'k Heb geen last van stress nee. Hooguit hectiek en drukte.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Van de stress.. Maar ja, daar heb jij natuurlijk geen last van, met al die kakelende vrouwen om je heen op je werk.
.
Eerst mijn andere boek uitlezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef creno het volgende:
[..]
vlug ga lezen ! en laat me weten hoe het was
zei er iemand W.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
En G_E jij zit vast over je W. te piekeren de hele tijd.... niet doen hoor!!!!
je kijkt alsof Tokje en Hoefje net zijn overreden door een vrachtwagenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kewl en Trendy is niet hoe ik dit zou omschrijven..
Nou heb ik er vanmorgen ook geen kei-dure gel in gesmeerd maar gewone wax wat er intussen al lang uit is gewoeid, maar toch.
Niet die W.quote:
Tsja, E. he?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had gisteren perzikken gekocht bij de AH, vroeg kassameisje vertwijfeld hoe zo'n ding heet..
Die kinderen leren ook helemaal niets meer op school..
Je bedoelt perziken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik had gisteren perzikken gekocht bij de AH, vroeg kassameisje vertwijfeld hoe zo'n ding heet..
Die kinderen leren ook helemaal niets meer op school..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bedoelt perziken..
(Leren mensen dan helemaal niets meer op school...)
Ow, eh, eerder regelmatigerderder, maar de hype is het product Waxxer al voorbijquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
Hey Wax, check jij je yahoo adres wel es of is dat alleen voor msn?
owquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:49 schreef wonderer het volgende:
Hey Wax, check jij je yahoo adres wel es of is dat alleen voor msn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |