt het dan weer "Ooooo is dat alles!" . Nee, ik vind dat ie dat niet kan makenquote:
het gaat z'n anus in... ik denk niet dat hij dan denkt: is dat alles !quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar stel je voor.... hij staat daar, jij staat daar, jij trekt je broek naar benee, en hij zegt het dan weer "Ooooo is dat alles!" . Nee, ik vind dat ie dat niet kan maken
you got it !quote:
en je moet het lijstje invullen natuurlijk!!!!quote:
Hopla.quote:
ik heb zo mijn momentenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hopla.
Kijk, dat zijn nou de betere teksten!
tnxquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:23 schreef Ang3l het volgende:
hey muts, het lijstje is gewoon te vinden in de openingspost heur
Ik wist het!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, als het zo moet word ik echt homo!
spannend!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Oehhttp://www.apple.com/trai(...)inci_code/large.html
de eerste teaser is er
Dat is best wel een nathanistisch ijsje.quote:
Daar zijn we vannacht achter gekomen ja.quote:
Dat is best wel een ingeburgerd begrip zo ondertussenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is best wel een nathanistisch ijsje..
Uhhuh.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zijn we vannacht achter gekomen ja.
oh you!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zijn we vannacht achter gekomen ja.
me?quote:
oh ieeuuwwwquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:48 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom ben ik altijd te lui om restjes op te ruimen en in te vriezen zodat ik er later nog van kan smikkelen en smullen?.
Alles bij elkaar in één Tupperware bakje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh ieeuuwww
[afbeelding]
vries je dat in?!![]()
Ik haat erwtjes!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef keizerpinguin het volgende:
oh ieeuuwww
[afbeelding]
vries je dat in?!![]()
Leuk die iconquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alles bij elkaar in één Tupperware bakje..
ja nee snap ook wel dat je dat niet zo met pan en al in de vriezer ramt!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alles bij elkaar in één Tupperware bakje..
Receptie = gratis drank + ouwehoeren met mensen die jou loonsverhoging kunnen gevenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou openingsreceptie hebben vanavond van Alternate, maar ikhad geen zin
Misschien gaat m'n collega alsnog, en dan rijd ik meequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Receptie = gratis drank + ouwehoeren met mensen die jou loonsverhoging kunnen geven.
Het zou me niks verbazen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
Ik lees in de column van SCH dat Hans Klok homo is
Da was toch al algemeen bekend??quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
\quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
Net als wij dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
\
oh my god die goede man heeft al 8 jaar een relatie met een man en wonen in een heel mooi huis!!!
wuisten jullie dat niet!? betre het nieuws in de gate houden hij loopt er niet mee te koop of zo maar schaamt zich er ook niet voor!!
Meid, ik kom roze hemdjes tekort!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij loopt er toch wel mee te koop?.
Er moeten nieuwe batterijen in mijn gay-dar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da was toch al algemeen bekend??
Heb ik je omgepraat?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga misschien zo toch nog wel even naar dat partijtje op m'n werk
blijkbaar komt misschien omdat je vrouw bent?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er moeten nieuwe batterijen in mijn gay-dar.
Die collega is gezelligquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb ik je omgepraat?
Je had geen zin.
Die van mij is verkeerd afgestemd (gaat alleen af bij hetero's) en ik ben de frequenties kwijt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er moeten nieuwe batterijen in mijn gay-dar.
Hee zeg, ga je mond spoelenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
blijkbaar komt misschien omdat je vrouw bent?!
......want jij staat naakt achter hem te dansen??quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan iemand mn broertje even zn nek omdraaien of laten bukken?
iehquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
laten bukken?
You gotta take out the trash.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:27 schreef wonderer het volgende:
ik moet het vuilnis buiten zetten...
Je bent nog maar twee uurtjes jarig!quote:
Geld en een boekquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je bent nog maar twee uurtjes jarig!
Heb je nog leuke kadootjes gehad?
Hoe oud ben je nou? En welk boek heb je gekregen?quote:
Whoei! Dank je wel!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, proficiat, Andy!
(ik zal eens voor je hupsen)
Die kan hij/zij inmiddels niet meer invullen en postenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef keizerpinguin het volgende:
waar blijft dat ingevulde lijstje?! zie boven aan topic!!!
vlug vlug!!!!![]()
ooohhhhhhh joeppie!!!!! BITCHFIGHT!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die kan hij/zij inmiddels niet meer invullen en posten.
edit: lees dit topic eens door
Wel eens van een permban gehoord?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef keizerpinguin het volgende:
mevrouw neuk graag wat ben je stil?!![]()
foto foto!!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef Weemz het volgende:
heej! ik heb een GAY.NL sticker gespot in Utrecht op het station!
vlug ga lezen ! en laat me weten hoe het wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Whoei! Dank je wel!
Ik ben alweer 26 geworden vandaag en heb van mijn zusje en haar vriend het Bernini Mysterie gekregen van Dan Brown.
spermban, das toch als je zaadleiders zijn doorgeknipt en er geen sperma meer uit je lul komtquote:
sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef creno het volgende:
[..]
spermban, das toch als je zaadleiders zijn doorgeknipt en er geen sperma meer uit je lul komt
Cat in boots!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Blond19 het volgende:
Heyik heb een paar dagen niet kunnen posten.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Cat in boots!!!!!!!!!!!!!!!!
waar was je heb je gemist!!!![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Blond19 het volgende:
Wrom niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Blond19 het volgende:
dat cat in boots even niet kon posten!!!quote:
lijkt me verstandig. geheimen/beloftes moeten bewaard worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw niks.. ik houd m'n mond er wel over
doe maar mondje dicht!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw niks.. ik houd m'n mond er wel over
En? En? Spreek je ze dan aan? Flirt je met ze?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
Openeningsreceptie was eigenlijk best leuk. En damn, hebben wij leuke jongens werken
.
Ohw.. geheim?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
lijkt me verstandig. geheimen/beloftes moeten bewaard worden.
Dat vond ik tot nu toe zijn topboek (beter dan Da Vinci Code, dus)quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Whoei! Dank je wel!
Ik ben alweer 26 geworden vandaag en heb van mijn zusje en haar vriend het Bernini Mysterie gekregen van Dan Brown.
Met aantal wel gepraat omdat ze ook veel op onze afdeling komen, maar aantal alleen begluurd..quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En? En? Spreek je ze dan aan? Flirt je met ze?. Of ben je zo iemand die stiekem naar de leuke jongens op het werk loert zonder er iets mee te doen.
.
you biitch!!! pas maar op dat jij niet op straat word gegooit!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. geheim?
Ik gooi het zo op straat ...
Waar gaat dit overquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
you biitch!!! pas maar op dat jij niet op straat word gegooit!!![]()
gun meneer poes zijn plezier!!! de kat die bijt niet hij spint alleen![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
you biitch!!! pas maar op dat jij niet op straat word gegooit!!![]()
gun meneer poes zijn plezier!!! de kat die bijt niet hij spint alleen![]()
ok ok je krijgt die pijpbeurt nog wel een keer!!!!! met je eeuwige gesmeek er om!quote:
eindelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok ok je krijgt die pijpbeurt nog wel een keer!!!!! met je eeuwige gesmeek er om!![]()
Gluren en begluurd worden, daar draait het om.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met aantal wel gepraat omdat ze ook veel op onze afdeling komen, maar aantal alleen begluurd..
Ach.. je moet niet te kieskeurig zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef creno het volgende:
vlarp nuekt liever keizerpingwing
Volgens mij gluurde een enkeling terugquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gluren en begluurd worden, daar draait het om..
nee neequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef creno het volgende:
vlarp nuekt liever keizerpingwing
we willen je neuken!!! wil wel een harig poesje om mijn harde paal.....quote:
Misschien gluurt ie juist omdat je stom haar hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
De Ene Blonde Jongen op mijn werk gluurt ook nog steeds, ondanks mijn stomme haar..
Verwend nest. Je bent 26 en verwacht dat je zo maar een auto cadeau krijgt van je ouders?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
dat die min of meer beloofde auto aan mijn neus voorbij gaat
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
De Ene Blonde Jongen op mijn werk gluurt ook nog steeds, ondanks mijn stomme haar..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien gluurt ie juist omdat je stom haar hebt..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien gluurt ie juist omdat je stom haar hebt..
quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
Elke keer als ik een boer laat proef ik weer een mengsel van bier en beenham
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling.
Dat heb ik nou altijd al willen weten..
De auto in kwestie heeft 285.000 km gelopen. Er zitten mini-deukjes in (eikels van de bomen in deez' Groene 4cht3rh03k), maar net heeft een oude kerel van 85 niet uitgekeken en een deuk in een achterportier gereden. Op zich valt het best mee, maar toch 600 euro schade als het verholpen zou worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Verwend nest. Je bent 26 en verwacht dat je zo maar een auto cadeau krijgt van je ouders?.
.
Nou ja zeg!!quote:
Mute!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:27 schreef keizerpinguin het volgende:
mmmmmmm ja ja interressant!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Maar bier en beenham.........
Was het met een Bourgondisch thema?
Nealternateandeltalers?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Je zegt zelf dat je stom haar hebt. Misschien vindt die Blonde Jongen dat ook. Of hij vindt dat je juist Haske Kewl Hip en Trendy haar hebt en gluurt ie daarom juist.
Dat lijkt me iets wat de verzekeringsmaatschappij van die ouwe opa zou moeten dokken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De auto in kwestie heeft 285.000 km gelopen. Er zitten mini-deukjes in (eikels van de bomen in deez' Groene 4cht3rh03k), maar net heeft een oude kerel van 85 niet uitgekeken en een deuk in een achterportier gereden. Op zich valt het best mee, maar toch 600 euro schade als het verholpen zou worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. ze hadden drankjes aan de ene kant, en als ik naar de bar kwam zei die meneer al: "Biertje!?". Zo word ik graag bediend
. En aan de andere kant hadden ze broodjes beenham en sate.
Zijn dat wallen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Kewl en Trendy is niet hoe ik dit zou omschrijven..
Nou heb ik er vanmorgen ook geen kei-dure gel in gesmeerd maar gewone wax wat er intussen al lang uit is gewoeid, maar toch.
Pas jij wel even op jezelf?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou heb ik er vanmorgen ook geen kei-dure gel in gesmeerd maar gewone wax wat er intussen al lang uit is gewoeid, maar toch.
Ja klopt, maar er was al langer sprake van om die kar de deur uit te doen. En nu er dus weer veel auto-gedoe is, komt het allemaal weer ter sprake, serieuser dan ooit tevoren...quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets wat de verzekeringsmaatschappij van die ouwe opa zou moeten dokken..
Van de stress.quote:
'k Heb geen last van stress nee. Hooguit hectiek en drukte.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Van de stress.. Maar ja, daar heb jij natuurlijk geen last van, met al die kakelende vrouwen om je heen op je werk.
.
Eerst mijn andere boek uitlezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef creno het volgende:
[..]
vlug ga lezen ! en laat me weten hoe het was
zei er iemand W.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
En G_E jij zit vast over je W. te piekeren de hele tijd.... niet doen hoor!!!!
je kijkt alsof Tokje en Hoefje net zijn overreden door een vrachtwagenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet die W.quote:
Tsja, E. he?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had gisteren perzikken gekocht bij de AH, vroeg kassameisje vertwijfeld hoe zo'n ding heet..
Die kinderen leren ook helemaal niets meer op school..
Je bedoelt perziken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had gisteren perzikken gekocht bij de AH, vroeg kassameisje vertwijfeld hoe zo'n ding heet..
Die kinderen leren ook helemaal niets meer op school..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bedoelt perziken..
(Leren mensen dan helemaal niets meer op school...)
Ow, eh, eerder regelmatigerderder, maar de hype is het product Waxxer al voorbijquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
Hey Wax, check jij je yahoo adres wel es of is dat alleen voor msn?
owquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
Hey Wax, check jij je yahoo adres wel es of is dat alleen voor msn?
ik heb vakantiequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow ik wil ff een combi-WW-bijstand, regel ff. Zie het wel op m'n rekening verschijnen he?![]()
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weg gaan!!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef Blond19 het volgende:
Oke. Het is mooi geweest. Het was leuk. Het was gezellig. Maar ik mag hier eigenlijk niet posten omdat ik ooit DePresident heette.
xx
tot ooit(ik heb niemand bezeken)
Yvonne![]()
![]()
Ow.......quote:
We tekenen een petitie, dan mag je vast wel in ons topic blijvenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weg gaan!!!!!![]()
we zullen je missen.... die moderaters..... vreselijke mensen het is juist leuk om af en toe een beetje te bitchfighten!!!!!! niet eerlijk!!!!
![]()
iig hier nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef Blond19 het volgende:
Oke. Het is mooi geweest. Het was leuk. Het was gezellig. Maar ik mag hier eigenlijk niet posten omdat ik ooit DePresident heette.
xx
tot ooit(ik heb niemand bezeken !! )
Yvonne![]()
![]()
ja we gaan een toppic openen dat hij mag blijven!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:10 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
We tekenen een petitie, dan mag je vast wel in ons topic blijven![]()
don't fladder youself!!!!!! je doet af en toe maar lurken!!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:11 schreef Blond19 het volgende:
Supportmails/afscheidsbrieven naar DPFOK@Hotmail.com.
Ja! En waarom ben je niet online?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
don't fladder youself!!!!!! je doet af en toe maar lurken!!!!!
is dat ook je msn??![]()
mij nog niet ............................quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:15 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Jah. Maar ik heb 90 % hier al op msn.
Jij speelt 'hard 2 get' hehequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mij nog niet ............................![]()
ach gussie!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef Blond19 het volgende:
Ik heb vandaag nog 3 mensen toegevoegd uit dit topic, maar ben niet geaccepteerd. DPFOK he
heb je genoten van je ijsje ?quote:
die willen misschien niet gestalkt worden?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef Blond19 het volgende:
Ik heb vandaag nog 3 mensen toegevoegd uit dit topic, maar ben niet geaccepteerd. DPFOK he
Toch maar terug naar 6.2?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:17 schreef creno het volgende:
mijn msn heb ik eraf gegooid !
Yupquote:
stuur maar via msn... o nee dat gaat niet !quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Toch maar terug naar 6.2?
Ik heb m nog wel voor je.
zonder "o" of zonder "e" ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:19 schreef keizerpinguin het volgende:
blond19 is een sloetje!!!!
ik heb JOU eruit gegooid remember?quote:
hoezo aandachts geil!!!!! heb je je al ingeschreven voor BIG-BROTHERquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
ik heb JOU eruit gegooid remember?![]()
Ik ga zorgen dat ik beroemd word... want dan kan ik jou later HARD uitlachen als je om m'n handtekening vraagt![]()
wat is je talent ? porno-acteurs worden over het algemeen niet zo heel beroemd, dus die optie valt afquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik ga zorgen dat ik beroemd word... want dan kan ik jou later HARD uitlachen als je om m'n handtekening vraagt![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Donker is toch leuker dan blond.
Ach...like I carequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:21 schreef Blond19 het volgende:
[..]
riiiiiightquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
quote:
en waar heb jij het over?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb jou ook nog niet in mijn lijstjequote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
die willen misschien niet gestalkt worden?![]()
Oh. Ik infiltreer wel weer ooit. En er zijn nog andere wegen te bewandelenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en waar heb jij het over?!
we zijn in diepe rouw?!
[afbeelding]
dag meneer De Poes
Leuk dat we eens gebitchfight hebben......
we'll meet again mabey?![]()
wat ben ik ineens in trek???quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog niet in mijn lijstje
we know!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Oh. Ik infiltreer wel weer ooit. En er zijn nog andere wegen te bewandelen![]()
![]()
Je maakt niet eens uitzonderingen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat ben ik ineens in trek???
IK HEB FANS JOEPPIE!!!!
![]()
die film is zo leuk!!!!! en die aaron hmmmmmm lekker!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben Mean Girls kijken
Slaap ze!
Dat weet ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:37 schreef Ryan_R het volgende:
Is niet zo heel moeilijk hoor,gewoon aanmelden![]()
misschien omdat je je hier wel gedraagd en wij er niet zo'n last van hebben mag je blijven omdat je van die snoezige katte oogjes hebt!?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef Blond19 het volgende:
Alle admins en Fa's lijken te slapen.
ehhh.. nee keizerpinguin ... geloof dat maar nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
misschien omdat je je hier wel gedraagd en wij er niet zo'n last van hebben mag je blijven omdat je van die snoezige katte oogjes hebt!?![]()
RotS is ZOOO fuckin kick ass!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:37 schreef wonderer het volgende:
*gaat zo Attack of the Clones kijken als voorbereiding op Revenge of the Sith*
oh ieuwquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
starwars lijkt me een nare film.. maar ik moet er gewoon heen
you wishquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:42 schreef Blond19 het volgende:
De volgende topictitel is: DePresident ontmaskerd
Bij Olaf?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een adresje voor morgenavondzit ik toch niet alleen te kijken
Tot morgen !quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:46 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben moe ik ga slapen morgen weer cursus!!! doei doei!!!
Nee mn beste vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |