Eet ze sloetje!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moi gaat ff dineren.. toodlessloetjes
van mij wel hoor !quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou misschien ben k ook wel ff een jengelend kind met behoeftes.
Mag ik?
Als je knap bent bij mij, en anders bij een anderquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef timbob het volgende:
oh
gister op mtv
over homo's
homo zijn is hip!
waar schrijf ik me in?
buk maar voorover !quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef timbob het volgende:
oh
gister op mtv
over homo's
homo zijn is hip!
waar schrijf ik me in?
ohquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:23 schreef creno het volgende:
[..]
buk maar voorover !
dan starten we de inwijdingsprocedure
Da's erg gemeen om te zeggen tegen crenoquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's erg gemeen om te zeggen tegen creno
nee dat is niet alles, dat is het begin... als ik klaar ben dan volgt de rest !quote:
ik kan ertegen hoor, maar tnxquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's erg gemeen om te zeggen tegen creno
Maar stel je voor.... hij staat daar, jij staat daar, jij trekt je broek naar benee, en hij zegt het dan weer "Ooooo is dat alles!" . Nee, ik vind dat ie dat niet kan makenquote:
het gaat z'n anus in... ik denk niet dat hij dan denkt: is dat alles !quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar stel je voor.... hij staat daar, jij staat daar, jij trekt je broek naar benee, en hij zegt het dan weer "Ooooo is dat alles!" . Nee, ik vind dat ie dat niet kan maken
you got it !quote:
en je moet het lijstje invullen natuurlijk!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |