Dat vond ik tot nu toe zijn topboek (beter dan Da Vinci Code, dus)quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Whoei! Dank je wel!
Ik ben alweer 26 geworden vandaag en heb van mijn zusje en haar vriend het Bernini Mysterie gekregen van Dan Brown.
Met aantal wel gepraat omdat ze ook veel op onze afdeling komen, maar aantal alleen begluurd..quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En? En? Spreek je ze dan aan? Flirt je met ze?. Of ben je zo iemand die stiekem naar de leuke jongens op het werk loert zonder er iets mee te doen.
.
you biitch!!! pas maar op dat jij niet op straat word gegooit!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. geheim?
Ik gooi het zo op straat ...
Waar gaat dit overquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
you biitch!!! pas maar op dat jij niet op straat word gegooit!!![]()
gun meneer poes zijn plezier!!! de kat die bijt niet hij spint alleen![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
you biitch!!! pas maar op dat jij niet op straat word gegooit!!![]()
gun meneer poes zijn plezier!!! de kat die bijt niet hij spint alleen![]()
ok ok je krijgt die pijpbeurt nog wel een keer!!!!! met je eeuwige gesmeek er om!quote:
eindelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok ok je krijgt die pijpbeurt nog wel een keer!!!!! met je eeuwige gesmeek er om!![]()
Gluren en begluurd worden, daar draait het om.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met aantal wel gepraat omdat ze ook veel op onze afdeling komen, maar aantal alleen begluurd..
Ach.. je moet niet te kieskeurig zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef creno het volgende:
vlarp nuekt liever keizerpingwing
Volgens mij gluurde een enkeling terugquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gluren en begluurd worden, daar draait het om..
nee neequote:Op woensdag 18 mei 2005 23:14 schreef creno het volgende:
vlarp nuekt liever keizerpingwing
we willen je neuken!!! wil wel een harig poesje om mijn harde paal.....quote:
Misschien gluurt ie juist omdat je stom haar hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
De Ene Blonde Jongen op mijn werk gluurt ook nog steeds, ondanks mijn stomme haar..
Verwend nest. Je bent 26 en verwacht dat je zo maar een auto cadeau krijgt van je ouders?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:18 schreef Waxxer het volgende:
dat die min of meer beloofde auto aan mijn neus voorbij gaat
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
De Ene Blonde Jongen op mijn werk gluurt ook nog steeds, ondanks mijn stomme haar..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien gluurt ie juist omdat je stom haar hebt..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien gluurt ie juist omdat je stom haar hebt..
quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
Elke keer als ik een boer laat proef ik weer een mengsel van bier en beenham
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling.
Dat heb ik nou altijd al willen weten..
De auto in kwestie heeft 285.000 km gelopen. Er zitten mini-deukjes in (eikels van de bomen in deez' Groene 4cht3rh03k), maar net heeft een oude kerel van 85 niet uitgekeken en een deuk in een achterportier gereden. Op zich valt het best mee, maar toch 600 euro schade als het verholpen zou worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Verwend nest. Je bent 26 en verwacht dat je zo maar een auto cadeau krijgt van je ouders?.
.
Nou ja zeg!!quote:
Mute!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:27 schreef keizerpinguin het volgende:
mmmmmmm ja ja interressant!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:29 schreef Waxxer het volgende:
Maar bier en beenham.........
Was het met een Bourgondisch thema?
Nealternateandeltalers?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Je zegt zelf dat je stom haar hebt. Misschien vindt die Blonde Jongen dat ook. Of hij vindt dat je juist Haske Kewl Hip en Trendy haar hebt en gluurt ie daarom juist.
Dat lijkt me iets wat de verzekeringsmaatschappij van die ouwe opa zou moeten dokken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De auto in kwestie heeft 285.000 km gelopen. Er zitten mini-deukjes in (eikels van de bomen in deez' Groene 4cht3rh03k), maar net heeft een oude kerel van 85 niet uitgekeken en een deuk in een achterportier gereden. Op zich valt het best mee, maar toch 600 euro schade als het verholpen zou worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. ze hadden drankjes aan de ene kant, en als ik naar de bar kwam zei die meneer al: "Biertje!?". Zo word ik graag bediend
. En aan de andere kant hadden ze broodjes beenham en sate.
Zijn dat wallen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Kewl en Trendy is niet hoe ik dit zou omschrijven..
Nou heb ik er vanmorgen ook geen kei-dure gel in gesmeerd maar gewone wax wat er intussen al lang uit is gewoeid, maar toch.
Pas jij wel even op jezelf?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kewl en Trendy is niet hoe ik dit zou omschrijven..
Nou heb ik er vanmorgen ook geen kei-dure gel in gesmeerd maar gewone wax wat er intussen al lang uit is gewoeid, maar toch.
Ja klopt, maar er was al langer sprake van om die kar de deur uit te doen. En nu er dus weer veel auto-gedoe is, komt het allemaal weer ter sprake, serieuser dan ooit tevoren...quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets wat de verzekeringsmaatschappij van die ouwe opa zou moeten dokken..
Van de stress.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |