Ik denk volgende week, of anders die week daarnaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:10 schreef Megter het volgende:
Wanneer zullen we de 100 halen?
Ik ga voor as woensdag.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk volgende week, of anders die week daarna
Je staat in de OP, welkomquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:12 schreef Vigile het volgende:
Hoi, ik loop stage bij de Kamer van Koophandel in Tiel.
Wat een leuk en orgineel topic
O o o, succes dan maarquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik ga ff mn bammetjes eten en dan weer aan de slag, mijn stagebegeleider wil vandaag zien wat ik tot nu toe heb gedaan ofzo, ik hoop dat ie het vergeet maar anders ga ik wel een lulverhaal ophangen dat ik meer instellingen heb gedaan enzo en een klein beetje documentatie dus moet ik wel wat hebben om te laten zien
Tot vanmiddag
nou suc6 dan maarquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik ga ff mn bammetjes eten en dan weer aan de slag, mijn stagebegeleider wil vandaag zien wat ik tot nu toe heb gedaan ofzo, ik hoop dat ie het vergeet maar anders ga ik wel een lulverhaal ophangen dat ik meer instellingen heb gedaan enzo en een klein beetje documentatie dus moet ik wel wat hebben om te laten zien
Tot vanmiddag
Misschien vindt ze dat juist wel leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je zelf maar niet gedekt wordt
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als je zelf maar niet gedekt wordt
succesquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Tot vanmiddag
Ja dan ga ik ook maar pleite....ga niet tegen mezelf zitten praten...quote:
omdat ie naar de zon toe groeitquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef tijgerwillie het volgende:
waarom is een banaan krom????
AAAh jij bent er ook nogquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef tijgerwillie het volgende:
als ze recht zijn vallen ze omquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef tijgerwillie het volgende:
hier ligt stof op de radioquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:17 schreef Vigile het volgende:
Cooooooldplay op de radio....super goeie nieuwe single
wel door, maarrrr net iets te laatquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:17 schreef tijgerwillie het volgende:
anders valt ie ooohom tssss, dat jullie dat niet door hebben
ben der ook nog ja
nou nu blijven ze ook niet staan hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:17 schreef tijgerwillie het volgende:
anders valt ie ooohom tssss, dat jullie dat niet door hebben
ben der ook nog ja
stiekem afgekeken zekerquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wel door, maarrrr net iets te laat
Ieeeets te laat maar...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wel door, maarrrr net iets te laat
dat weet ik en dat weet jij maar die banaan niet ssstquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nou nu blijven ze ook niet staan hoor![]()
nee lacht het best (tenzij je altijd lacht hahaha)quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ieeeets te laat maar...
Wie het laatst lacht, ....snapt de grap niet![]()
oooohhhh sorry zal t niet meer zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat weet ik en dat weet jij maar die banaan niet ssst
is goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
oooohhhh sorry zal t niet meer zeggen![]()
![]()
wouw nooit geweten dat je dat zo snel door zou hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef Ballicious het volgende:
Wat voor actie is hier van kracht? "Negeer Ballicious" Ofzo?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:24 schreef c0mpleX het volgende:
dames heren.. en Ballicious, ik ga ff lunchen.. tot zo
doei doei en smakelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:24 schreef c0mpleX het volgende:
dames heren.. en Ballicious, ik ga ff lunchen.. tot zo
Slet...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:24 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
wouw nooit geweten dat je dat zo snel door zou hebben![]()
wie is datquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef Ballicious het volgende:
Wat voor actie is hier van kracht? "Negeer Ballicious" Ofzo?
Geniet ervan!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:25 schreef Vigile het volgende:
Vriendjes, vriendinnetjes, én Ballicious, ik ga ook even wat eten
liever een slet dan een ....... hahahhaha, maar jij bent ook lief hoorquote:
hoer?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:26 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
liever een slet dan een ....... hahahhaha, maar jij bent ook lief hoor
Kusje haajquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:26 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke smakelijk, voor zover het lukt hahahhaaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:25 schreef Vigile het volgende:
Vriendjes, vriendinnetjes, én Ballicious, ik ga ook even wat eten
liever een slet dan een ijsmeisquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:26 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:26 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke smakelijk, voor zover het lukt hahahhaa![]()
![]()
Nah, ga het niet uitleggen, zolang je je maar gedraagt, in heb bijzonder tegen Tijgerwillie, dan kan ik je wel verdragenquote:
GRRRRRRRquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, ga het niet uitleggen, zolang je je maar gedraagt, in heb bijzonder tegen Tijgerwillie, dan kan ik je wel verdragen![]()
Als zij zich gedraagt tegen mij, zal ik mezelf tegenover haar gedragen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nah, ga het niet uitleggen, zolang je je maar gedraagt, in heb bijzonder tegen Tijgerwillie, dan kan ik je wel verdragen![]()
Aan de randquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:31 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
waar woon jij eigenlijk ong in goes????
Leuk he, waaar zullen wij het eens over hebben hahahhaquote:
oke, de rand van goes is ook niet zo groot he duh.... maar noord zuid west of in een bepaaald park???quote:
In een klein dorpje dan. Veel mensen kennen t niet. Dus vandaar dat ik dan maar Goes zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke, de rand van goes is ook niet zo groot he duh.... maar noord zuid west of in een bepaaald park???
welk dorpje, weet zeker dat ik het wel kenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
[..]
In een klein dorpje dan. Veel mensen kennen t niet. Dus vandaar dat ik dan maar Goes zeg.
Een beetje privacy mag wel eejquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
welk dorpje, weet zeker dat ik het wel ken![]()
hoef je pincode toch ook niet te weten, wat maakt je plaatsnaam nou uit, ik woon in heinkenszand (aan de rand)quote:
ja inderdaad.. niet zeuren.. ik woon in Eindhoven (aan de rand)quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoef je pincode toch ook niet te weten, wat maakt je plaatsnaam nou uit, ik woon in heinkenszand (aan de rand)
Ik woon in Shhkinderen, dan weet je genoeg neem ik aan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoef je pincode toch ook niet te weten, wat maakt je plaatsnaam nou uit, ik woon in heinkenszand (aan de rand)
dus de administrator zit bij jou structureel de pagina's te blockeren die jij bezoekt..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef snellejelle het volgende:
schiet es op, deze pag moet snel vol, dna kan ik weer meekijken
ja hoor, zo weet ik genoeg en ik ken het.... loop niet voor niets stage op de gemeente goes. Maar eh daar heb ik heel vaak moeten lessen met de auto. Zou er alleen niet graag willen wonenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik woon in Shhkinderen, dan weet je genoeg neem ik aan?
nope dattis het niet... er stonden questionable words op de pagquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus de administrator zit bij jou structureel de pagina's te blockeren die jij bezoekt..lullig
ow wacht.. dit kan jij niet lezen want je ziet niksquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus de administrator zit bij jou structureel de pagina's te blockeren die jij bezoekt..lullig
toch wel weer, even wat instelling veranderd..... minder berichten per pagquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ow wacht.. dit kan jij niet lezen want je ziet niks![]()
vetquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope dattis het niet... er stonden questionable words op de pag
hoi hoiquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef Mokwaajo het volgende:
Middag allemaal
* Mokwaajo loopt trouwens stage bij Sonion in A'dam
En waarom niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja hoor, zo weet ik genoeg en ik ken het.... loop niet voor niets stage op de gemeente goes. Maar eh daar heb ik heel vaak moeten lessen met de auto. Zou er alleen niet graag willen wonen
iddquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
vetdus als wij gaan schelden kan jij niet meer lezen
![]()
zoalsquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iddbepaalde woorden daar kannie niet tegen
B b b b bamischijf hmmmmmquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
en weer terug!
geen erwtensoep vandaag gelukkig, alleen andere gore soepen.
wel een bamischijf
ik weet niet, de sfeer van het dorp trekt mij niet zoquote:
aaaaaaaaahquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:43 schreef Fisher het volgende:
they who are about to die salut you!
lullig als ik nu die bepaalde woorden in mijn ondertitel zet.. dan kan jij nooit meer meelezen als ik aanwezig benquote:
idd wrs welquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lullig als ik nu die bepaalde woorden in mijn ondertitel zet.. dan kan jij nooit meer meelezen als ik aanwezig ben
maar ja.. zo ben ik niet![]()
En dan zit niemand je raar aan te kijken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef Houniet het volgende:
de pannenkoeken waren heerlijk, en me botherhammen met pindakaas/honing, en pindakaas/komkommer ook
ik mag hopen van welquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan zit niemand je raar aan te kijken?
waarheenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 3 kwartier en dan mag ik ff een stukje fietsen
nou ik heb andere ervaring maar goed, ieder zijn mening toch. Rij trouwens iedere dag lang met de bus of auto hahaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef Ballicious het volgende:
@ tijgerwillie, die sfeer heb je nog niet goed geproefd dan hoor. T is altijd beregezellig.
eigenlijk zijn die boterhammen van jou een logische combi. alleen meur je nu niet uit je muil?quote:
nou als het gesmaakt heeft jongen dan is het toch goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef Houniet het volgende:
de pannenkoeken waren heerlijk, en me botherhammen met pindakaas/honing, en pindakaas/komkommer ook
maar daar lig ik niet wakker vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan zit niemand je raar aan te kijken?
nog 2 uurtjes en dan een stukkie rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 3 kwartier en dan mag ik ff een stukje fietsen
Met wie of wat heb je een aanvaring gehad?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nou ik heb andere ervaring maar goed, ieder zijn mening toch. Rij trouwens iedere dag lang met de bus of auto haha
daar gaan we voorquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een droge mond krijgen van het ouwehoeren
ach niet echt een aanvaring, maar bij het spoor bij het poelbos heb je ook zo'n huisje daar woont een blond meisje (ik schat 18, 19 jaar oud) die is wel heel aardigquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:48 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Met wie of wat heb je aanvaring gehad?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ach niet echt een aanvaring, maar bij het spoor bij het poelbos heb je ook zo'n huisje daar woont een blond meisje (ik schat 18, 19 jaar oud) die is wel heel aardig
megter je zusje kent haar ook hoor; doen zelfde opleidingquote:
Zou niet weten waarover het gaatquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
megter je zusje kent haar ook hoor; doen zelfde opleiding![]()
quote:
zou ik ook zeggenquote:
zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik volg jullie niet meer
wie welquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik volg jullie niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
dag dag tot zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef tijgerwillie het volgende:
er is ook niks te volgen
denk dat ik ook maar even een frisse neus ga halen
doei doei
Pot?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ach niet echt een aanvaring, maar bij het spoor bij het poelbos heb je ook zo'n huisje daar woont een blond meisje (ik schat 18, 19 jaar oud) die is wel heel aardig
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef Houniet het volgende:
oeh oeh oeh mopje !!1
Wat is goede rodeo-sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef Houniet het volgende:
oeh oeh oeh mopje !!1
Wat is goede rodeo-sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]nice
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
me! me! me!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
wie had er ook al weer een bamihap![]()
bedoelde alleen maar of je misschien wist wie het wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef Ballicious het volgende:
how, ik dacht al
Ik ken haar ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
bedoelde alleen maar of je misschien wist wie het was
Hoe heet ze dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Heb er nog mee geknikkerd. (dit keer niet in de vorm van een grap)quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
dat ga ik morgen etenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef snellejelle het volgende:
heb zin in een broodje frikandelvanavond maar
die is wel aardig (enige voor zever mijn kennis gaat), moest ik vaak ophalen voor rijlesquote:
HAHAHAAAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb er nog mee geknikkerd. (dit keer niet in de vorm van een grap)
gisteren dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:01 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb er nog mee geknikkerd. (dit keer niet in de vorm van een grap)
Naam?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maak daar maar een jaar of 10 geleden van.
juistquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is zo lekkermet mayo en ketchup
dag dag, waai niet wegquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef tijgerwillie het volgende:
ik ga nu echt even naar buiten doei doei
doei en suc6 vanmiddag he (zal voor je duimen)quote:
tuurlijk, wat jij wilquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:02 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maak daar maar een jaar of 10 geleden van.
Ik heb het sowieso ff gemist, wat is er met haar aan de hand dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Net of dat zo verstandig is om haar naam hier te posten
thanks (kan je ook morgenochtend duimen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
doei en suc6 vanmiddag he (zal voor je duimen)
en wegwaaien zal wel niet, windstil hier met veeeel zon!!
foto danquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Beetje verloren zaak eigenlijk. Je maakt toch geen kans, en hebt er verder niks aan.
natuurlijk duimen we voor jou morgen, geen probleem...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanks (kan je ook morgenochtend duimen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |